Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uittavat varmaan kohta Rasmusta Joonatanin kanssa :(

Nikon katse oli kyllä murhaava ku sano kiusaaja apinalle että nosta ite oma reppus. Olin varma että niko tempasee turpaan. Ehkä huomenna ;)

Vaihtoehtoiset loput täksi tuotantokaudeksi:

1. Niko alkaa syömään Amin massanlisääjää ja muita lisäravinteita. Uintiharrastus muuttuu salitreeniksi ja painiksi. Parin kuukauden päästä robottiniko katkoo kiusaajan raajat.

2. Niko varastaa Miss.Keittiön aka. Jennin tuliterän kylkiäisfiletin ja tuikkaa välitunnilla kiusaajaa.

Vaihtoehtoiset loput täksi tuotantokaudeksi:

1. Niko alkaa syömään Amin massanlisääjää ja muita lisäravinteita. Uintiharrastus muuttuu salitreeniksi ja painiksi. Parin kuukauden päästä robottiniko katkoo kiusaajan raajat.

2. Niko varastaa Miss.Keittiön aka. Jennin tuliterän kylkiäisfiletin ja tuikkaa välitunnilla kiusaajaa.

Kumpi on Director's cutissa?

Mä oon aivan varma että niko piikittää kasvua!! Kattokaa vaikka sen leukaa, oon niin perkeleen maskuliininen koko naamakin!

Joo, kepittäjä mutta Ismo on PAALUTTAJA!

Joo, kepittäjä mutta Ismo on PAALUTTAJA!

Eilen taas hymyilytti, kun Ipellä oli se ruutupaita housuihin työnnettynä, alkaa olla aika miehekäs pakki :thumbs:

Jumalauta katoin ihan samaa! Oli pakko kokeilla vielä telkkarin eri kuvasuhteita et vääristääkö telkkari, mut kaikilla se näytti samalle. :D

Eilen taas hymyilytti, kun Ipellä oli se ruutupaita housuihin työnnettynä, alkaa olla aika miehekäs pakki :thumbs:
Ei se ole mikään maha, Ismon rakkauskone vain tarvitsee oman bensatankin.. :)

Mua nyt kieltämättä vähän huolestuttaa tuo Rafaelin ja Jennin kuvio.. Eero on niin kamalan etäinen, eikö hän ymmärrä että suorastaan ajaa Jennin petollisille teille? Rafael kuitenkin on kokeneen näköinen mies, osaa käsitellä sushia vaikka ja miten.. Eero taas. No, Eero poimii sieniä.

Aijjai aaro tuli ja vei rafaelin stondiksen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom