Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti Elina potkii Sallan pois Snow teamista ja Jarkko jättää sen, vittu mikä akka, menee niin totaalisesti hermot siihen. Sais paloitella voiveitsellä sen ja syöttää koirille.

No älä nyt, Sahaaja! Taisin just rakastua Sallaan ku se on niin mahtavan rasittava ämmä. :D:D Oikeestaan ihan kiva katella sen sekoiluja. Ja tuo Lellun ja Sallan kissatappelu räjäytti mut niin täydellisesti että HAHAHAHA vieläki naurattaa! :D:D

Sallalla on massaa, se on käyny salilla ja ties mitä. Se pistää Elinan kenttää ihan reippaasti. Massalla vaan!

Sallahan on kuuminta hottia. Niin ihana ja suloinen, viaton ja sädehtivä... oikea kissanainen. Grauh. Ehdottomasti 9 1/2 kaato.

Millonkaha paljastuu että laura tuuppas aaron veke sieltä parvekkeelta. Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.

Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
Veikkaan, että jotkut kemalit on joukkoraiskannu Tanjan roodoksenmatkalla ja Juulia on sen seurauksena syntyny. Sen takia sillä on niin tuuheet kulmakarvatki. :curs:

Millonkaha paljastuu että laura tuuppas aaron veke sieltä parvekkeelta. Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.

höpöhöpö. paula sen sieltä tuuppas alas, sikshän se siellä haudalla kävi jne jne. ja sen takia paula ja laura ei halua paljastaa kenellekkään sen illan tapahtumia. jos laura sen ois sieltä alas tuupannut miks se koskettais paulaa niin paljon ja silleen.

Ihan käet hiessä oon myös oottanu millon rikunäitimilf kertoo tyttärelleen miten asiat on.
No eihän se nyt kerro sitä vielä pitkiin aikoihin. Ehkä joskus joulun jälkeen, jos silloinkaan... :jahas:

Miten sallasta onkin saatu oikeesti noin vitun ärsyttävä akka? Aina kun sen näkee niin tekee miel hajoittaa jotain :curs:

Salla todella osaa näytellä ärsyttävää tosi hyvin :) Yks näyttelijä jota inhoan on Laura. Se ei näyttelijänä osaa mitään muuta kuin pyöritellä silmiään aina kun jotain jännää sattuu :-D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom