Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis johan nyt on perkele kun täällä jo valitetaan siitä, että joku kyselee jakson tapahtumista. Vois mun mielestä noille warettajille pistää vaikka oman ketjun pystyyn, missä saavat laittaa linkkejänsä ja murjottaa :D

Noi tiivistelmät on ollu tän ketjun parasta antia, ja muukin keskustelu jaksoista kuuluu asiaan.

Kukas se Ismon apulainen oli? Joka sai hyvänmiehenlisää 5euroa päivän palkan päälle.

Hiton tutun näköinen, mutta ei saa päähän mistä.

Kukas se Ismon apulainen oli? Joka sai hyvänmiehenlisää 5euroa päivän palkan päälle.

Hiton tutun näköinen, mutta ei saa päähän mistä.

Karhusuon koulun rehtorin poika. On juontanut jotain tsättiä myös joskus.

Edit: Miksi Ismo muuten sen lemppas jo? Aikooko Sixpack-Ippe vaan säästää ja tehdä kaikki hommat itse, vai onko sillä joku vilunki mielessä?

Edit: Miksi Ismo muuten sen lemppas jo? Aikooko Sixpack-Ippe vaan säästää ja tehdä kaikki hommat itse, vai onko sillä joku vilunki mielessä?

Ipsteri on vanha bisnesmies ja se laski, että jos se tekee kaupalla yksin kaikki vuorot niin sille jää enempi massia käteen. Kohta näemmekin varmaan Ipen loppuun palamisen Stellansin kassalla. Velkoja on vitusti ja voittoa ei tule vaikka kuinka tekee töitä... mutta ne raha-arvat houkuttaa...ehkä jos raaputtais vaan pari... :D

Tyylillä Konna korkkas kyllä potun.

Oliko Elinalla ja Tumpilla lopussa mitään? Näin vaan, että sohvalla lokoilivat kahdestaan...

Edit:

Taitaa saada Onni-poika kohta velikullan tai systerin kun Ellu vie taas Tumpin kirkkoveneajelulle.

Ok, eli huomenna pamahtaa.

Taitaa saada Onni-poika kohta velikullan tai systerin kun Ellu vie taas Tumpin kirkkoveneajelulle.
Maarit ansaitsee ehdottomasti vuoden mummo -palkinnon. Heti kun pissis-Sofia vähän temppuilee niin mummi kärrää tämän lataamolle. Juurikin näin! Vittuako sitä teiniä himassa katella. Saa samalla panorauhan alakerran upseeri-isännän kanssa.

"vesa" ja "niko" vetävät näyttelijäsuorituksissa vertoja toisilleen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom