Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Aika ikävää se mitä kävi Heiskasen mutsille vaikka itehän se ne olosuhteet järjesti.Heiskaseesa mä tykkään siitä et se on yleensä aina hyvällä tuulella ja jaksaa lohko vitsejä vähän vaikeimmissakin paikoissa.
Oon ihan samaa mieltä, heiskanen vaikuttaa tosi hyvältä jätkältä. harmi vaan että on eri puolella kuulien kanssa. heiskanen sopisi niin hyvin veljesten kanssa saunan lauteille kippaamaan olutta ja jauhamaan paskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun menee oikeasti nyt vati jumiin tohon käsikirjotukseen. Onko toi Amanda koko Helsingin ainoa hostelli? Vittu Ismokin menee varmaan siellä naimisiin. Toinen toi kiristys. Ketä se Stuba meinas ensin ampua? Aika vatun pahvi saa olla, jos kuvittelee kiristäjän asuvan luolastossa. Toivottavasti romahtaa koko paska.

Helenan vieressä kirves. Oo tarkkana Heiskanen, kohta muuten sattuu kupoliin.

Tää on aika selkee homma. Hellu herää ja puolittaa kirveellä Heiskasen. Veikkaan ettei ihan perus 32 lyöntiä riitä tällä kertaa. Pepillä tulee paskat housuun jännityksestä.

Kalle pääsee pitkästä aikaa sorvaa miestä paskareikään ja veikkaan, että sille tielle jää.

Katariina rupee jänistää aivan varmasti ja Kalle pistelee menemään niin lujaa että oksat helvettiin.

Joo mä kans veikkaan samaa. Kallella oli jo sellanen hullu panokiilto silmissä, ettei Katariina paljoa enää kiinnosta. Toisaalta toivon, että tosta saadaan purkkiin Roccomaisen tiukka panosessio. Tossa voi olla myös sellainen mahdollisuus, että tällä uudella kaverilla on sen verran iso maila, että Katariina heittää Kallen heti pihalle.

Se nyt on ainakin varmaan, että toi homma ei mene niin, että noi kolme treffaa kolme kertaa viikossa majatalossa ja paneskelee koko sarjan loppuun asti.

Joo mä kans veikkaan samaa. Kallella oli jo sellanen hullu panokiilto silmissä, ettei Katariina paljoa enää kiinnosta. Toisaalta toivon, että tosta saadaan purkkiin Roccomaisen tiukka panosessio. Tossa voi olla myös sellainen mahdollisuus, että tällä uudella kaverilla on sen verran iso maila, että Katariina heittää Kallen heti pihalle.

Se nyt on ainakin varmaan, että toi homma ei mene niin, että noi kolme treffaa kolme kertaa viikossa majatalossa ja paneskelee koko sarjan loppuun asti.

Juu sehän on täysin selvää että joku kusee. Veikkaan kuitenki että tää kyseinen (nim. Mela 69) paljastuu jotenki Valtterin kaveriks ja Kalle kerkee ihastuu siihen syvästi ja Katariina ihastuu ainoastaan Mela 69 mulkkuun.

Missä kohulööpit?! Ei näkyny lehdissä... vissiin niin, että jos ton Heidi + Ossi lääppimisen kohdalla sukupuolet olis menny toisinpäin, eli vanhempi nainen + nuorempi mies, niin silloin olis kyllä ihmetelty ja kohulööppejä rustattu lehtiin. Kaksinaismoraali, häh?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom