Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan toi nyt jonkinlaista katsojan aliarvioimista, että Kuulan kenopäät oikeasti luulee sen kaljun olevan se kiristäjä. Ensin se soittelee puhelimella joka muuttaa ääntä ja ajaa tummennetulla autolla ja sit yhtäkkiä ilmestyy perhevolvolla tuomaan rahoja. EI näin.

säkki.jpg

Jarno Säkki! :D Oi jumalauta sentään...

Täältä lähtee kans vahvat fiilikset että Roni on kiristyksen takana. Mahtavaa muuten, että Heidi päätti pitää skidin. Taas yksi mukula lisää mitä voi sitten kaappailla ja liikutella perheestä toiseen. Noita Muksuja alkaa olla tuolla Pihlajakadulla yhden fudisnipun verran, niistä voi sitten joskus alottaa salkkarit vol kakkosen kun tuo sarja joskus loppuu.

ihan paska idea mun mielestä että ronilla olis mitään tekemistä asian kanssa....ei sovi yhtään kuvaan

Mahtavaa muuten, että Heidi päätti pitää skidin. Taas yksi mukula lisää mitä voi sitten kaappailla ja liikutella perheestä toiseen. Noita Muksuja alkaa olla tuolla Pihlajakadulla yhden fudisnipun verran, niistä voi sitten joskus alottaa salkkarit vol kakkosen kun tuo sarja joskus loppuu.
eiks se ny oo aika selvää ettei heidi raskaana ole? Tai sitten kyseessä on joku moninkertainen juonikiemura josta oon pudonnut kärryiltä

niin se on munkin mielestä, se oli ihan obvious alusta asti mutta eihän sitä tiedä jos se onkin ihan too obvious ja siinä on joku käänne vielä takana. Kyseessä kuitenkin mestariteos nimeltä salatut elämät

no kalanaama on ihan innoissaan nyt että saadaan vauva, ja sit ku huomaa että ei ookkaan raskaana nii joonatan saa turpiin ja tulee itkupotkuraivareita

tai kalanaama onkin oikeasti raskaana, nimittäin ismolle, jos niiden yhteinen terapiatuokio eteni vähän liian pitkälle. Miettikää kuin kova lapsi siitä tulis

Mä oon ymmärtäny tän nyt näin: Heidi ei ole raskaana, vaan Peppi, koska näillä sekottu testitikut.

Selvästi raskaustestit vaihtui silloin. Arvasin sen jo silloin, kun ne jätettiin pöydälle ja ristiinhän ne menivät.

Ismo on tainnu olla raskaana jo 90-luvulta. Tasaisesti on raskaus edennyt.

tai kalanaama onkin oikeasti raskaana, nimittäin ismolle, jos niiden yhteinen terapiatuokio eteni vähän liian pitkälle. Miettikää kuin kova lapsi siitä tulis

Se kyllä hakkais kaikki siellä Sergein kehässä.

"Ja seuraavaksi astuu kehään ruma ja läski... Pallokala!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom