Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän tässä nyt käy niin, että Jenni menettää muistinsa tuon Aaron antaman hurjan (:D) tällin jälkeen. Ja näin Aaro saakin rellestää pihlajakadulla vielä pitkään...

Sofia todennäköisesti törmää baarireissullaan Tumppiin, jonka Tankki on heittänyt pois kotoa. Ja kaikkihan tietää mitä tästä seuraa, Tumppi pökkää tietenkin Sofian paksuks baarin vessassa :D

Ismo nyt tietenkin liittyy johonkin rikollisliigaan ja alkaa rellestämään, ja kostaa kaikille :evil:

edit. mistähän kohtaa nää uusinnat jatkuu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kukaa sattuis muistaan, että esiintyykö Aki Nikkinen noissa kesällä tulevissa uusinnoissa vai poistuiko se jo? Se oli ehkä paras henkilö koskaan, koko Salkkarihistoriassa! :D

Edit. Hyvä video :lol2:

^ Näinkö oikein, että tossa nyrkkeilyvideossa oli Sly, mitä tumppi katsoi?

Edit. No nyt kun tarkemmin katsoi, niin selvästi näytti katselevan Rocky-leffaa. :D

^ Näinkö oikein, että tossa nyrkkeilyvideossa oli Sly, mitä tumppi katsoi?

Edit. No nyt kun tarkemmin katsoi, niin selvästi näytti katselevan Rocky-leffaa. :D

Russell Crowen Cinderella man taitaa olla kyseessä.

Eeron päänahka? :hyper:

Edit. Ei mutta kyllä tuo Kari löi väärää miestä, väärään aikaan... Aaro se mies on, jota pitäisi kouluttaa! Ei voi kyllä väittää vastaan, etteikö Kari olisi kova jätkä! :D

Kyllä Kari paljon kovempi jätkä ku Aaro ja Jack Bauer yhteensä. Oli vaan vähän hakusessa Tommi Taurulalla toi Karin puheääni. Kuulosti ihan normaalilta ihmiseltä se "Mä olen Kari Taalasmaa, Elinan veli". Oikeesti Karilla on sellanen vittumainen kusipään ääni, niinku vanhoissa jaksoissa. :)

Tässäpä tulee teille kaikkien aikojen video! Itse tein eilen illalla/yöllä, noin klo 01:00 aikoihin. Huomaa kyllä että väsyneenä on väsätty! :D

Katsokaa, kommentoikaa ja nauttikaa (tai pahimmassa tapauksessa kärsikää! :evil:), niin tiedetään miten mun huumorintajuni puree teihin.

Salatut elämät - Tuomo & Salla

Tässäpä tulee teille kaikkien aikojen video! Itse tein eilen illalla/yöllä, noin klo 01:00 aikoihin. Huomaa kyllä että väsyneenä on väsätty! :D

Katsokaa, kommentoikaa ja nauttikaa (tai pahimmassa tapauksessa kärsikää! :evil:), niin tiedetään miten mun huumorintajuni puree teihin.

Salatut elämät - Tuomo & Salla
Toi oli jo niin paska, että tuli naurettuakin. :lol2::hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom