Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Peppi kuolee. Ihan varmasti. Roinatanille ja Lohilärville valkenee että vittu, ne kusitikuthan vaihtuivat vahingossa ja Peppi olikin se joka on raskaana. Ja se kuoli sitten. Sege suuttuu Sebastianille kun koko juttu meni vituiksi sen takia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän sen Tuskaa Paatissa tai mikä sen elokuvan nimi nyt olikaan, saisi ladattua tai jopa ostettua? Kyllä, olen valmis jopa maksamaan nähdäkseni sen.

En tiedä johtuuko maanantaista vai siitä, että Pikku Kakkonen meni jo monta tuntia sitten.. Olen viimeisen vartin nauranut kaksinkerroin tälle kysymykselle. Koira alkoi nostella kulmakarvojaan, sitä ilmeisesti huolestuttaa.

Veikkaan että kiristäjä ei tapa ketään, mutta pakottaa seppochun juominkeihin jonka lopputuloksena Sepon elämä menee pirstaleiksi ja hän päätyy tekemään itsemurhan.

Kiristäjä uhkasi tappaa jonkun heidän läheisensä, joten Helena, Sergei ja Sebastian lienevät turvassa. Peppi voisi olla sopiva uhri. Ei se välttämättä kuitenkaan kuole, mutta ehkä murhayrityksen yhteydessä saa keskenmenon. Ehkä kiristäjä tietää Pepin raskaudesta ja tarkoituksena onkin saada aikaan keskenmeno. Toisaalta kiristäjä yritti ajaa Pepin päälle aikaisemmin, niin ehkä se voisi jo yrittää tappaa jonkun muun, vaikkapa Oliverin tai Isabellan.

Musta tuntuu että Seppo haluaa jo eläkkeelle tosta sarjasta jossa se taitaakin olla Ismon ohella pisimpään näytellyt.. mun villi veikkaus.. Seppo saa ristikkonsa valmiiksi ja hyppelehtii sitä palauttamaan kun MM(murhamaalari) tulee ja täräyttää kintuille sillä maasturillaan.. Tuleehaan siitä kalapaliikkia jos Seppo kaikkien suosikki lähtisi sarjasta näin vammaisella tavalla.. mutta käsikirjoittaja onkin aikamoinen haka fanien järkyttämisessä :D

Muija kerto eilen että se yks päivä ennakkoon sivusto on lopettanut toimintansa, vissiin jäänyt kiinni se kuka niitä on vuotanut.. et jos tämä mun veikkaus nyt osuisikin oikeaan niin turha rupee itkeen mistään vitun juonenpaljastuksista. Jos se vuotaja on jäänyt kiinni niin eiks MTV voi vaatia ihan kiitettävät korvaukset tuollaisesta toiminnasta muuten?

Huomisen ja torstain jaksoilla uhkaavat nimet, mutta en jaksa uskoa, että Pihlajakadulla kukaan kuolisi keskellä viikkoa. Eikä tule edes jääkiekkoa perjantaina.

Huikea loppuviikko tulossa! Salkkareissa jännitys tiivistyy, Robbe ottaa matsia ja Suomi kohtaa potkupallossa Epsanjan. Penkkiurheilijan unelma.

Veikkaisin et Oliver kuolee pois, koska se lapsinäyttelijä kasvaa sitä vauhtia että kohta kaikille selviää et se on tyttö. Toinen vaihtoehto olis tietenki se, että ne laittais siihen jonku 15 vee teinin näyttelemään kuinka pikku oliverista on tullu nii iso poika. Tämäkään ei eka kerta salkkareis olisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom