Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Niin minä olenkin mutta minulla on absoluuttinen maku akkojen suhteen. Tosissanneko väitätte, että Heidi on ruma kuin perse? 2/10? Kenenkä mielestä kuvan akka on ruma?

PS. Homot

kuva-mtv3-fi.jpg

Ihan vitun ärsyttävä anorektinen kalanaamainen vinkuja. Raiskaajien kastroimisen vaihtoehdoksi voisi antaa tunnin samassa tilassa Heidin kanssa, lopputulos olisi käytännössä sama.

Panisin mieluummin vaikka Sergeitä tai tuota keskimmäistä heeboa kuin Heidiä. hyi vittu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osmos cosmos on salilla töissä, mutta sen skii firman ajoista on piku bulkki päässy vallalle. Tale ois hapettanu sen hätäseen ja Haukkala ottanu sillä välin Rintalat hellästi mutta väkisin.

ärsyttää toi iida kun sei ruikuttaa eliakselle. Lari oli jumalauta homo, eikö se ny tajua, sen takia ne eros eikä eliaksen takia.
Iida on kaunis kun se hymyilee mut toi ruikutusnaama on niin ruma.

Iida vois painua vittuun angstaamasta ton mustan hupparin kera. Mitä helvettiä se on ollut sen päällä joku 2kk? Jennin pään sisällä ei todellakaan ole mitään. Nyt siihen saatiin vahvistus kun se käveli päin tolppaa. Kaikui vain helvetisti ja ehei, se kaiku ei tullut tolpasta..

Roinatan näytti tänään erikoisen hyvältä keltaisessa paidassaan. :kuola:

Olipa Heidi taas hotti tänään. Mulla vaan tympii kun se on aina jotkut housut jalassa eikä juuri koskaan edes polvimittaista hametta lyhyemmästä puhumattakaan.

kuka perkele se täällä mainitsi tosta severin pienestä suusta :curs: ennen ei kiinnittäny mitään huomiota mutta nyt se häiritsee aivan vitusti :face:

Kyllä Severi on fiksu poika! Tietää miten mies lepytetään. Kaljaa ja makkaraleipä. :thumbs:

Tule Lari tänne! Grandie paukuttaa susta homouden pihalle. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom