Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös siellä Ismon asunnossa ole putkiremontti menossa?

Vesivahinko.

Ensyksynä Serveri palaa takas Pihlikselle 20 kymppisenä, Joonatani ja Jirin näyttäessä edelleen 25 vuotiailta, ja Seppo yhtä ikinuorelta.

Ooh, 200-vuotias Serveri olis kyllä kova.

Roni on se rahanpesijä, sanokaa mun sanoneen. Samanlainen huokailu kun se soitti Helenalle.

Mä kyllä ihmettelen miks sillä ei ollu sit rahaa maksaa Heidille edes takuuvuokraa ennen ku sai siltä mummolta rahaa jos sillä olis kassillisia ja salkullisia käteistä pestävänään. Mun mielestä tuskin liittyy tohon mitenkään.

Ooh, 200-vuotias Serveri olis kyllä kova.

images

Tottakai Roni täytyy pitää kulisseja yllä, varsinkin jos asuu Kuulien kolhoosissa. Muuten Seppo ois udellu ummet ja lammet. Ja tuskin siltä edes puuttu ne vuokrarahat, kunhan esitti persaukista.

Vesivahinko.

Mä kyllä ihmettelen miks sillä ei ollu sit rahaa maksaa Heidille edes takuuvuokraa ennen ku sai siltä mummolta rahaa jos sillä olis kassillisia ja salkullisia käteistä pestävänään. Mun mielestä tuskin liittyy tohon mitenkään.

Se on osa sen nerokasta suunitelmaa. Eihän se vissiin käy edes töissä missään niin olisi se aika epäilyttävää jos työtön teini heti paiskaa käteen takuuvuokra-rahat.

"Jää sinä läski miettimän sitä" -Sege

Mun mielestä tuo on just sitä vanhaa hyvää old school stailia et ei heti mennä säppiin ja rueta perumaan jos tulee vähän muutoksia.Välillä pitää vaan pistää tuulemaan ja sen Sergei tossa teki.Muuten ne ois vaan menny takasin kämpille ja se kiristäjä ois jatkanut kiristämistä.Täältä ainakin iso susta sergeille. ;)

Mun mielestä tuo on just sitä vanhaa hyvää old school stailia et ei heti mennä säppiin ja rueta perumaan jos tulee vähän muutoksia.Välillä pitää vaan pistää tuulemaan ja sen Sergei tossa teki.Muuten ne ois vaan menny takasin kämpille ja se kiristäjä ois jatkanut kiristämistä.Täältä ainakin iso susta sergeille. ;)

Harmi vain että ne on täysin väärillä jäljillä. Se kiristäjä on Roni, sano minun sanoneen.

Se on osa sen nerokasta suunitelmaa. Eihän se vissiin käy edes töissä missään niin olisi se aika epäilyttävää jos työtön teini heti paiskaa käteen takuuvuokra-rahat.

No mut eihän se sanonu kenellekään et otti ne vastaan joltain dementoituneelta mummolta? Sehän sano et sen vanhemmat makso sen takuuvuokran. Miks se ei olis voinu maksaa sitä omilla rahoillaan ja silti sanoa samaa jos se kerta olisi joku massipäällikkö?

- - - Updated - - -

Mielen kiintoinen mieli pide.

Tuskin toi äijä edes liittyy mitenkään koko touhuun. Ehkä sitäki on vaan kiristetty jollain viemään rahaa paikkaan X.

Ei se liitykään. Se massipussi oli jo siellä, se volvokaveri kävi heittämässä autosta roskat siihen vieressä olleeseen pönttöön, ei se mitään säkkiä vienyt. /se tunne segellä ja sebulla kun....

Olis se varmaan huomannu muutenki et Stubastian varjosti sitä jos se olis ollu joku ammattilainen. Sehän vaan ajeli sen perässä siihen sen kotioven eteen näkyville, ei yhtään epäilyttävää.

Ois nyt sege venannu et se kaljupää pakittaa siitä pihastaan pois ennen ku menee siihe pyörimään :D
Veikkaan kuitenkin et toi haaviin jäänyt vaavi ei oo sen kaljupään tuotoksia vaan jonku random naapuri YH Pirkon joka on sen luottanut pilateksen ajaks naapureilleen. Korppi saa tietää ja sitä vituttaa, että sege ja stuba koittivat häntä kusettaa.

Tähän juttuun on kuitenkin "piilotettu" opetus Stuballe, että kyllä noita vauvan kaappauksia sattuu paremmissakin piireissä. Näin sitten Ossi, Cindy ja Jenni saa aloittaa puhtaalta pöydältä ku kaik on anteeks annettu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom