Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti Elina potkii Sallan pois Snow teamista ja Jarkko jättää sen, vittu mikä akka, menee niin totaalisesti hermot siihen. Sais paloitella voiveitsellä sen ja syöttää koirille.
Sallahan on kuuminta hottia. Niin ihana ja suloinen, viaton ja sädehtivä... oikea kissanainen. Grauh. Ehdottomasti 9 1/2 kaato.
se on panzer kamfwagen.todellakin not hot.
Veikkaan, että jotkut kemalit on joukkoraiskannu Tanjan roodoksenmatkalla ja Juulia on sen seurauksena syntyny. Sen takia sillä on niin tuuheet kulmakarvatki. :curs:Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
Sen takia sillä on niin tuuheet kulmakarvatki. :curs:
Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
Millonkaha paljastuu että laura tuuppas aaron veke sieltä parvekkeelta. Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
No eihän se nyt kerro sitä vielä pitkiin aikoihin. Ehkä joskus joulun jälkeen, jos silloinkaan... :jahas:Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
Miten sallasta onkin saatu oikeesti noin vitun ärsyttävä akka? Aina kun sen näkee niin tekee miel hajoittaa jotain :curs: