Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi vain että ne on täysin väärillä jäljillä. Se kiristäjä on Roni, sano minun sanoneen.
Ja lopputeksteissä muutenki luki jo sillo,ku tää hemmo ekan kerra ruutuun pärähti, että "kätyri" ja sen näyttelijän nimi.
eiks se ny oo aika selvää ettei heidi raskaana ole? Tai sitten kyseessä on joku moninkertainen juonikiemura josta oon pudonnut kärryiltäMahtavaa muuten, että Heidi päätti pitää skidin. Taas yksi mukula lisää mitä voi sitten kaappailla ja liikutella perheestä toiseen. Noita Muksuja alkaa olla tuolla Pihlajakadulla yhden fudisnipun verran, niistä voi sitten joskus alottaa salkkarit vol kakkosen kun tuo sarja joskus loppuu.
no kalanaama on ihan innoissaan nyt että saadaan vauva, ja sit ku huomaa että ei ookkaan raskaana nii joonatan saa turpiin ja tulee itkupotkuraivareita
Mä oon ymmärtäny tän nyt näin: Heidi ei ole raskaana, vaan Peppi, koska näillä sekottu testitikut.
tai kalanaama onkin oikeasti raskaana, nimittäin ismolle, jos niiden yhteinen terapiatuokio eteni vähän liian pitkälle. Miettikää kuin kova lapsi siitä tulis