Meinas päästä unohtuun todellinen salikomedia, mutta jaan sen tänne koska se liittyy salkkareihin.
Olin eräs tumma aamu salilla, jossa normaalisti soi RadioRock ja parhaassa tapauksessa vielä torstain terävimmät, jotka menee jo omastakin rokkikorvista läpi ymmärryksen. No tänä aamuna radio ei soinut, koska oli "äijien"-vuoro. Eli tuollaisia about 60 v äijiä kokoontuu aamusin salille puhuun politiikasta ja päivän polttavista aiheista. Ja ehkä siinä vähän verryytellään ja varataan salin penkit joissa jonkin moista työsarjaa vedetään tangolla.
Päätin että tämä päivä on kunnon MAVE-päivä, eli rautaa tankoon sen mitä mies kestää ja sehän nousee. Sarjojen välissä kuuntelin kuinka joku kansanedustaja on persestä ja minkä takia rahaa laitetaan sinne ja tänne.
Juuri kun ladon tankoon pyramidin yläpään painot, mankkuan kädet ja kerään hirveet agret päälle näyttäen hullulta joka on juuri karannut, tartun tankoon kerään kaikki voimat ja alan tekeen paineita nostaakseni romut ilmaan, kuulen kun yks äijä sanoo että "katoitteko muuten salkk..." joku keskeyttää sen ja huutaa toiselta puolelta salia "Siinä sarjassa ei ole mitään muuta hyvää kuin ISABELLA HOLMIN PERSE HÄÄPUVUSSA"
Kädet irtoo tangosta ja rojahdan polvilleni lattialle, nauran. Mun harjotus meni aivan pieleen ton jälkeen, repesin aivan totaaliseen nauruun ja jouduin kerään itseni uudelleen samalla, kun isabellan berberin kuva pyörii videoprojektorilla mun silmillä.