Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mua jo jotenkin valmiiksi vituttaa tuo Lasse ja Paula kuvio sekä pisteenä i:n päälle Severi. Ei yhtään kiinnosta seuraa tota niiden draamaa. Sitä punapää hipsteriä saisi olla enemmän tarjolla. Iidastakin mennyt hohto, kun pukeutuu perunasäkkeihin, vaikka välillä ne ihanat rinnat vilkkuvatkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulin pikkulinnuilta, että punapäätä tullaan näkemään tulevaisuudessa paljonkin. Toivottavasti Ismon nyrkkien koulutettavana :puntti:

Mua jo jotenkin valmiiksi vituttaa tuo Lasse ja Paula kuvio sekä pisteenä i:n päälle Severi. Ei yhtään kiinnosta seuraa tota niiden draamaa. Sitä punapää hipsteriä saisi olla enemmän tarjolla. Iidastakin mennyt hohto, kun pukeutuu perunasäkkeihin, vaikka välillä ne ihanat rinnat vilkkuvatkin.

Paula on salkkari historian tylsin hahmo ja tuo Lasse/Paula säätö siihen lisäksi on hyvin aivoja syövyttävää settiä. Heiskanen vois tehdä pienen comebackin ja kidnapata Paulan johonki etelänavalle pingviinien seuraks.

No ei nyt saatana enää mitään Heiskasta. Heiskanenhan on muutenkin fragged by Seppo "white death" Taalasmaa.
AaroEerohan tosin on vielä elossa.

Heiskanen on parasta mitä salkkareissa on ollut. Ainahan salkkareissa vähän väliä joku nousee kuolleista, joten nyt Heiskasen lyhyt comeback olis paikallaan.

Nyt kun Kaj Kunnaksesta on saatu adressi aikaan, niin voitaisiinko myös tehdä Paula helvettiin salkkareista - adressi. Itse allekirjoittaisin välittömästi.

Arvon Fremantle Media, tiedän että luette tätä. Pistäkää käsikirjoittajat vaihtoon, tämä loputon jankkaaminen kyllästyttää. Sen lisäksi, Roinatanille kuuri päälle ja salille, Aki Nikkinen takaisin ja Sakukin voisi tulla lofooteilta joskus lomalle!

Tuli tuota äskeistä jaksoa katsottaessa mieleen kysymys kaikille miespuolisille salkkari-faneille. Mikä näistä olet?

a) Olen hetero enkä pysty katsomaan salkkareissa niitä kohtauksia missä miehet homostelee eli lähinnä suutelua.
b) Olen hetero, mutta pystyn silti katsomaan kyseisiä kohtauksia.
c) Olen jotain muuta.

Itse olen A. Pakko aina sulkea silmät tai kääntää katse pois, kun homostelu alkaa. Oksettavaa, ei mahda mitään.

Höpöhöpö. Olet homo, muttet voi myöntää sitä itselles. Homostelu mukamas oksettaa, oikeesti et pysty katsomaa koska pitäisit siitä. Vähän värähtäis jopa.

Mikäs sen mukavampaa ku salkkarihomostelu.

Tuli tuota äskeistä jaksoa katsottaessa mieleen kysymys kaikille miespuolisille salkkari-faneille. Mikä näistä olet?

a) Olen hetero enkä pysty katsomaan salkkareissa niitä kohtauksia missä miehet homostelee eli lähinnä suutelua.
b) Olen hetero, mutta pystyn silti katsomaan kyseisiä kohtauksia.
c) Olen jotain muuta.

Itse olen A. Pakko aina sulkea silmät tai kääntää katse pois, kun homostelu alkaa. Oksettavaa, ei mahda mitään.

B, mutta itse olisin kyllä esim. tämän päivän jaksosta jättänyt sen kohtauksen pois jossa Miska nuolee Eliaksen tissejä. Olen kai suvaitsematon. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom