Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ulla ja Suppo tienaa muuten parhaiten Salkkaritähdistä, näin kertoi Iltalehti viime viikolla. Onhan niillä toki muitakin proggiksia mutta olla kuitenkin tuon sarjan kulmakiviä nuo hahmot.

Olikohan Miikalla nostovyö päällä kun se nosti tuota T72:ta ilmaan:D Siinä on kroppa koetuksella kun tuota keijukaista nostelee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olikohan Miikalla nostovyö päällä kun se nosti tuota T72:ta ilmaan Siinä on kroppa koetuksella kun tuota keijukaista nostelee.

Oli joo, ja olin näkevinäni että se ois haistanu ammoniakkia ja mankkuhan siinä pölis aika selvästi.

Mitä veikkaatta tuuppaako poliisituomo sitä blondia? :D kyll

Tuomo käy testohuuruissaan kostonliekki silmissä kiiluen dippaamassa sitä blondia ja jää siitä kuitenkin kiinni, häät perutaan. Anselmi jää kans kohta kiinni Minnan kanssa säätämisestä. Tumpista ja Anselmista tulee kämppiksiä ja ne rupee panemaan kaikkea, mikä vaan liikkuu.

Löytyyköhän youtubelta sitä kohtaa,ku Ismo oli vähän kännissä:lol2: saatana ku ratkesin siihen juokse sinä humma lauluun:hyper:

Mitä se panssarivaunu sanoi tämän päivän jaksossa siellä keittiössä sille nösssölleen?Jotain "mahtisonni"juttua se heitti.Ei helevetti.Kyllähän tuollaselle lehmälle saa melkoinen siitossonni ollakin:lol2:
Ei meinannu nössöllä mahtua kädet sen ympärille ku rupes halailee:lol2:

Ps.Epäilen,että se blondipimatsu siellä baarissa on joku panssarivaunun "palkkaama" saalistaja.Huomenna varmaan selviää.

Ei meinannu nössöllä mahtua kädet sen ympärille ku rupes halailee:lol2:

Pistin kans ton merkille. :eek: Ja Sallaa näytettiin jälleen myös saunassa. Kyllä on tytöllä kokoa.. :rolleyes:

Mut toi Tuomon blondikuvio kyl kiinnostaa kovasti. Tuomo hoitaa varmasti homman kotiin.:rock:

Hehe, tää ketju on kyllä takuuvarma piristysruiske duunipäivään. Kiitos teidän, kaikki duunissa pitää mua ihan hulluna ku hekottelen tääl itekseni :D
Pakko kattoa viikonloppuna uusinnat, sattuu olee pahasti reeni aina saliksien aikaan. Toi sarja menee kyl aina vaan paskempaan suuntaan. Se panssarivaunu olis ollu hyvä akka Teemulle :evil: Voisivat angstata yhdessä. Saispa Akin, Kentsun ja Camillan takas ni tapahtuiski jotai. Ja Roosan tietty!

saatana ku ihan sekasin ku jääny kaks jaksoa välistä... :wall:
tänään pakko kattoa.. :D

Oli se blondi ainakin aika lailla hotimpi kuin "taisteluvaunu" ;)

Mitä sä oikein horiset? :jahas:
No hei kelaa, oon joskus ihan tosissani kattonu sitä sarjaa sillon ku se alko. Nykyään sitä ei voi oikein ottaa muuten kuin vitsinä ja hekottaa ku se on niin huono :lol2:

Originally Posted by Mii-
No hei kelaa, oon joskus ihan tosissani kattonu sitä sarjaa sillon ku se alko. Nykyään sitä ei voi oikein ottaa muuten kuin vitsinä ja hekottaa ku se on niin huono :lol2:

oon muuten samaa mieltä. sitä vaa tulee katottua ku se on nii huono, no kyl se välillä naurattaa. ainaku ne safkaa, nii lautasella on hikiseen yks lihapulla.
et kovia ne on bulkkaamaan...:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom