Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seppo korjas kyllä potin kotiin! Severin pikku munasuu oli kyllä näkemisen arvonen ku huomas sen Lassen paistin :D Mutta sepolle edelleen pisteet, osaahan se sanoa Helunalle onneks vastaan ettei vain myötäile.

En ole kyllä aktiivisesti seurannut ohjelmaa, mutta onko muidenkin mielestä tuo Severi ihan helvetin huono näyttelijä? Esim. puhe on pelkkää tiuskimista, tilanteesta riippumatta.

En ole kyllä aktiivisesti seurannut ohjelmaa, mutta onko muidenkin mielestä tuo Severi ihan helvetin huono näyttelijä? Esim. puhe on pelkkää tiuskimista, tilanteesta riippumatta.
Siis serverihän on ärsyttävin tenava muutenkin mitä maa päällään kantaa..

Eiks se ollu kelmi? :D

Mä hetken jo luulin et Lasse oli oikeesti pistänyt sen pannulle :|

Iltapulut olisivat repineet hirveät otsikot jos Lasse olisi oikeasti nylkenyt Kelmin. Eläintenystävät olisivat olleet huutamassa kuorossa eduskuntatalolla oikeuksia jäniksille.

Insinöörimajuri L. Sievinen on kaikkien ihmisten ja eläinten ystävä, pikkusen luottoa hei! Mutta mikä juttu ettei tänäänkään Salkkareita? Jos syy on joku kendo niin Kummola valoja päälle.

niimpä, heiskanen vie stuban sinne ja yrittää heittää sen mutta stuballa onki bjj taustaa ja viskaa sen alas!

(se oli joskus kumman kaa sarjassa ja harrasti siinä ainaki bjj, en sit tiiä miten IRL)

Aika ikävää se mitä kävi Heiskasen mutsille vaikka itehän se ne olosuhteet järjesti.Heiskaseesa mä tykkään siitä et se on yleensä aina hyvällä tuulella ja jaksaa lohko vitsejä vähän vaikeimmissakin paikoissa.

Olipa hienoa nähdä kuinka Larista on kasvamassa nuori, suoraselkäinen homomies. Vielä kun vetää kiusaajiaan pataan, olen ainakin itse valmis kesätauolle.

Tai vaihtoehtosesti Aaroeero tapahtumat toistuvat, ainoastaan Heiskanen on vaan Aarona. Lopulta Heluna pääsee pyöreeseen huoneeseen, stuba haudataan elävältä, ja sergay kidnapataan johonki konttiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom