Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sivarinlötkö sanoi:
Mitäs jos se katseen harhailu ja hössötys kuuluu roolihahmoon?

Mahdollista sekin ja niillä vuosilla jopa todennäköistä, tai sitten on toivoton tapaus.

Ja se Aaro on kyllä loistava jatke sille kololle mikä Akista jäi. Oli pitkään sellainen tunne, että Akia ei korvaa kukaan, mutta on se Aaro ainakin kova haastaja. Jännä seurata että pistääkö vielä paremmaksi. :D

Kiva huomata, etten ole ainoa, jota ei vakuuta nuo Nikon näyttelijäntaidot. Siis Jenni, Niko ja Ami yhdessä, niin sen luonnottomampaa tilannetta saa hakea. Ja vaikka isot äijät arvostelee 10-vuotiasta, niin kyllä saakin mun mielestä. Yksinkertaisesti Suomi on ainoita maita, jossa ei ole hyviä lapsinäyttelijöitä. Toivottavasti ne kehittyy, sillä 10vuoden päästä saattaa hävettää..

Se Annikan terapeutti vasta huono näyttelijä onkin...:down:

Timbe sanoi:
Lasse on kyllä paras, näyttäis niinku se olis kokoajan kännissä :D

Toi Lasse on kyllä yks ällötys. Hyi olkoon :lol2: Seiskas oli ton "Aaron" haastattelu, sanoi siinä, että kotiin tulee häirikkösoittoja ja että nettipalstoilla uhkaillaan väkivallalla.. Ja että aikuiset miehet tulevat haistattelemaan kaupungilla "Aarolle", vaikka lapsetkin on mukana :eek: Haloo ihmiset..

Fiona sanoi:
Toi Lasse on kyllä yks ällötys. Hyi olkoon :lol2: Seiskas oli ton "Aaron" haastattelu, sanoi siinä, että kotiin tulee häirikkösoittoja ja että nettipalstoilla uhkaillaan väkivallalla.. Ja että aikuiset miehet tulevat haistattelemaan kaupungilla "Aarolle", vaikka lapsetkin on mukana :eek: Haloo ihmiset..
:offtopic:
Joo, toi on kyllä helvetin kumma, toi että ihmiset ei tajua, että nuo on vaan näyttelijöitä... Näitä on ko. sarjan kohdalla ollu muistaakseni muitakin tapauksia. :offtopic:

Tuomas H. sanoi:
Yksinkertaisesti Suomi on ainoita maita, jossa ei ole hyviä lapsinäyttelijöitä. Toivottavasti ne kehittyy, sillä 10vuoden päästä saattaa hävettää..

Jepjep, salkkareistako nuo johtopäätelmät teit? :jahas:

Mun mielestä Suomi on pullolaan hyviä lapsinäyttelijöitä. Tai ainakin oli. Kaipuulla vieläkin muistelen 15-vuoden takaisia junnusarjoja, joissa ala-asteikäiset pojat ja tytöt osasivat näytellä aivan helvetin loistavasti.

Integrandi sanoi:
Jepjep, salkkareistako nuo johtopäätelmät teit? :jahas:

Mun mielestä Suomi on pullolaan hyviä lapsinäyttelijöitä. Tai ainakin oli. Kaipuulla vieläkin muistelen 15-vuoden takaisia junnusarjoja, joissa ala-asteikäiset pojat ja tytöt osasivat näytellä aivan helvetin loistavasti.
Onneksi salkkarit on vain se alin pohjamuta.. Tämä näyttelijäkysymys liittyy kaikkiin näyttelijöihin, ei vain lapsinäyttelijöihin. Kun seuraa Jenkkien näyttelijätyöskentelyä, on siinä valovuoden ero suomalaisiin vastaaviin verrattuna. Vai myöntääkö joku tosissaan, että Gloryn ja Hopen maassa kukaan katsoisi tällaisilla näyttelijänlahjoilla suotuja näyttelijöitä?
Ero jo näiden ruotsalaisiin kollegoihin on iso, mutta kai nyt joku taso voitaisiin pitää vaikkakin onkin Salkkareista kyse; vaikka taitaapi suurin syy olla ohjaajissa,
sillä tuskinpa kovin montaa uusintaotosta jaksaa ottaa päivässä. Työtä tuo heille on, ei heillä kunnianhimoa taida suuremmin olla, pääasia, että saavat palkkansa, sillä katsojista ei ole pulaa.
Ja jos Suomi kerran on pullollaan hyviä lapsinäyttelijöitä, niin kerro toki mullekin missä niitä näkee?

