Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisiko joku heittää pikaisen briiffin tapahtumista alkaen noin viikon takaa, olin ulkomailla reissussa ja jäi näkemättä. Ei oo aikaa tapittaa kaikkia jaksoja katsomosta kun pitää olla jo 40min päästä telkkarin ääressä iskussa!

ei juma toi peppi saa lähtee oikeesti, en kestä tota vauvaruikutusnaamaa enää. Potkisin pellolle samantien jos olisin sergei. Eihän tommosia naisia ole oikeasti, eihän? Peppi saa mut vihaan vauvoja.

peppi.jpg

yhyy miks mä en saa lapsiiii

Mitähän hemmettiä, eikö pirihuora oo vaivautunut tekeen toista testiä niiden sekaisin menneiden jälkeen? Olettaisin että näin on tapana jos sen raskauden haluaa selvittää, toisaalta jos Sir Gay ei ikinä kotona ole niin vaikea kai niitä muksuja on vääntää...

PS. olen edelleenkin varma että Seppo kuolee

E: Tai sitten joku tyyliin Tale kuolee ja Sepolla alkaa suu taas napsua

Voisiko joku heittää pikaisen briiffin tapahtumista alkaen noin viikon takaa, olin ulkomailla reissussa ja jäi näkemättä. Ei oo aikaa tapittaa kaikkia jaksoja katsomosta kun pitää olla jo 40min päästä telkkarin ääressä iskussa!

Ei tossa oo juuri mitään tapahtunut.

Sais tässä nyt oikeasti jo tapahtua jotain tai se olen minä joka kuolen tylsyyteen tätä sarjaa katsoessa. Ei tapahdu mitään, ei niin yhtään mitään.

Miten nämä entiset linnanganstat eli Kuulan veljekset ovatkin tuollaisia tissiposkinössöjä?

Suositut

Back
Ylös Bottom