Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan Tuomo kasvanu kesän aikana? :D
Tai Ami? Mitä jos Amilla on kauheet sustapöhöt ja roidraget menossa, teinirobo-Niko lentelee seinille aina kun kinuaa "Ami hae nyt meille siduu kaupast".

Voi helvetti että repesin kun luin tän uutisen.. :lol2:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/549785?salatut_elamat.

Ei hitto, kyllä tuo jopa Salkkareitten tapauksessa on jo aika huvittavaa. Nuo muut ehkä vielä jotenkin ymmärtää, mutta että Robotti-Niko, joka oli keväällä sarjassa, on nyt sitten jo mopopoika. Olisivat nyt pistäneet sen Nikon keväällä vaikka vähäks aikaa Nakkilaan tai Kempeleelle, niin juttu olis sitten uuden paluun myötä paljon uskottavampi.

En nyt kyllä muista ihan tarkkaan, oliko tuo Oonuska kevään lopussa enää kuvioissa...

Mutta eikait Salkkarit olis Salkkarit ilman tämmösiä älyttömyyksiä! :D

salkkaritAML_vi.jpg

Mua vituttaa toi uusi Niko nyt jo :) Tästä tulee mahtava syksy!

Kyllä on saatu mulkun näköinen kaveri tuohon Nikon rooliin, tosin näytteleminen ei voi olla yhtä jäätävää kuin edeltäjänsä. Tota blondia vois kerran ehkä koittaa sormella, muuten aika mitään sanomatonta.

Mitäköhän toimintaa Taalasmaan Karille on suunniteltu syksyksi? Mihin Kari menee töihin? Elvytetäänkö autokorjaamo TaalasBiili?

Ei hitto, kyllä tuo jopa Salkkareitten tapauksessa on jo aika huvittavaa. Nuo muut ehkä vielä jotenkin ymmärtää, mutta että Robotti-Niko, joka oli keväällä sarjassa, on nyt sitten jo mopopoika. Olisivat nyt pistäneet sen Nikon keväällä vaikka vähäks aikaa Nakkilaan tai Kempeleelle, niin juttu olis sitten uuden paluun myötä paljon uskottavampi.

En nyt kyllä muista ihan tarkkaan, oliko tuo Oonuska kevään lopussa enää kuvioissa...
Nikohan lähti mummolaan/katjan luo/whatever. Ja kyllähän se Oonakin jonnekkin mummolaan lähti :)

Tai Ami? Mitä jos Amilla on kauheet sustapöhöt ja roidraget menossa, teinirobo-Niko lentelee seinille aina kun kinuaa "Ami hae nyt meille siduu kaupast".

En mä usko.Sellanen lauhkee lammas se on edelleen siitä ryssä kuurista huolimatta.

AMI EI TEKIS IKINÄ NIKOLLE PAHAA!!!!! :curs:

En mä usko.Sellanen lauhkee lammas se on edelleen siitä ryssä kuurista huolimatta.

AMI EI TEKIS IKINÄ NIKOLLE PAHAA!!!!! :curs:
Niin se kuule Ismokin sano, vaan niin se Kalle vaan päätyi hakkaamaan otsalla Ismon rystysiä. Ja entäs Miia? Mitä pahaa Miia teki? Kuoli! Ja silti Ismo hakkas!

Kyllä mä uskon, että kun Ami otettuaan vähän sustaa ja decaa ja menee sitten saunomaan Tuomon kanssa, ottaa parit bisset siinä.. tulee vähän semmosta machoa fiilinkiä siihen, pumppaillaan vähän rautaa, voimaa on niin että jos maassa olis kahvat niin vois nostaa maapallon ilmaan. Niko sattuu tuomaan kellariin just jonkun 12-vuotiaan hoidon jolle se on juottanut siiderin seassa silmätippoja, molemmat ihan turvat tietysti. Oksennusta paidalla ja pupillit vetelänä, vittu morfiiniakin on vedelty. Kyllä Ami siinä vaiheessa suorittaa jälkiabortin, sanon mä. Ei siinä enää ole kyse lauhkeudesta tai lampaista, vaan se on kun Ami tekee niin kuin miehen on tehtävä.

Niin se kuule Ismokin sano, vaan niin se Kalle vaan päätyi hakkaamaan otsalla Ismon rystysiä. Ja entäs Miia? Mitä pahaa Miia teki? Kuoli! Ja silti Ismo hakkas!

Kyllä Ismosta on liikkunut kaikenlaista juttua,osa totta osa ei mutta väitätkö sä nyt vakavalla naamalla että Ismo hakkas Miian ruumista kun se oli jo kuollut!?
:jahas:

Kyllä Ismosta on liikkunut kaikenlaista juttua,osa totta osa ei mutta väitätkö sä nyt vakavalla naamalla että Ismo hakkas Miian ruumista kun se oli jo kuollut!?
:jahas:
Pyydän syvimmin anteeksi. Sarja vain on niin mukaansatempaava, että sekoitan jo todellisuuden ja fiktion.

Sehän olin minä joka sitä Miiaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom