Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Varakas toimitusjohtaja saa naista vähän löysemmässäkin kunnossa.

Just näin! Oon aina liputtanu et pillunsaannissa tärkeetä ei oo se mitä nostaa penkistä, vaan paljonko nostaa pankista. Itse epäonnistunu molemmista, mut esittämällä varakasta on peruspirkkoo irronnu aika hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon parin jakson ajan jo miettiny et mitä noi Lasse ja muut stressaa et se oikea pelin keksijä jannu ottais niiltä rahat pois tjsp? Eihän sillä pummilla oo mitään todisteita et se on sen peli ja mitä sitte vaikka oliski? Eikö se oo sen oma moka ettei tehny sillä rahaa vaan roinatan vei idean eteenpäin ja rupes tekemään hilloa..

Mä oon parin jakson ajan jo miettiny et mitä noi Lasse ja muut stressaa et se oikea pelin keksijä jannu ottais niiltä rahat pois tjsp? Eihän sillä pummilla oo mitään todisteita et se on sen peli ja mitä sitte vaikka oliski? Eikö se oo sen oma moka ettei tehny sillä rahaa vaan roinatan vei idean eteenpäin ja rupes tekemään hilloa..

Älä ajattele sitä liian loogisesti :D Oikeastihan se menisi juuri noin, paha olis munkaan mennä väittämään Angry Birdsiä omaksi ideakseni. Mutta eipä nuo ole ennenkään salkkareissa haitanneet. Vastahan oli se surullisen kuuluisa poliisikuulustelu :D

"Ette te voi tehdä näin, mun ei tarvii todistaa miestäni vastaan!"
"Hommahan on nyt näin, että sä todistat tai me ei päästetä sua pois täältä"

:lol2:

Höpöhöpö. Olet homo, muttet voi myöntää sitä itselles. Homostelu mukamas oksettaa, oikeesti et pysty katsomaa koska pitäisit siitä. Vähän värähtäis jopa.

Mikäs sen mukavampaa ku salkkarihomostelu.

Pystyn kyllä katsomaan, mutta se katsominen aiheuttaa fyysistä pahoinvointia. Tarkoitatko, että se yrjötys on oikeasti kiihottumista, mutta en vain tiedä sitä? Mielenkiintoista.

Ketjussa on melkoisesti kaappihinttareita. Nuolisuora heteromies pystyy katsomaan miesten välisiä toverillisia toimia tai homostelua ilman minkäänlaisia ongelmia.

Tämä on jännä miten kova pala se on joillekin homoille, että jotkut heterot kokevat homostelun ällöttävänä. Miksei sitä vain voi hyväksyä? :D Ei ihminen voi sille mitään, se on ihan tahdosta riippumaton fyysinen reaktio.

Tämä on jännä miten kova pala se on joillekin homoille, että jotkut heterot kokevat homostelun ällöttävänä. Miksei sitä vain voi hyväksyä? :D Ei ihminen voi sille mitään, se on ihan tahdosta riippumaton fyysinen reaktio.

Hetkinen, vihjaatko, että olisin homoseksuaali? Ennemminkin olisin huolissani sinun seksuaalisesta suuntautumisestasi, eikai kukaan raivohetero käytä adjektiivia ällöttävä :confused:

Tale ei kyllä tuolta Sannilta saa, vaan onnistuu taas säheltämään jotenkin. Varmaan tökkii väärään reikään, josta Sanni hermostuu ja lähtee ovet paukkuen.

Tale ei kyllä tuolta Sannilta saa, vaan onnistuu taas säheltämään jotenkin. Varmaan tökkii väärään reikään, josta Sanni hermostuu ja lähtee ovet paukkuen.

Enemmän sillä Talella on pillusta kokemusta ,kuin meillä pakkislaisilla keskimäärin :D
Jannehan se on joka ton aktin pilaa jollakin tapaa.

Joonatan alkaa olemaan tuhdissa kunnossa :D
Markku Pulli
Se fiilis, kun BULKki on purrut niin hyvin, että tullessasi saunasta ei pyyhe enää mahdu lantiosi ympärille ja siirryt next levelille, eli kietaiset 180 senttiä leveen lakanan lantiolle. LIKE A BOSS!

Roinatanilla oli bulkki_päivä? Kisaa pukkaa siihen tahtiin että offit jää harmittavan lyhyiksi :(

Nyt kerätään kyllä porukalla kolehti ja hommataan tolle Iidalle uusia vaatteita, joku roti sentään!

iida2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom