Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nCh sanoi:kyseinen jannu tuli joskus avautumaan viimekesänä pipefestissä niin mottasin kuonoo ja tönäsin ojaan, ei sen karismaattisempi :D
mxm sanoi:Vitun Studio Impossible:curs:
mxm sanoi:Loppuiko Emmerdale kokonaan? Ai sitä laatuohjelmien putkea niinä hyvin aikoina: Emmerdale, Kaunarit, Uutiset, Salkkarit, OC, Muodon Vuoksi ja Sinkkuelämää. Joka tiistai katottiin kaverin kanssa toi loppuputki yhdessä:D
ruupert sanoi:Kyllähän se vielä ennen kaunareita tulee eli 17.00
nCh sanoi:kyseinen jannu tuli joskus avautumaan viimekesänä pipefestissä niin mottasin kuonoo ja tönäsin ojaan, ei sen karismaattisempi :D
fore sanoi:Niinpä!! Vituttaa toi Studio Impossible, joka perjantai kun ei muista ettei salkkareita tuukkaa. Salkkarit vie tollasen surkeen ohjelman 100-0
ruupert sanoi:Nykyään juoksen heti televisiolle vaihtamaan kanavaa kun kuulen sen ärsyttävän remixatun salkkareitten tunnarin:curs:.
hyrre sanoi:Vanha oli kyllä paaaljon parempi
Kun oli tuo Lassen penkkausjakso, odotin oikein innolla, että se 80kg jää sitten jossain vaiheessa kaulalle
ja Aaro ei auta, ehkä vain painattaa tankoa lisää
Kun Aarolla oli sitä riitaa Paulan kanssa ja Aaro näytti niin viekkaalta siinä :D
Sä et oo ymmärtäny, et noi salkkarit kuuluu ottaa huumorilla. :kippis1: Eihän noita ny tosissaan voi kattoa, väkisinki rupee naurattaan välillä.KukiHilli sanoi:Meni viikko pilalle :wall:
Missy80 sanoi:Sai Aarokin sitten tänään actionia aikaan...
Voi vain kuvitella, minkälaista kuittia Aaron näyttelijälle tulee baarissa yms. Hyvä näyttelijä IMO vaikka ko. sarjassa pitääkin olla saippuoille tyypillisesti erittäin läpinäkyvä.Eleonoora sanoi:Ai että mä inhoan eilisen perusteella tuota jätkää vielä hitusen enemmän. Todella toivon, että Lasse alkais epäillä jotain ja löytäisivät Paulan/Paula pääsis itse ulos sieltä kellarista ja Aaro joutuis sit minne kuuluiskin. Tällä hetkellä tuo äijä ärsyttää mua niin paljon, ettei mtn rajaa. :wall:
Missy80 sanoi:Sai Aarokin sitten tänään actionia aikaan...
Raukkamainen äijä, nakkas Paulan niska/perse otteella kellariin!
Aki Nikkinen, Kentsu ja Sauli täytyy ehdottomasti saada takas sarjaan. Auttaiskohan adressi MTV3:lle?