Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ja kukahan siellä sitten laittais ruokaa ja siivoais? Ei ne jätkät pysy kuosissa pelkästään sipseillä ja kaljalla!

Kyllähän nyt Jirppa ja se sen ärsyttävä nalkuttava emäntä ruoan pojille pöytään kantais. Jos ei sitten nalkuttaja heittäisi niitäkin lattialle..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saatana. Huomiseks kuulemma liput Nightmareen varattu, en kestä :D Vaikuttaa ihan tasokkaalta komediapätkältä.

Ei saatana. Huomiseks kuulemma liput Nightmareen varattu, en kestä :D Vaikuttaa ihan tasokkaalta komediapätkältä.

Käytii eilen kahtoo se ja olin hyvin ennakkoluuloinen leffansuhteen mutta pakko myöntää että positiivisesti sai yllättyä. Ja juu kyl se iha kohtuullisesta komediasta menee :)

Käytii eilen kahtoo se ja olin hyvin ennakkoluuloinen leffansuhteen mutta pakko myöntää että positiivisesti sai yllättyä. Ja juu kyl se iha kohtuullisesta komediasta menee :)

No hienoa! :) itekki nimenomaan ennakkoluuloinen olen, toivotaan kutenkin ettei mee pennoset ihan hukkaan :)

Käytiin tänään katsomassa salkkari-leffa. Välillä tunsin fyysistä kipua, kun tuli naurettua niin paljon. Se oli niin tragikoomista kun aina "jännissä" kohdissa koko leffasali repesi jäätävään nauruun, ja joka puolelta kuului manauksia tyyliin "ei vittu..." :D

Tää aaro touhu alkaa oikeesti pikkuhiljaa lähtee lapasesta, vaikka Laura hyvin tollasta hullua näytteleekin. Ps. Sebulla on aikas komeet epäkkäät ja muutenki ei se huonossa lihassa oo.

Paula olis pitäny pumppaa heti täyteen neuroleptejä ja muita ryynejä, niin olis loppunu toi sekoilu. Varmaan kuvitellu koko Lauran..jotain pirun hämärää tossa kuitenkin on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom