Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
V***u, monta sivua keskustelua pelkästään siitä missä on seuraava jakso! Keskustelkaa nyt edes, myös, itse aíheesta!

Niinpä. Vois nyt viimein kertoa ne linkkien laittajat, että mistä vitusta sen seuraavan jakson löytää. Niin ei tarviis aina kysellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elina ja Ismo senkin ilonpilaajat, antakaa Supon nyt laittaa ponu porisemaan :kippis1:

Oli muuten tuo lopussa tapahtunu onnettumuus taas aika tökerösti kuvattu ja toteutettu..

Niinpä. Vähän slaidas auto ja Romeo tais vammatua pahoin sen seurauksena. Luulen, että se on loppuvuoden kasviksena sairaalassa ja sen jälkeen kuolee. Noora vetää johdot irti seinästä ja Juulia ei anna ikinä anteeksi.

Luulin et tuo Spude vai mikä se (autodiilari nyt olikaa) ois joku kunnon alamaailman kaappi, mutta ei, se oliki säälittävä parrunpätkä...

Nopeasti tuli kyllä virkavalta paikalle
Joo, ihan kuin jenkkileffoissa ikään!

Alkaa toi Elina ottaa taas kupoliin. Vittu muuta ämmä omaan kämppääsi, vaikka Ossin kanssa sitten.

Lassen on parempi kaivaa sidonta/kidutus lava esiin. Paula tykkäsi alistuksesta ja näin ollen kaipaa Aaroa.

Minkäs ikänen toi Supon lapsenlapsi on? Onko se koko RoboJuoppoHentai kopla sen saman 14v?

Salkkarit lyhenee koko ajan.

Otin taas sekkarilla aikaa siitä kuinka paljon itse ohjelmaa tulee kun siitä otetaan alku- ja lopputekstit pois, sekä tietysti mainokset.

Itse ohjelmaa oli: 18 min. 59 sekuntia.
Alle kaksytä minuuttia. Kohta Salkkarit kestää varttitunnin.

Aina ne on yhtä lyhyitä ollu. Ne tehdään niin, että mainokset mukaan lukien se on 30min. Esim. tunnin sarjatkin kestää vain sen 42-43min, kun vähennetään mainokset.

Aina ne on yhtä lyhyitä ollu. Ne tehdään niin, että mainokset mukaan lukien se on 30min. Esim. tunnin sarjatkin kestää vain sen 42-43min, kun vähennetään mainokset.
Jep, mutta onhan siinä asiat pahasti vituillaan jos puolen tunnin ohjelmasta yli 35% on muuta kuin itse ohjelmaa...:down:

Jep, mutta onhan siinä asiat pahasti vituillaan jos puolen tunnin ohjelmasta yli 35% on muuta kuin itse ohjelmaa...:down:

Joo, mutta niin se on joka puolella maailmaa mainoskanavilla sama juttu. Puolen tunnin ohjelmat on aina sen ~21min, kun vähentää mainokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom