Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikonloppuna olin salilla, kun salkkarien uusinnat tuli. Siinä sitten crossarilla lämmitellessäni katoin äänettömänä salkkareita.
Voi jessus, Severi oli äänettömänä vielä viis sataa kertaa ärsyttävämpi sen minimaalisen suunsa kanssa, joka on vieläpä täynnä sinne liian ison näkösiä vinoja hampaita. Ismosta puhumattakaan. Oon aina miettiny, että sen hengen on pakko haista.
Jännästi kiinnittää uusiin juttuihin huomiota kun ei oo ääntä häirittemässä.

Eihän Stubastianin DNA-näytteen pitänyt olla lainvoimainen, mutta silti saivat kakaran itselleen ilman virallista isyystestiä. WTF. Eikä Ozzylle ja Ritvallekaan ole juolahtanut mieleen, että lapsi on heidän, jos kerta vaihdettu näyte osoittautui positiiviseksi. Katsojien kusettaminen on kyllä viety Salkkareissa äärimmilleen. Smetanatapaus sen jo osoitti.

"Mä en uskonu et sul ois taipumusta vasikointiin".. Kenestä vitusta sit niin pitäs uskoo jos ei Talesta? Herran jestas toi ei voi yllättää ketään. :D

Olin vähän pettyny, ettei stalkkereina ollukaan Roosa ja Jari...

Uskon vahvasti, että jossain vaiheessa OJ Oliver palaa vielä Ritvalle ja Ossille, kun selviää, että isyystestissä kävi joku kämmi. Kova juonen käänne olisi se, että lapsi oliskin Sebastianin ja Ritvan.

Mitäs salkkareissa on tapahtunu viimeaikoina? Ei oo ollu aikaa seurata. Onko cindy ja ossi vielä lahkossa? Onko ketään raiskattu? Onko homous vielä vahva? Onko serverillä vielä leegot paikoillaan?

Mitäs salkkareissa on tapahtunu viimeaikoina? Ei oo ollu aikaa seurata. Onko cindy ja ossi vielä lahkossa? Onko ketään raiskattu? Onko homous vielä vahva? Onko serverillä vielä leegot paikoillaan?
Kaikenlaista, ei, ei, homous on ja pysyy vahvana :pano: , serverin leegot on liian pienet sen suuhun ja toivottavasti lähtee jossain vaiheessa.

Ossin lätsähän on ollu päässä lahkosta asti? Vai? Tää kiristäjä/piinaaja sit soittiki omalla numerollaan, eivät kuulan mafiaperhe sit voinu sitä kattoa.

Odotin et Ossi ois tempassu puikko Talen matalaks. Petyin valtavasti ku näyttiki vaa ovea :(
Missä on se TV väkivalta, josta kukkahattu tädit niin ovat huolissaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom