Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Aina näitä samoja kuvia voi saatana. Eikö toi ylempiki kuva oo ollu täälä jo tuhanteen kertaan. Mutta asiaan, mun uusin teoria tosta vainoojasta on nyt se, että Polvijärven Antti yhteistyössä Ronin kanssa on kaiken ton takana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei noita kuvia oo tässä ketjussa ollut kertaakaan.

Ei noita, mutta noita ei erota niistä aikaisemmista mitenkään.
Eikö tuota kalanaamaa voisi postata vaikka Laatua Pojille ketjuun (jos joku siis kaikesta huolimatta tuon näkee laadukkaana, saatika edes hyvännäköisenä, noh paneehan jotkut ruumiitakin) tai sinne ihastusketjuun eikä tänne?

Ei noita, mutta noita ei erota niistä aikaisemmista mitenkään.
Eikö tuota kalanaamaa voisi postata vaikka Laatua Pojille ketjuun (jos joku siis kaikesta huolimatta tuon näkee laadukkaana, saatika edes hyvännäköisenä, noh paneehan jotkut ruumiitakin) tai sinne ihastusketjuun eikä tänne?

Noh noh, mun mielestä Heidi on hyvännäkönen. Ja on jotkut kalatkin mun mielestä kauniita :)

En kyllä mukisematta myöntäis Heidille Ms-Pihlajakadun titteliä. Yleisessä sarjassa kärkikolmikko on mielestäni Heidi, BellaBella ja Peppi. +40 sarjassa voiton vie Heluna, Liisan seuratessa kannoilla. Miehiin en ota kantaa, mutta veikkaan Stuban saavan useammankin naisen pöksyt märiksi.

Räty on joku random, kuha heiskanen nimes se korpin pojaks että on joku muu syntipukki ku hää ite.

Suositut

Back
Ylös Bottom