Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös siellä Ismon asunnossa ole putkiremontti menossa?
Ensyksynä Serveri palaa takas Pihlikselle 20 kymppisenä, Joonatani ja Jirin näyttäessä edelleen 25 vuotiailta, ja Seppo yhtä ikinuorelta.
Roni on se rahanpesijä, sanokaa mun sanoneen. Samanlainen huokailu kun se soitti Helenalle.
Aki Nikkisen poika? Vai kuultiinko faijan ääni jossain niistä puheluista
Vesivahinko.
Mä kyllä ihmettelen miks sillä ei ollu sit rahaa maksaa Heidille edes takuuvuokraa ennen ku sai siltä mummolta rahaa jos sillä olis kassillisia ja salkullisia käteistä pestävänään. Mun mielestä tuskin liittyy tohon mitenkään.
"Jää sinä läski miettimän sitä" -Sege
Mun mielestä tuo on just sitä vanhaa hyvää old school stailia et ei heti mennä säppiin ja rueta perumaan jos tulee vähän muutoksia.Välillä pitää vaan pistää tuulemaan ja sen Sergei tossa teki.Muuten ne ois vaan menny takasin kämpille ja se kiristäjä ois jatkanut kiristämistä.Täältä ainakin iso susta sergeille. ;)
Se on osa sen nerokasta suunitelmaa. Eihän se vissiin käy edes töissä missään niin olisi se aika epäilyttävää jos työtön teini heti paiskaa käteen takuuvuokra-rahat.
Mun mielestä tuo on just sitä vanhaa hyvää old school stailia et ei heti mennä säppiin ja rueta perumaan jos tulee vähän muutoksia.Välillä pitää vaan pistää tuulemaan ja sen Sergei tossa teki.Muuten ne ois vaan menny takasin kämpille ja se kiristäjä ois jatkanut kiristämistä.Täältä ainakin iso susta sergeille. ;)