Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ja vaikka noita ei lukisi niin ne häiritsee mun mielestä normaalia keskustelua sarjasta aika huolella. Normaalilla tarkotan siis keskustelua sen mukaan mitä jaksoja tulee TV:stä.

Jos niille spoilauksille on oma ketju niin miks niitä ei voi sinne sit laittaa?? Ei kukaan täysjärkinen pysty oleen lukematta juonipaljastuksia salkkareista jos siihen on mahdollisuus..

Enemmän asiaa kuin KKI:n vaalitilaisuudessa!

Koitahan rauhottua...:D

Ai minä vai?! En ikinä.

Ja noi rapidsharelinkitkin oikeastaan kuuluisi tänne: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66014

Ootte varmaan nähnyt punkinfinlandin ja basson keskustelut: kauheata huutoa milloin tulee seuraava jakso ja goatsea postaillaan ynnä muuta, kun TV:stä katsojat yrittävät tehdä järkevää keskustelua. Historialla on kuitenkin tapana toistaa itseään, joten voisitteko painua ystävällisesti kerjäämään rapidsharelinkkejä ja spoilereita tänne keskusteluun: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66014

Kellekään ei tule ikävä.

Tässä topicissa en ole nähnyt montakaan jakson ruinaus viestiä. Ne ainot jotka on tullut niin ovat olleet pieniä uteluja mihin aikaa olisivat tulossa.

Punk & Basso ovat aivan eri asia, mutta jos asia on niin tärkeä niin voimme toki postata seuraavat jaksot tuonne.

Kaiken kaikkiaan ennakkoon katsominen & asiallinen ja tavanomainen keskustelu on mahdotonta joten lyödään ne tuonne yllä olevaan topicciin.

Puolihuumorilla sarkasmin kera :D

Enemmän täällä ottaa päähän se itkeminen spoilaamisesta ja siitä, että linkkejä laitetaan etukäteen. Eikö ihmisillä ole sen vertaa itsekuria, ettei voi olla lukematta spoilereita, jos ei oikeasti halua tietää mitä tapahtuu?

Enemmän täällä ottaa päähän se itkeminen spoilaamisesta ja siitä, että linkkejä laitetaan etukäteen. Eikö ihmisillä ole sen vertaa itsekuria, ettei voi olla lukematta spoilereita, jos ei oikeasti halua tietää mitä tapahtuu?

Kysymys onkin siitä että koko tredi on kohta täynnä tuota mustaa spoileri paskaa. En minä niitä spoilereita lue, mut eipä täällä ole kohta enää mitään muuta lukemistakaan.

Kysymys onkin siitä että koko tredi on kohta täynnä tuota mustaa spoileri paskaa. En minä niitä spoilereita lue, mut eipä täällä ole kohta enää mitään lukemistakaan.

Lue minun aiempi viesti. Tämä topicci jakautuu ihmisille jotka haluavat kommentoida sarjaa järjestyksessä realiajassa tulevia jaksoja.

Tänne tulee tästä lähin kaikki jaksot joten lähettäkää spoilaukset sinne.

No ei pitäisi olla liian vaikeata keskustella tuolla toisessa keskustelussa ilman näitä:
spoiler.gif
, vaikka joillakin on niihin pientä fetissinpoikasta. Ismo Laitelaa lainaten "ottaako tiukalle?"

Puudeli, älä hätäile, kyllä me löydämme ne rapidsharelinkit tuolta toisesta keskustelusta ilman, että luemme spoilereita. Ja ne pienet jaksojenruinaukset voidaan käsitellä myös tuolla aivan hyvin, vai?

Kysymys onkin siitä että koko tredi on kohta täynnä tuota mustaa spoileri paskaa. En minä niitä spoilereita lue, mut eipä täällä ole kohta enää mitään muuta lukemistakaan.
Jees. Vähän sama asia kuin lukisi Lee Harvey Oswaldin asiakirjoja; joka toinen sana sensuroitu.

Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ei muuta kuin balalaikka ja rapidsharelinkit perseeseen ja tänne: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66014 Keskusteluja voidaan silti jatkaa molemmissa threadeissa ilman spoileritageja :kippis1:

Ja nyt voidaanki sit siirtyä takas salkkareihin

Mun puolesta salkkarit sais tehdä kunnon suursiivouksen ja eliminoida ainakin salla,laura,paula,ami ja muut ylitylsät henkilöt

Tilanne on nyt se, että en seuraa enää Salkkareita. Syitä on monia, mutta ehkäpä painavin niistä on nykyinen "näyttelijäkaarti". Hyvänä kakkosena seuraa Pupu Tupunaan verrattavissa olevat mielenkiintoiset juonen käänteet ja vanhojen hyvien aikojen kaihoisat muistelut.

Ikävöin mm. Geeliä, Aki Nikkistä, Yrjön runoja sekä Teemun tuottamaa musiikkia.

Liian paljon on muuttunut. Aika entinen ei palaa koskaan, mutta jotain pysyvää etääntymistä on tapahtunut.

Tunteisii-iii-iiin, sisimpään mä matkustan. Joo ja niiiii-iiin, taakse verhon kurkistan.:(

Puudeli, älä hätäile, kyllä me löydämme ne rapidsharelinkit tuolta toisesta keskustelusta ilman, että luemme spoilereita. Ja ne pienet jaksojenruinaukset voidaan käsitellä myös tuolla aivan hyvin, vai?

Juu nou hätä!

Kyllä se on selkeä linja paras linja, toiseen spoilaukset & ennakko jaksot ja toisessa puhtaasti keskustelua salatuista realiajassa.

Juu kyllä voi, ei tuota ongelmaa! :kippis1:

Jäi kyllä aika helvetin mielenkiintoiseen kohtaan. Sofian sokeus kestää kuitenkin vaan pari jaksoo, olis aika epätodennäköstä, et jäis vintti loppuiäkseen pimeeks.

EDIT: petyin kyl nyt pakkotoiston salkkaritopikkiin, ajattelin et olisi ollut jotain läppiä pontikkasepon toiminnasta parin viime jakson ajalta mutta ei, vain pelkkiä spoilervittuiluja:itku:

Jäi kyllä aika helvetin mielenkiintoiseen kohtaan. Sofian sokeus kestää kuitenkin vaan pari jaksoo, olis aika epätodennäköstä, et jäis vintti loppuiäkseen pimeeks.

Mutta eikös ponusta tullu sokeus oo pysyvää?Kyllä nyt seppo huomaa että jos touhuaa jotain hämärää niin ei kannata mainostaa siitä koko rapulle.Voi sohvi parkaa.:(

EDIT: petyin kyl nyt pakkotoiston salkkaritopikkiin, ajattelin et olisi ollut jotain läppiä pontikkasepon toiminnasta parin viime jakson ajalta mutta ei, vain pelkkiä spoilervittuiluja:itku:

Mä kans kaipailen vanhoja hyviä aikoja, kun sai repeillä tän ketjun jaksokuvauksille.

Onneks kuitenkin Osku on tullu takas :haart:

Edit. Kohta on varmaan hyvät bileet kun kolme sukupolvea juoppoja hengaa Pihlajakadulla.

Back
Ylös Bottom