Timba79 sanoi:Samaa mieltä ja eikös se Laura ole alkuperäisiä tässä sajassa? Eli luulis että on vähän jo jotain oppinut vuosien varrella.
Mitäs jos se katseen harhailu ja hössötys kuuluu roolihahmoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Samaa mieltä ja eikös se Laura ole alkuperäisiä tässä sajassa? Eli luulis että on vähän jo jotain oppinut vuosien varrella.
sivarinlötkö sanoi:Mitäs jos se katseen harhailu ja hössötys kuuluu roolihahmoon?
Timbe sanoi:Lasse on kyllä paras, näyttäis niinku se olis kokoajan kännissä :D
Fiona sanoi:Toi Lasse on kyllä yks ällötys. Hyi olkoon :lol2: Seiskas oli ton "Aaron" haastattelu, sanoi siinä, että kotiin tulee häirikkösoittoja ja että nettipalstoilla uhkaillaan väkivallalla.. Ja että aikuiset miehet tulevat haistattelemaan kaupungilla "Aarolle", vaikka lapsetkin on mukana Haloo ihmiset..
Tuomas H. sanoi:Yksinkertaisesti Suomi on ainoita maita, jossa ei ole hyviä lapsinäyttelijöitä. Toivottavasti ne kehittyy, sillä 10vuoden päästä saattaa hävettää..
Onneksi salkkarit on vain se alin pohjamuta.. Tämä näyttelijäkysymys liittyy kaikkiin näyttelijöihin, ei vain lapsinäyttelijöihin. Kun seuraa Jenkkien näyttelijätyöskentelyä, on siinä valovuoden ero suomalaisiin vastaaviin verrattuna. Vai myöntääkö joku tosissaan, että Gloryn ja Hopen maassa kukaan katsoisi tällaisilla näyttelijänlahjoilla suotuja näyttelijöitä?Integrandi sanoi:Jepjep, salkkareistako nuo johtopäätelmät teit? :jahas:
Mun mielestä Suomi on pullolaan hyviä lapsinäyttelijöitä. Tai ainakin oli. Kaipuulla vieläkin muistelen 15-vuoden takaisia junnusarjoja, joissa ala-asteikäiset pojat ja tytöt osasivat näytellä aivan helvetin loistavasti.
Tuomas H. sanoi:Ja jos Suomi kerran on pullollaan hyviä lapsinäyttelijöitä, niin kerro toki mullekin missä niitä näkee?
MICH sanoi:Tää Nikon roolin näyttelijä Risto Törhönen sattuu olemaan sarjaa käsikirjottaneen ja ohjanneen Lauri Törhösen poika, että suhteillako sarjassa?
ketkut on in. eihän tuota sarjaa jaksais edes katsoa ellei aaro olisi siinä. pelkää ihmis suhde paskaa ois koko sarja ilman aaroa.Tromm sanoi:Mutta kyllä se Aaro vituttaa minuakin, saatanan ketku, se on niin umpiroiston näköinenkin kuin olla voi! Toivottavasti sekin polkaistaan jään alle kuten Toni.
ei kuulu, olen nähnyt kyseiseltä tyypiltä muitakin rooli suorituksia ja samanlain harhailee.sivarinlötkö sanoi:Mitäs jos se katseen harhailu ja hössötys kuuluu roolihahmoon?
ärsyttää ja suunnattomasti ärsyttääkinMerica sanoi:Eikö ketään ärsytä Jennin älytön viittominen joka kerta kun se päästää suustaan jotain??
oon katsonut myös kauniita ja rohkeita aikoinaan, olin koukussa siihen. sheila carterin aikoihin. en oo enään muutamaan vuoteen kuitenkaan sitä seurannutSniffDaddy sanoi:Ei kai neutraali perkele kato totakin sarjaa? Mulla meni nyt kyllä usko koko elämään. :D Sen BB:n vielä sulatan, mutta joku roti sentäs.
:D