Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic: Kuukausia sitten, ennen kuin Hanna Karjalainen ikimuistettavasti liittyi salkkareihin, oli Iltalehdessä kantta myöten juttu, jossa julistettiin "Haluatko filmitähdeksi" sarjan voittajan Karjalaisen joutumisesta kuntokuurille ennen sarjaan ja kuvauksiin liittymistään. Olenkohan minä missannut tämän kuntokuurin tulokset, vai minkätyyppisen kunnon hakemisesta tällä kuurilla tarkoitettiin? ;)

Tais kyseessä olle noin 50kg bulkki tai sitten ennen Salkkareita Karjalainen oli käynyt näyttelemässä Star Warsissa Jabba The Hutia ja sen jälkeen joutui vähän tiputtamaamaan painoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais kyseessä olle noin 50kg bulkki tai sitten ennen Salkkareita Karjalainen oli käynyt näyttelemässä Star Warsissa Jabba The Hutia ja sen jälkeen joutui vähän tiputtamaamaan painoa.

Kyllä taitaa kyseessä olla enemmänkin sikabulkki kuin bulkki. Ainakin jos vähän vertailee ennen ja jälkeen kuvia:

Haluatko filmitähdeksi-skaban aikoihin:

hannab.jpg

Salla-aikaa:

369656.jpg

Kyllä taitaa kyseessä olla enemmänkin sikabulkki kuin bulkki. Ainakin jos vähän vertailee ennen ja jälkeen kuvia:

Haluatko filmitähdeksi-skaban aikoihin:

hannab.jpg

Salla-aikaa:

180128695_f9845f805a_m.jpg

Korjasin.

Pika-gallup: Kumpi on pahempi, Roosa vai Salla?

Täältä ääni T-72:lle.

Noista kahdesta aivan varmasti Salla, joka on aivan saatanasta...Roosa ei itse kuitenkaan voi mitään sille millainen on...

mut jotenkin kyl eniten ärsyttää Amis Rasi, joka vaan niin rakastaa ja ymmärtää Jenni-kultaa...voi, että kulta kyllä mä ymmärrän, pitäiskö sun vähän levätä välillä...ei vittu sitä lässytyksen määrää. Varsinki Jennin syöpähoitojen jälkeinen aika oli aivan helvettiä. Onneks sekin on viime jaksojen aikana osoittanu pieniä merkkejä siitä, että ne kivekset on sittenkin laskeutuneet.

ei vittu oon nyt ihan sekasin se blondi mitä tuomo kävi hitsaamassa nii eiks se oo se sama mitä amiki menee (ehkä) hitsaamaan?

Eiks toi Sallan kylmäys mee jo vähä yli :/ Ilkimykset.

Niin menee! Mutta Salla vois vilkaista vaikkapa peiliin ennen kuin avaa ulko-ovensa ja näyttää itsensä maailmalle. Ei nyt mikään säikeillä oleva punttibeibe tarvi olla mutta jotain rajaa tohon muotoon.

Mä luulen, että Sallalla on lähestulkoon ihmistä muistuttavat muodot ainoastaan vaatteiden takia. Jos joku tekis viillon sen paitaan niin se todennäköisesti valuis lattialle kuin sula rasva ikään. Sen vaatteet toimii siis kuten luonnosuoli makkaramassalle.

Mä kyllä uskon, että kaikesta sähläyksestä huolimatta Tuomo saa Sallansa. :rolleyes:

"Tuomo on pettänyt Sallaa polttariyönä ja tunnustanut tekonsa, minkä jälkeen Salla linnoittautui Lauran luo käsittelemään tapahtunutta.

Tuomon selitykset humalaisen mustasukkaisuudesta eivät ole menneet läpi, mutta Tuomo vannoo rakkauttaan ja lupaa seisoa alttarilla morsiantaan odottamassa, kävi miten kävi.

Voiko Salla antaa anteeksi, ja kuinka käy häävalssin?"

tämä aiheutti kauheaa repeilyä :D. Voi kyllä johtua tuosta juodusta mäyriksestäkin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom