Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
O.J. oli muuten melko badass uudessa nahkatakissaan:

oliver.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väittäisin kyllä itsekin sen olevan Eiraa. Aika tarkalleen rajallahan se toki on, mutta Eiran puolella.

En millään jaksa uskoa, että Sepiltä lähtee henki. O.J. (en suostu kutsumaan Ossi Junioria millään muulla nimellä!) olisi mielestäni ehkä potentiaalisin. Kasvaa sen verran kovaa tahtia, että pitäisi varmaan saada pois sarjasta. Toisaalta olisiko se liian raakaa?

Eirassa ainakin Ismon puheiden mukaan. Silloin, kun Ismo pelasi kämppänsä se panosti "yksiön Eirassa".

Salkkareiden ajanlaskussa Seppo olisi noin 140 ikövuoden paikkeilla ottaen huomioon että ollut mukana koko sarjan ajan ja noiden muksujen 15 kasvupyähdykset kesätaukojen aikana...

Voi ei! Muistaakohan kukaan kertoa sen deitille, että Jenni tekee oharit? :(

On muuten Hunkseistakin tuttu unelmien poikamies-Antti tämä deitti, mietinkin että mistä niin tuttu!

Tämän tajusivat muut varmasti jo eilen, mutta itse käyn vähän hitaalla.

^ Mä en itseasiassa tajunnut. Se on käynyt monta kertaa mun kassallakin, mutta silloinkin meni viikko ennenkuin tajusin, kuka se on. On niin helvetin ruma ukko, ettei tuommosia voi muistaa. Tai halua muistaa.

Sentään oli tajuttu ottaa kilvet pois tosta autosta, vaan kuinkakohan pitkälle meinas päästä ilman rekisterikilpiä ennenkun herättää poliisien huomion.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom