Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
tuli tuota äskeistä jaksoa katsottaessa mieleen kysymys kaikille miespuolisille salkkari-faneille. Mikä näistä olet?

A) olen hetero enkä pysty katsomaan salkkareissa niitä kohtauksia missä miehet homostelee eli lähinnä suutelua.
B) olen hetero, mutta pystyn silti katsomaan kyseisiä kohtauksia.
C) olen jotain muuta.

Itse olen a. Pakko aina sulkea silmät tai kääntää katse pois, kun homostelu alkaa. Oksettavaa, ei mahda mitään.

vahva a!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B, mutta itse olisin kyllä esim. tämän päivän jaksosta jättänyt sen kohtauksen pois jossa Miska nuolee Eliaksen tissejä. Olen kai suvaitsematon. :(

Ajattele positiivisesti, että ne oli sentään leikannut pois kohtauksen, jossa Ossi juniori tuli paikalle kun Eliaksella oli pizzapojan muna suussa. Tai saattoihan sillä pizzapojallakin olla Eliaksen muna suussa.

Ajattele positiivisesti, että ne oli sentään leikannut pois kohtauksen, jossa Ossi juniori tuli paikalle kun Eliaksella oli pizzapojan muna suussa. Tai saattoihan sillä pizzapojallakin olla Eliaksen muna suussa.

Tai molemmilla munat suussa. Miks tässä sarjassa pitää muutenkin olla näin monta homoa. :face: Olis edes lesboja välillä. Pienet odotukset on kyllä tuon heidin sekoboltsikaverin kohdalla että se saattaisi olla tussuun päin kallellaan. Kiintiöneekeri tästä sentään puuttuu (vielä).

Ketjussa on melkoisesti kaappihinttareita. Nuolisuora heteromies pystyy katsomaan miesten välisiä toverillisia toimia tai homostelua ilman minkäänlaisia ongelmia.

Salkkareiden parhaat hahmot top 5

1. Janne
2. Tale
3. Roinatan
4. Lasse
5. Ismo

Vittumaisimmat hahmot

1. Paula
2. Alexander
3. Severi
4. Peppi
5. Helena

Kuumimmat naiset

1. Iida
2. Sanni
2. Katariina
3. Isabella
4. Heidi
5. Peppi

Ketjussa on melkoisesti kaappihinttareita. Nuolisuora heteromies pystyy katsomaan miesten välisiä toverillisia toimia tai homostelua ilman minkäänlaisia ongelmia.

homoja tuntuu vaivaaman tämä. Jos pitää ällöttävänä homostelua niin on heti kaappihomo..

Mua ei tuo homostelu sinänsä haittaa ettei mulla mitään ole homoja vastaan, mutta se mulla tuota homostelua on vastaan, että ihan yhtä paljon tuo tympii kuin minkä tahansa muunkin saman asian jatkuva jankkaaminen. Homostelu on niin jo nähty salkkareissa.

Mua ei tuo homostelu sinänsä haittaa ettei mulla mitään ole homoja vastaan, mutta se, mulla tuota homostelua on vastaan, että ihan yhtä paljon tuo tympii kuin minkä tahansa muunkin saman asian jatkuva jankkaaminen. Homostelu on niin jo nähty salkkareissa.

Sama. Vois vaikka Heidi alkaa lesboilemaan sen kämppiksensä kanssa, tasa-arvoa. Sitä seuraava vuosi. Sitten olisi sekin nähty.

Eikö sitä lesboiluakin ole jo käsitelty tarpeeksi, kun se Heli jakoi sitä leukaansa ympäri kyliä.

864769.jpg

Mitä jos välillä jotain uutta? Jos vaikka Janne huomaisikin viihtyvänsä pelottavan hyvin siinä tyttö-valeasussaan, mitä on jo pariin otteeseen käyttänyt? Iidan pitsipikkarit alkavat katoilemaan mystisesti. Crying Game Pihlajakatu..?

Pelkkiä homoja kohta kaikki! Kai se Heiskanenkin palaa EeroAaron kanssa reikä pässä homoilemaan. Alkoi vituttaa niin paljon toi jatkuva homoilu. Kaikki vaan homoilee! Loppui siihen tämän sarjan seuraaminen. Taitaa käsikirjoittaja/t olla kunnon kaappihomoja!! Tai ovat homoilemassa!

Sattu eilen pistään silmään, että Roinatanilla on ilmeisemmin kesä jo mielessä kun on alkanut kasvattaa pelastusrengasta tuohon keskivartalon ympärille.

e: ei kun hitto, millois noi jaksot on kuvattu? Onko se selviytymisrasva talvipakkasille?

Sattu eilen pistään silmään, että Roinatanilla on ilmeisemmin kesä jo mielessä kun on alkanut kasvattaa pelastusrengasta tuohon keskivartalon ympärille.

e: ei kun hitto, millois noi jaksot on kuvattu? Onko se selviytymisrasva talvipakkasille?
Tein saman huomion. Siinä kun se istu sohvan reunalla nii tosi läskiltä näytti maha kireä paita päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom