Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Heidihän on aivan tolokuttoman hyvännäköinen akka, perkele. Paras tämän hetken suomalaisista näyttelijöistä IMO. Uskomatonta kehitystä parin vuoden takaisesta.

img_5746.jpg

img_3853.jpg

img_5451.jpg

img_4994.jpg

No jo on aikoihin eletty, kun porukka pitää vanhaa kunnon kalanaama-Heidiä salkkareiden hoteimpana nautana ja ylitpäätää hottina!

Katariina?!?! Sehän on tosi kovissa massoissakin. Nyt jätkät oikeesti jumalauta. Älkää trollatko tätä ketjua. Heidi on selkeä ykkönen ja itse asiassa kun mietin suomalaisia näyttelijöitä kautta aikain niin ei äkkiseltään tule mieleen yhtään paremman näköistä lärvi/runko -komboa.

kuva-mtv3-fi.jpg

img_5269.jpg

img_4972.jpg

Ihan pyllystä että isyystestejä ei tehty.. Jotenkin nyt haisee siltä, että teini-iässä oleva hc juttelee hoitajan kanssa, joka kertoo vaihtaneensa vauvat takaisin. Voi Cindyn lohdutonta itkua!

MÖYKKYNEN on kyllä itekki varmaa iha helvetin ruma jätkä jos pystyy olla tosissaan ja pitää jotaki Heidiä salkkareitten hoteimpana muijana. Mielummin panisin Helenaakin kun Heidiä.

Niin minä olenkin mutta minulla on absoluuttinen maku akkojen suhteen. Tosissanneko väitätte, että Heidi on ruma kuin perse? 2/10? Kenenkä mielestä kuvan akka on ruma?

PS. Homot

kuva-mtv3-fi.jpg

Lapsi on kaapattu takaisin, jes :dance: Alkoi jo nyppimään nuo Cindyn ja Ossin lahkokuviot.

Suositut

Back
Ylös Bottom