Tuomas H. sanoi:
Ja jos Suomi kerran on pullollaan hyviä lapsinäyttelijöitä, niin kerro toki mullekin missä niitä näkee?

No kaivapa jostain vähän vanhempia kotimaisia leffoja/sarjoja (kirjastosta saattaisi löytyä). Eihän ne lapsia enää ole, mutta tuskinpa se taso siitä hirveästi on tippunut viimeisten vuosien aikana. Ja kaipa tästä on turhaa sen enempää väitellä, eiköhän se näyttelijän laatu ole siellä jossain katsoja silmissä.

Tää Nikon roolin näyttelijä Risto Törhönen sattuu olemaan sarjaa käsikirjottaneen ja ohjanneen Lauri Törhösen poika, että suhteillako sarjassa?

Eikö ketään ärsytä Jennin älytön viittominen joka kerta kun se päästää suustaan jotain?? Koko akka on muutenki niin jälkeenjääneen oloinen että yleensä on pakko vaihtaa kanavaa jos se tulee ruutuun:curs:
Koko Vainion uusioperhe on kyllä ihan sairaan rasittava, mutta Jenni vie ylivoimaisesti voiton sössö-Amiksesta ja koomanaama-Nikosta

MICH sanoi:
Tää Nikon roolin näyttelijä Risto Törhönen sattuu olemaan sarjaa käsikirjottaneen ja ohjanneen Lauri Törhösen poika, että suhteillako sarjassa?

Poika sanonut, että "iskä, iskä, mäkin haluun salkkareihin! pliiiis?!" ja äkkiä löytyi pojalle rooli.

Olis kyl mielenkiintoista nähdä tuo Risto Törhönen livenä, onko se yhtä pihalla irl vai esittääkö se vaan jotain idoottia. Jätkällä varmaan leposyke 30 kun aika lungisti tuntuu menevän.

Tromm sanoi:
Mutta kyllä se Aaro vituttaa minuakin, saatanan ketku, se on niin umpiroiston näköinenkin kuin olla voi! Toivottavasti sekin polkaistaan jään alle kuten Toni.
ketkut on in. eihän tuota sarjaa jaksais edes katsoa ellei aaro olisi siinä. pelkää ihmis suhde paskaa ois koko sarja ilman aaroa.
sivarinlötkö sanoi:
Mitäs jos se katseen harhailu ja hössötys kuuluu roolihahmoon?
ei kuulu, olen nähnyt kyseiseltä tyypiltä muitakin rooli suorituksia ja samanlain harhailee.
Merica sanoi:
Eikö ketään ärsytä Jennin älytön viittominen joka kerta kun se päästää suustaan jotain??
ärsyttää ja suunnattomasti ärsyttääkin:)

SniffDaddy sanoi:
Ei kai neutraali perkele kato totakin sarjaa? Mulla meni nyt kyllä usko koko elämään. :D Sen BB:n vielä sulatan, mutta joku roti sentäs. :eek:

:D
oon katsonut myös kauniita ja rohkeita aikoinaan, olin koukussa siihen. sheila carterin aikoihin. en oo enään muutamaan vuoteen kuitenkaan sitä seurannut:)

Tää Kasper istu viime kesän Lasipalatsin terassil kaverinsa kanssa ja tarjos mun tyttöystävälle ja hänen kaverilleen bisset ku nää kulki siit ohi.
Juomat toki ottivat, mutta kieltäytyivät "stadin parhaista kemuista".

True Player.

Voi perkeleen Aaro! Mä todella toivon, että Paula voittaa ton taiston ja mitään häitä ei tule.
Pistää vihaksi, vaikka pelkkä tv-sarja onkin kyseessä. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom