Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tässäpä tulee teille kaikkien aikojen video! Itse tein eilen illalla/yöllä, noin klo 01:00 aikoihin. Huomaa kyllä että väsyneenä on väsätty! :D

Katsokaa, kommentoikaa ja nauttikaa (tai pahimmassa tapauksessa kärsikää! :evil:), niin tiedetään miten mun huumorintajuni puree teihin.

Salatut elämät - Tuomo & Salla

:hyper::lol2: Melkein nauruun tukehtuu.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkosta paskaa noi uusinnat! Amista näkee selvästi että pientä kuuria on tullut otettua! Eihän sitä edes näytetä kun se käy salilla! Tuomo painaa jatkuvasti, eikä kehitystä näy missään..

Melkosta paskaa noi uusinnat! Amista näkee selvästi että pientä kuuria on tullut otettua! Eihän sitä edes näytetä kun se käy salilla! Tuomo painaa jatkuvasti, eikä kehitystä näy missään..

Kyllähän Anselmi turpoo kun se ei käy koskaan paskalla. Vai onko muka näytetty, että se jätkä ois ollut koskaan täysistunnolla? Tumppi kun ei voi syödä mitään koska Tankki tyhjentää aina jääkaapin Tumpin ollessa rosvojahdissa.

Näytettiinkö Oonaa jo niissä viimeisissä uusissa jaksoissa? Karin mä kyllä näin kun se veti Tumppia pataan.

Ei näytetty. :(

niinpä toi ilari on niin raivostuttava! ei saa juoda kokista eikä syödä lohta. elinaki ärsyttää teinix kiukunpuuskillaan! tai nytkun tarkemmin miettii, nii löytyyköhä koko sarjast yhtäkää hahmoa joka ei ärsyttäis jotenki :D

Nostetaas tämä taas ylös. Enää 18 aamua uusien Salkkarijaksojen alkuun. :D

:eek: Kohtako ne taas alkaa? Nopeesti on menny kyllä tää kesätauko!

:eek: Kohtako ne taas alkaa? Nopeesti on menny kyllä tää kesätauko!
Pöh! Lainatakseni Suurlähettiläitä:
"Aika on niin julma - se matelee, juuri silloin kun salkkarit ovat kesälomallaaa.. nyt kun ne pian taas alkavat, aika suin päin ryntäilee!"

Eniten mä odotan että tää threadi taas herää kunnolla kukintoonsa, tää on eniten parasta hupia arki-iltaisin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom