Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
oon muuten samaa mieltä. sitä vaa tulee katottua ku se on nii huono, no kyl se välillä naurattaa. ainaku ne safkaa, nii lautasella on hikiseen yks lihapulla.
et kovia ne on bulkkaamaan...:lol2:

Ehkä sitä tehdään niin tiukalla budjetilla, että ei ole varaa enempää ruokaa kerralla laittaa esille :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon muuten samaa mieltä. sitä vaa tulee katottua ku se on nii huono, no kyl se välillä naurattaa. ainaku ne safkaa, nii lautasella on hikiseen yks lihapulla.
et kovia ne on bulkkaamaan...:lol2:

Pitäiskö sen sallan muka vielä bulkata? :jahas:

kenen kans tuomo oli.. ossin?? :lol2:

Voisin lyödä melkein vetoa, että toi Ami vaan ilmoittaa sille seksibeibelle ettei halua vaarantaa suhdettaan eikä voi enää tapailla.

Toivottavasti Tuomon punttiharrastuksesta on hyötyä sillä toi Tankki tulee jyräämään sen @_@ Mun mielestä jokanen uus salkkarijakso on vaan entistä huonompi, vaikka en haluis :'(

Ei helvetti, nyt on sali-Tuomo kusessa kun meni polttareissaan jyystämään vierasta emäntää.

Nyt siinä tulee käymään niin, että Sotanorsu saa tietää, ettei Tumppi ollutkaan muiden seurassa polttareiden loppuun asti ja sitten mennään.

Onneks Ami ja Tuomo tukevat aina toisiaan saunassa.

Hitto, tänään jäi Salkkarit väliin. Menikö siis iso-T panemaan sitä blondia? Missä ne pani? Näkikö kukaan? Vetikö takaapäin? Aaargh, tätä tietämättömyyden tuskaa.

Hitto, tänään jäi Salkkarit väliin. Menikö siis iso-T panemaan sitä blondia? Missä ne pani? Näkikö kukaan? Vetikö takaapäin? Aaargh, tätä tietämättömyyden tuskaa.

Tuomo meni panemaan blondia.
Paikkaa ei tiedetä.
Kukaan ei nähnyt.
Luultavasti.

Helpottiko? :D

Meni panemaan. Kai ne beiben kämpillä, sitä ei kerrottu missään vaiheessa, koska puntti-Tuomo tuli aamulla darrassa himaan Sallan huomaan; Salla vain arveli, että Tuomo olisi ollut Ossin sohvalla. Tarina ei kerro, oliko Sami yötä Ossin sängyssä tosin..

Edit. hidas

:offtopic: Kuukausia sitten, ennen kuin Hanna Karjalainen ikimuistettavasti liittyi salkkareihin, oli Iltalehdessä kantta myöten juttu, jossa julistettiin "Haluatko filmitähdeksi" sarjan voittajan Karjalaisen joutumisesta kuntokuurille ennen sarjaan ja kuvauksiin liittymistään. Olenkohan minä missannut tämän kuntokuurin tulokset, vai minkätyyppisen kunnon hakemisesta tällä kuurilla tarkoitettiin? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom