Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mite niko voi olla noin vitun nössö. biologinen isä oli kovemman luokan rosmo, ja isäpuoli kunno soijasäkki

Alkaa tosiaan vituttaa miten tuo kurkikaula on tommonen vitun nyssykkä! Siis jumalauta, isä oli kovemman luokan huumelordi ja Niko syntyi niinkin katu-uskottavassa paikassa kuin saksalaisessa vankilassa!

oma näkemykseni tulevista juonenkäänteistä

Liitteet

• robocop.jpg
    robocop.jpg
    34,9 KB · Katsottu: 638
Kohta tulee turpaan niin et tukka lähtee

Melkein voisin kiusalla olla laittamatta linkkiä. Ei ne sillä kinuamisella sen nopeampaa nettiin tule. Tai jos ne heti haluat niin osta itse.

http://rapidshare.com/files/74295798/Salatut.Elaemaet.5.12.Ennakkoon-FpTV.nfo.wmv.html

Ja muutenkin, esim. sinä, voistit kertoa että mistä vitusta aina löydät nuo uusien jaksojen linkit? Näin loppuisi se kinuaminen.

Alkaa nimittäin ärsyttämään, kun itse pyhästä sarjasta ei puhuta enää ollenkaan, vaan sivu kaupalla on "uutta jaksoo?" -viestejä.

Ja muutenkin, esim. sinä, voistit kertoa että mistä vitusta aina löydät nuo uusien jaksojen linkit? Näin loppuisi se kinuaminen.

Alkaa nimittäin ärsyttämään, kun itse pyhästä sarjasta ei puhuta enää ollenkaan, vaan sivu kaupalla on "uutta jaksoo?" -viestejä.

Eihän sitäkään ole sanottu kuin noin 25,34 kertaa

Basson foorumilta ja FutisFoorumi kakkoselta.

Tai googleen salkkarit nettitahtiin

Ampukaa Salla. Jacqueski näyttäis alkavan saaja tarpeekseen siitä tankista... toisaalta en halua että Salla ammutaan, koska sen assholismi on hauskaa, mutta taas TOISAALTA se on niin ammuttava, että!

Salla on kieltämättä aika emäntämäinen tapaus. Mustapäinen närppäkin (aka Romeo) sietäisi saada poskionteloihinsa happohuuhtelun.

Salla, päästä nyt jo irti Tuomosta.. karkotat vain Zak Shärdöönin kun koko ajan märehdit Tuomon ja Lellun suhdetta :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom