Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
kyseinen jannu tuli joskus avautumaan viimekesänä pipefestissä niin mottasin kuonoo ja tönäsin ojaan, ei sen karismaattisempi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä ne kuva ne bodikohtaukset niin monta kertaa uusiks, että ei voi vetää ihan älyttömillä painoilla.

Ennen mua ärsytti se Kasper, kun se oli jotenki niin huono näyttelemäänki, mutta nykyään se on just kova jätkä mun mielestä :P Me katellaan salkkareita kevereiden kanssa porukalla. Silleen se toimii aika hyvänä komediana.

nCh sanoi:
kyseinen jannu tuli joskus avautumaan viimekesänä pipefestissä niin mottasin kuonoo ja tönäsin ojaan, ei sen karismaattisempi :D

Siis ketä niistä? :D

mxm sanoi:
Vitun Studio Impossible:curs:

Niinpä!! Vituttaa toi Studio Impossible, joka perjantai kun ei muista ettei salkkareita tuukkaa. Salkkarit vie tollasen surkeen ohjelman 100-0

IMO koko salkkareista meni idea sen jälkeen kun aki lähti. Sen jälkeen tilalle on tullut vain lisää typeriä ja ärsyttäviä teinejä ja niiden lesborakkauksia(no okei yks tapaus vaan:lol2: ). Nykyään juoksen heti televisiolle vaihtamaan kanavaa kun kuulen sen ärsyttävän remixatun salkkareitten tunnarin:curs:.

Siksi seuraankin vain kauniita ja rohkeita:lol2: . Siinä sentään on vielä laatua (tänäänki loppu vitun jännään kohtaan:D)

Edit: mua taas vituttaa ku kaunareitten tilalla on joskus jotain alppihiihtoa saatana.

:offtopic: Loppuiko Emmerdale kokonaan? Ai sitä laatuohjelmien putkea niinä hyvin aikoina: Emmerdale, Kaunarit, Uutiset, Salkkarit, OC, Muodon Vuoksi ja Sinkkuelämää. Joka tiistai katottiin kaverin kanssa toi loppuputki yhdessä:D

mxm sanoi:
:offtopic: Loppuiko Emmerdale kokonaan? Ai sitä laatuohjelmien putkea niinä hyvin aikoina: Emmerdale, Kaunarit, Uutiset, Salkkarit, OC, Muodon Vuoksi ja Sinkkuelämää. Joka tiistai katottiin kaverin kanssa toi loppuputki yhdessä:D

Kyllähän se vielä ennen kaunareita tulee eli 17.00

ruupert sanoi:
Kyllähän se vielä ennen kaunareita tulee eli 17.00

No kappas joo, ihmekös kun ei tuu koskaan katottua kun en oo koskaan vielä kotona tuohon aikaan.

nCh sanoi:

Siis ei vattu sä olet tosi kunkku jätkä!:david: Nythän sä varmaan kulmakunnan kovin RHP. Oikeen salkkareiden Kasperia oot motannu!

"Karisma" on aika löyhässä, jos sen menettää, kun joku egovammateini tulee mottasemaan kuonoon ja patsastelee sillä keskustelupalstalla.. :hyper:

fore sanoi:
Niinpä!! Vituttaa toi Studio Impossible, joka perjantai kun ei muista ettei salkkareita tuukkaa. Salkkarit vie tollasen surkeen ohjelman 100-0

Todellakin.Salatut elämät=mun elämä :D

ruupert sanoi:
Nykyään juoksen heti televisiolle vaihtamaan kanavaa kun kuulen sen ärsyttävän remixatun salkkareitten tunnarin:curs:.

Vanha oli kyllä paaaljon parempi :)

Kun oli tuo Lassen penkkausjakso, odotin oikein innolla, että se 80kg jää sitten jossain vaiheessa kaulalle
ja Aaro ei auta, ehkä vain painattaa tankoa lisää :)
Kun Aarolla oli sitä riitaa Paulan kanssa ja Aaro näytti niin viekkaalta siinä :D

hyrre sanoi:
Vanha oli kyllä paaaljon parempi :)

Kun oli tuo Lassen penkkausjakso, odotin oikein innolla, että se 80kg jää sitten jossain vaiheessa kaulalle
ja Aaro ei auta, ehkä vain painattaa tankoa lisää :)
Kun Aarolla oli sitä riitaa Paulan kanssa ja Aaro näytti niin viekkaalta siinä :D

Joo, itsekkin luulin että Aaro on niin omissa maailmoissa, että "unohtaa" varmistaa Lassen sarjan. :D

Sai Aarokin sitten tänään actionia aikaan...
Raukkamainen äijä, nakkas Paulan niska/perse otteella kellariin!

Aki Nikkinen, Kentsu ja Sauli :rock: täytyy ehdottomasti saada takas sarjaan. Auttaiskohan adressi MTV3:lle?

Katsoin tänään ihan mielenkiinnosta salkkareita ensimmäistä kertaa n.vuoteen.
Voi herranjumala, miten äkkiä yrsytyskynnys meni yli ja oikeastaan kahden näyttelijän takia.

Taneli, voihan vittu miten huono näyttelijä ja jotenkin ärsyttävä lopputuijotus mikä sopisi paremmin kauniiden ja rohkeiden jaksoihin.

Romeo, tästä on ilmeisesti haluttu tehdä kovan jätkän näköinen, mutta kaveri on n.40kiloinen, meikattu enemmän kuin yksikään nainen Helsingin discoissa ja toiseksi paskin näyttelijä Tanelin jälkeen.

Topicin "karismaattinen peluri"?
mitään karismaattista en näe tässä puudelin ja Aira Samulinin risteytyksessä!

Meni viikko pilalle :wall:

KukiHilli sanoi:
Meni viikko pilalle :wall:
Sä et oo ymmärtäny, et noi salkkarit kuuluu ottaa huumorilla. :kippis1: Eihän noita ny tosissaan voi kattoa, väkisinki rupee naurattaan välillä.

Justiinsa. Kattelin salkkarit viimeks viikko sitten, eikä tänään oltu menty yhtään eteenpäin. Jenni ja Ami jauho sitä samaa "mä haluun sun kanssa lapsen, sano jotain! Niin mäkin haluun sun kanssa lapsen"-juttua, ainoa mistä en ole perillä on se Aaron ja Paulan häslinki (tai siis, että mitä just nyt tapahtui, kun se heitti sen sinne kellariin).
Tästedes tyydyn seuraamaan vain Melroce Placea..

Missy80 sanoi:

Ai että mä inhoan eilisen perusteella tuota jätkää vielä hitusen enemmän. Todella toivon, että Lasse alkais epäillä jotain ja löytäisivät Paulan/Paula pääsis itse ulos sieltä kellarista ja Aaro joutuis sit minne kuuluiskin. Tällä hetkellä tuo äijä ärsyttää mua niin paljon, ettei mtn rajaa. :wall:

Eleonoora sanoi:
Ai että mä inhoan eilisen perusteella tuota jätkää vielä hitusen enemmän. Todella toivon, että Lasse alkais epäillä jotain ja löytäisivät Paulan/Paula pääsis itse ulos sieltä kellarista ja Aaro joutuis sit minne kuuluiskin. Tällä hetkellä tuo äijä ärsyttää mua niin paljon, ettei mtn rajaa. :wall:
Voi vain kuvitella, minkälaista kuittia Aaron näyttelijälle tulee baarissa yms. Hyvä näyttelijä IMO vaikka ko. sarjassa pitääkin olla saippuoille tyypillisesti erittäin läpinäkyvä.

Salkkareiden aiheuttamaan stressiin tuo lievitystä se, kun lukee noita Telkku.comin jaksokuvauksia. Nehän näkee parin viikon päähän. Niinpä eilinenkään ei tullut itselleni täytenä yllätyksenä; mietin vain sitä, että tappaako se nyt sen Paulan vai mitä.

Missy80 sanoi:
Raukkamainen äijä, nakkas Paulan niska/perse otteella kellariin!

Aki Nikkinen, Kentsu ja Sauli :rock: täytyy ehdottomasti saada takas sarjaan. Auttaiskohan adressi MTV3:lle?

Aki Nikkinen oli paras! Siitä mulkumpaa/kierompaa äijää ei oo. Pakko saada see takas. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom