Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kai sentään Niksi-Ismon olet bongannut:eek:

En! :( En oo oikein uskaltanu seurata tätä ettei taas jää salareihin koukkuun kun on tosiaan niin paljon muutakin hommaa.

Siis lasseko on menny ja saanu milffi tanjalta toosaa. Yks päivä sivusilmällä satuin katsoo kun ne vaihto siinä ujoja pikku pusuja mutta en ois ihan uskonu että näin nopeeta tanja antautuu entiselle skapparille. Tai sitten vaan salkkareissa on nopeutunu tuo kerronta.

Mun mielestä toi Ossin toiminta on aika lapsellista. Ensin se ite alkaa paneen Isabellaa, ja sit kiukkuilee, kun Jennillä on toinen Äijä. Ottais nyt itteään niskasta kiinni ja puhuis Jennille asiat halki.

Salkkareissa venytetään nykyään liikaa kaikkia tapahtumia, esim. Paulan olis jo pitänyt lähteä pois sieltä korvesta, tai sitten Lassen olisi pitänyt hakea se sieltä.
Turhaa vetkuttelua ja vatkuttelua, kun siellä Eeron piilopirtissä ei jaksosta toiseen tapahdu mitään, kerran ne suuteli, muuten ne vaan syö joka aterialla keittoa, siis joka aterialla!

Tämä piilopirtti homma pitäisi saada nyt jo pikkuhiljaa päätökseen, siellä ne vaan vatvoo että: Pitäsköhän mun viedä sut kotiin?" - "No, okei sä saat olla täällä niin kauan kuin haluat"

Tämä piilopirtti homma pitäisi saada nyt jo pikkuhiljaa päätökseen, siellä ne vaan vatvoo että: Pitäsköhän mun viedä sut kotiin?" - "No, okei sä saat olla täällä niin kauan kuin haluat"

Todellakin. Ja se häiriintynyt sekopää Paula heti Rauhalampeen pitkäksi aikaa. Joka jaksossa saa kuunnella sitä sen vikinää. "En mä oo vielä valmis palaamaan kotiin ja kohtaamaan Lassea ja kaikkea sitä syyllisyyttä. Täällä on niin ihanan rauhallista". Lässynlässyn. Rauhallista on myös Rauhalammessa kun saa sen Pamin nassuun ja saa levätä kunnolla.

Niimpä. Vois tulla sieltä jo kotiin kun ei siellä kuitenkaan mitään tapahdu. Turhaan vaan pitkittävät sitä kotiinpaluuta.

Eiköhän Paulaa pidetä mökillä vielä sen verran, että Lasse ehtii rauhassa hässimään sitä Ismon ex-maturea.

Joo ja sitten kun Paula palaa, niin alkaa Lassen ja Paulan tappelut kun ovat pettäneet toisiaan ja sitten vähän ajan päästä ovat taas onnellisesti yhdessä.

Kuin kaksi marjaa:
susan1809PP_vi.jpg
504584.jpg

Minkä vitun takia ton on pakko tunkea ruma pärstänsä joka paikkaan. "Olen aina ollut kiinnostunut näyttelemisestä". Kyllä varmasti joo, niinhän ne kaikki aina sanoo, kun pääsee kerran telkkariin. Toivottavasti tuon kotkan visiitti Salkkareihin tulee olemaan todella lyhyt.

Back
Ylös Bottom