Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
OutOfShape sanoi:
Myin television, jotta pääsisin tällaisesta saastasta eroon. Elämänlaatuni parani. Nyt meditoin ja masturboin. Normaalisti kuitenkin eri aikaan.

Muista vaihdella sitä runkkikättä säännöllisin väliajoin, muutoin tulee pahat kokoerot hanskoihin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niko:wall: "Voinko mä painaa playta" No vittu, herra on hyvä ja painaa vaan sitä pleitä!!!!
Tanelikaan ei tätä menoa saa viivaa Katrilta.

Toi Nikoa näyttelevä poika on muuten paljon huonompi, kuin vaikkapa Oonaa näyttelevä pikkutyttö.

edit: niin siis näyttelemään

Yhtä eleetön se Nikoa näyttelevä poika on kuin Amikin. Käsittämätöntäntä kuinka sen naama ei luuki mihinkään ku se puhuu.

Nii... ja kiroilen joka ilta sohvalla sitä miksi Sauli ei nauhoita niitä sen ja Aaron puheita. Oon ihan koukussa tohon sarjaan :D

Niko on kyllä niin paska näyttelemään kun olla voi. Ei sitä nyt lapselta voi ihmeitä vaatiakkaan, mutta sen äänikin jo niin ärsyttävää honotusta että alkaa v-käyrä nousemaan aina kun se avaa suunsa. Onneksi se oli hiljaa edes muutaman viikon ajan jokin aika sitten. :D

Timba79 sanoi:
Niko on kyllä niin paska näyttelemään kun olla voi. Ei sitä nyt lapselta voi ihmeitä vaatiakkaan, mutta sen äänikin jo niin ärsyttävää honotusta että alkaa v-käyrä nousemaan aina kun se avaa suunsa. Onneksi se oli hiljaa edes muutaman viikon ajan jokin aika sitten. :D

Toisaalta, jos se näyttelee "lievästi jälkeenjäänyttä" niin sitten se on suorastaan täydellinen :lol2:

ei oo muuten laurankaan näyttelijän taidoissa kehumista. mua vituttaa kun se ei ikinä voi katsoa ketään suoraan silmiin vaan hänen katseensa aina rupeaa kummasti harhailemaan :curs:

neutraali sanoi:
ei oo muuten laurankaan näyttelijän taidoissa kehumista. mua vituttaa kun se ei ikinä voi katsoa ketään suoraan silmiin vaan hänen katseensa aina rupeaa kummasti harhailemaan :curs:

Joo ja se rupee aina vouhottamaan kaikesta tai sitten hössöttämään, jäänyt joku yh-äitivaihde päälle.

Siis mua ottaa suunnattomasti päähän se Aaro. :wall: Toivottavasti Kari vetää sitä vielä kunnolla turpaan! :kippis1:
Mut Ulla on kyllä aivan loistava näyttelijä. Millaistahan olisi, jos se olis vaikka mun mummo.. :rolleyes: Varmaan aika hirveetä! :D

Eleonoora sanoi:
Siis mua ottaa suunnattomasti päähän se Aaro. :wall:
Sanat samat. Vitun ärsyttävä kyrpä. :jahas:
Jos mä olisin Sauli niin olisin jo ajat sitte vetäny sen geelitukka-homppelin levyks. :curs:

On muuten se Oona about x kertaa parempi näyttelijä ku Niko. Ja tosiaa Saulille nauhuri taskuu ja Aaro kusee, tai sit Kari paikalle ja Aaroa pataa!! :evil:

neutraali sanoi:

Samaa mieltä ja eikös se Laura ole alkuperäisiä tässä sajassa? Eli luulis että on vähän jo jotain oppinut vuosien varrella.

Eniten ärsyttää Niko...voi jeesus mikä lahjakkuus...vaikka onkin penikka ni joku roti sentään tuohon hommaan...Onneks Kari tuli taas piipahtaan ja kohta Aaron lätty lätisee

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä ja eikös se Laura ole alkuperäisiä tässä sajassa? Eli luulis että on vähän jo jotain oppinut vuosien varrella.

Kyllä se on kaiketi alusta asti ollut. Ei ole tosiaan muuta kehitystä ollut kuin noussut elopaino :lol2:

Ei taitais Saulilla paljon mahdollisuuksia olla vetää Aaroa levyksi, on sen verran pistänyt silmään sen hanskat kun hihattomissa paidoissa kulkee (Sauli). ;)
Mutta kyllä se Aaro vituttaa minuakin, saatanan ketku, se on niin umpiroiston näköinenkin kuin olla voi! Toivottavasti sekin polkaistaan jään alle kuten Toni.

Tromm sanoi:
Ei taitais Saulilla paljon mahdollisuuksia olla vetää Aaroa levyksi, on sen verran pistänyt silmään sen hanskat kun hihattomissa paidoissa kulkee (Sauli). ;)
Mutta kyllä se Aaro vituttaa minuakin, saatanan ketku, se on niin umpiroiston näköinenkin kuin olla voi! Toivottavasti sekin polkaistaan jään alle kuten Toni.

Pitää todeta, että tuo Aaroa esittävä kaveri on ilmeisen hyvä, koska tuntuu vituttavan kaikkia ja se on epäilemättä tarkoituskin :)

training_day sanoi:
Pitää todeta, että tuo Aaroa esittävä kaveri on ilmeisen hyvä, koska tuntuu vituttavan kaikkia ja se on epäilemättä tarkoituskin :)

Just samaa ajattelin itsekin äskettäin, ei tunnu jättävän ketään kylmäksi kyseinen herra.
Jotenkin vaikea kuvitella että Aaron näyttelijä olis oikeassa elämässä mukava ja leppoisa jannu. Kumminkin juonittelee ja manipuloi kotonaankin.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom