Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lasse muuten penkkas yks päivä siellä kellarissa kevyttä satsia 60kilolla:D

neutraali sanoi:
lasse muuten penkkas yks päivä siellä kellarissa kevyttä satsia 60kilolla:D

Lassella oli viidentoista kiekot päissä, joten penkkas 50 kilolla;)
Ja sitten se laittoi kympit lisukkeeksi ja pyys Aaroa varmistamaan. Tarkkana neutris, tarkkana:D

mxm sanoi:
Lassella oli viidentoista kiekot päissä, joten penkkas 50 kilolla;)
Ja sitten se laittoi kympit lisukkeeksi ja pyys Aaroa varmistamaan. Tarkkana neutris, tarkkana:D
höpö höpö, 15kiekot+5, varma tieto:D. sitten nakkas vielä 10 päihin eli 80kg ja aaro tuli varmistaan, sitten enempää ei näytetykkään:)

Mik99 sanoi:
Eeiii! Pakko se on joka jakso nähdä! :D
No liian usein tuota tuleekin katsottua, mut ajan hukkaa sanon minä. :D Lähinnä alkaa vituttamaan nykyään se kieroaaro ja pikkupahis-Romeo.

Tuo Romeo tuntuu muuten olevan kovassa huudossa teinityttöjen keskuudessa, 14v siskolta kuultua... :urjo:

neutraali sanoi:
höpö höpö, 15kiekot+5, varma tieto:D. sitten nakkas vielä 10 päihin eli 80kg ja aaro tuli varmistaan, sitten enempää ei näytetykkään:)

Nyt tarvitaan uusintaa:D Täytyy kattoa sunnuntaina hidastettuna

Pientä repeilyä aiheutti vastikään tämä Romeon kommentti:"Nää jukurtit meni vanhaksi samana päivänä ku me erottiin Annikan kans..." :lol2:

Potsie sanoi:
Pientä repeilyä aiheutti vastikään tämä Romeon kommentti:"Nää jukurtit meni vanhaksi samana päivänä ku me erottiin Annikan kans..." :lol2:

Siis Kasperin kommentti:)

No voi helvetti. Kävin just varta vasten kaupassa hakemassa sipsipussin. Suunnitelmana oli ottaa rommia, napostella sipsiä ja katsoa Salkkareita. Mutta vittu, missä on Salkkarit? Vitun Studio Impossible:curs:

mxm sanoi:
Nyt tarvitaan uusintaa:D Täytyy kattoa sunnuntaina hidastettuna

Kyllä Neutraali on oikeassa! Itsekkin tuli tuo jakso luupittua.. :)

mxm sanoi:
No voi helvetti. Kävin just varta vasten kaupassa hakemassa sipsipussin. Suunnitelmana oli ottaa rommia, napostella sipsiä ja katsoa Salkkareita. Mutta vittu, missä on Salkkarit? Vitun Studio Impossible:curs:
Juo sitä rommia niin helpottaa.:)

neutraali sanoi:

Täsmälleen näin, katsoin tarkasti tuon kohdan. Mutta Aaro se oli astetta kovempi jätkä ja tekin reidenojennuksia niin että pakassa oli 2-3 levyä käytössä. Mahtoi olla tiukka sarja. :hyper:

Timba79 sanoi:
Täsmälleen näin, katsoin tarkasti tuon kohdan. Mutta Aaro se oli astetta kovempi jätkä ja tekin reidenojennuksia niin että pakassa oli 2-3 levyä käytössä. Mahtoi olla tiukka sarja. :hyper:
Mulla kans huomio kiinnittyi Aaron suoritukseen, en tosin ollut varma näinkö oikein (2 levyä pakassa). Sitten se tiukka "vääntöilme" naamalla, melko uskottavaa.

SS-Adler sanoi:
Vai, että "kevyttä satsia", äijä puuskutti kun höyryveturi. :D
niin puuskutti, mutta keveesti tuli. on se kova äijjä:D

joo, turha mun kanssa on alkaa inttään penkki painoista, katson ne aina tarkkaan:D :hyper:

Ei saamari, mä katoin kans saman salkkarijakson, missä Lasse penkkas. Oli pakko kokeilla yhtä leveää otetta penkissä. Ja samoilla levyillä. Paitsi mun kiekot oli 25kg painoisia ja toiset kympin (onneksi lämmittelypainot). Tuntu aika pahalle, ilmankos se Lasse puhisi. Ja muka telkkari ei vaikuttaiis meidän elämään. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom