Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko taalasmaan kari jossain onnettomuudessa!?

Keskiviikon jaksossa ne Romeon kanssa ilmeisesti varasti auton, ja Kari kai sohelsi jotain puhelimen kanssa, ja tapahtui onnettomuus.

Itsekin koitin tuota eilen kysellä, mutta eihän nää räpidsheer-apinat osanneet muuta kuin huudella uusia jaksoja.

Siis wtf, eihän tossa muuta käyny, kun auto lähti hieman käsistä, pyörähti, ja osu johonki ilmeisesti katukiveykseen (perkele kun piti kattoa ilman laseja nii ei ollu terävä kuva)? Ja tämä oli niin kova tälli että kynis viedään tajuttomana sairaalaan? :D Tai sitten oon missannu jotain.

Siis wtf, eihän tossa muuta käyny, kun auto lähti hieman käsistä, pyörähti, ja osu johonki ilmeisesti katukiveykseen (perkele kun piti kattoa ilman laseja nii ei ollu terävä kuva)? Ja tämä oli niin kova tälli että kynis viedään tajuttomana sairaalaan? :D Tai sitten oon missannu jotain.

Romeohan oli siellä pää alhaalla ettimässä karin pudonnutta kännykkää, eli ilmeisesti löi sitten päänsä siinä kolauksessa oveen tjms.:D

Oli eilen puhetta psykan tunnilla nonverbaalisesta viestinnästä, sitten siinä tultiin miesten ja naisten eroavaisuuksiin, lopulta päästiin julkisuuden henkilöihin joilla on ärsyttävä puhe... Siinä oli lueteltu räikköset ja muut, niin joku sano että salkkareiden niko... Kuulostaa siltä että ei osaa yhtään näytellä, muutenkin erittäin ärsyttävä... Opettajakin myönsi tämän:D

Kuule kuule, en ole sanonutkaan, että haittaisivat. Osaan myös olla klikkaamatta linkkejä.

Mitä tänään tapahtui?

Lataa noi jaksot äläkä kysele. Oli paskin jakso pitkään aikaan.

Sofia karkas ja joi Pedobearin luona kännit.
Elina häätää Tuomon ja muuttaa sen kämppään.
Kari ilmianto Stuban.
Maija viedään pois.

Lataa noi jaksot äläkä kysele. Oli paskin jakso pitkään aikaan.

Mitäs nyt? Miksen kyselisi? Eikö tämä ole keskustelufoorumi? Mielestäni on ihan sopivaa kysyä päivän tapahtumista. Vanhaan hyvään aikaan moni palstalainen jaksoi kertoa menneen jakson tapahtumista, ja siitä saatiin aikaan todella laadukasta keskustelua.

Minulla ei myöskään ole yksinkertaisesti aikaa katsoa kaikkia salkkarijaksoja, lyhyen tiivistelmän sen sijaan ehtii lukemaan vaikkapa joka ilta.

Vai onko tämä linkkiä linkin perään systeemi sitten mukavampi?

Edit:
Sofia karkas ja joi Pedobearin luona kännit.
Elina häätää Tuomon ja muuttaa sen kämppään.
Kari ilmianto Stuban.
Maija viedään pois.

Tulihan se sieltä, kiitoksia. Koittiko Pedobear uida Sofian sisään?

Minulla ei myöskään ole yksinkertaisesti aikaa katsoa kaikkia salkkarijaksoja
?

Jos sinulla ei ole yhtä 20minuutista päivässä aikaa katsoa salkkarit netistä,ni kannattaisko lopettaa koko sarjan seuraaminen?Tosi järkevää kysellä täällä jakson tapahtumat ja yrittää elää juonessa mukana kun sen jakson vois klikkaamalla katsoa kotona.

Jos sinulla ei ole yhtä 20minuutista päivässä aikaa katsoa salkkarit netistä,ni kannattaisko lopettaa koko sarjan seuraaminen?

Kyllä noita 20-minuuttisia aina välillä on, mutta ei joka päivä. Ja ystävällisiltä palstalaisilta tosiaan saa ( tai ainakin ennen sai ) kertauksen jakson tapahtumista. Sen avulla pysyi hyvin kärryllä. Ja vaikka ihan joka jakson tapahtumia ei saisikaan tietää, niin kyllähän tuossa sarjassa joten kuten siltikin jyvällä pysyy.......

Tosi järkevää kysellä täällä jakson tapahtumat ja yrittää elää juonessa mukana kun sen jakson vois klikkaamalla katsoa kotona.

Kyllä olen samaa mieltä, se on järkevää. Ja edelleen, joka päivä ei ole aikaa katsoa.

Nuo tiivistelmät päivän jaksoista on tämän tredin suola. Nykyään hyvät sepostukset jääny aika vähälle, nimenomaan noiden linkkien takia. :whip:
Aivan, eli eipäs riidellä. Linkkejä voi ja saa laittaa, mutta mun mielestä jaksoista tulisi vielä keskustellakin ja tiivistelmiä & omia taiteellisia näkemyksiäkin tulisi esittää. Noi linkit on mullakin pelastanu monen päivän iltavuoroviikolla kun ei ehdi niitä telkkarista katsomaan... ainahan on tietty uusinnat, mutta kivempi kattoa joka päivä yks jakso. Tän päivän jakso jäi mun mielestä vähän lameen kohtaan ottaen huomioon, että oli perjantain jakso. Ei jääny mitenkään jännään kohtaan. Yleensä perjantaisin saadaan todistaa jotain todellista dramatiikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom