Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jumalauta mitä settiä taas. :D En edes oo kattonu salkkareita enää pariin vuoteen mutta tätä pitää silti aina lukea koska huipputhreadi. :hyvä:

taidat itse olla epävarma omasta seksuaalisuudestasi kun noin pitää homotella. faktahan on se, että noi näyttelijät saa enemmän pillua kuin sinä

Tämmöiset epäilykset itsellekin heräsi.

Moni mies, joka on kova uhoamaan ja tuomaan näkemyksiään vahvasti esiin on päinvastaista mitä esittää. Kovismiehen sisällä asuu pieni ja hauras poika. Illalla uhoillaan ja aamulla tirautetaan itkut, kun tajutaan mitä on tehty ja totuus puskee esiin. Lari kiusas homoo ja esitti kovaa naistenmiestä, mutta sisällä asuukin homo.

Sehän on tutkittu juttu, että nämä pahimmat homofobikot ja homovihaajat ovat juuri niitä, jotka tehdyissä testeissä kiihottuvat miesten välisestä seksistä - toisin kuin testin oikeasti heterot miehet - ja ovat näin ollen itse todennäköisesti kaappihomoja. Se sisällä kuohuva identiteettikriisi sitten purkautuu aggressioina homoseksuaaleja kohtaan. Aivan kuten olemme Salkkareissakin nähneet käyvän ja nyt täällä ketjussa.

Aschenisto, syleile homouttasi. Make love, not war.

Sehän on tutkittu juttu, että nämä pahimmat homofobikot ja homovihaajat ovat juuri niitä, jotka tehdyissä testeissä kiihottuvat miesten välisestä seksistä - toisin kuin testin oikeasti heterot miehet - ja ovat näin ollen itse todennäköisesti kaappihomoja. Se sisällä kuohuva identiteettikriisi sitten purkautuu aggressioina homoseksuaaleja kohtaan. Aivan kuten olemme Salkkareissakin nähneet käyvän ja nyt täällä ketjussa.

Aschenisto, syleile homouttasi. Make love, not war.

Se on argumetointivirhe käyttää jotain tutkimustulosta yleistävästi hyväksi haukkuen jokaisen homosteluun kyllästyneen tai sitä kritisoivan ja näyttelijöiden seksuaalista suuntautumista epäilevää kaappihomoksi.

Edelleen, jos vituttaa se, että sarjassa on enemmän kunnon homokekkereet ja yököttää kun ne suutelee jne, niin se ei tee homoksi taikka se että vittu jost juu varmaan ne näyttelijät on heteroita kun kikkeli pystyssä "roolissa suutelee toisiaan"

minenkää ymmärrä tätä että sit on homo jos ällöttää homostelu! mun mielestä on vastenmielisen näköstä ja suljenki aina homo kohdissa silmät :D tällähän logiikalla ne jotka vihaavat raiskaajia tai pedofiilejä nii itse kiihottuvat raiskaamisesta ja lapsiin sekaantumisesta..

Vittu mitä jengiä täällä.

Duunissa on kans yks vanhempi homofoobinen salkkarifani. Meen aina sen juttusille noiden homokohtausten jälkeen. "Katoitko muuten sen kohdan missä Lari nussi Eliasta? Itteä vähän harmittaa, kun ne ei näyttäny enempää. Mitä mieltä ite oot?"

Se on argumetointivirhe käyttää jotain tutkimustulosta yleistävästi hyväksi haukkuen jokaisen homosteluun kyllästyneen tai sitä kritisoivan ja näyttelijöiden seksuaalista suuntautumista epäilevää kaappihomoksi.

Edelleen, jos vituttaa se, että sarjassa on enemmän kunnon homokekkereet ja yököttää kun ne suutelee jne, niin se ei tee homoksi taikka se että vittu jost juu varmaan ne näyttelijät on heteroita kun kikkeli pystyssä "roolissa suutelee toisiaan"

Hyvin tarkkaan sä ainakin näytät tietävän miten niillä seisoo kohtauksia kuvatessa ja miten ne nauttii niistä.

Harmi, että Larilla on lapsi irl. Muuten olisin voinut käydä kaappaamassa sen tulevaksi ex-aviomieheksi.

Isabella kuulemma taas vetäny herneen venttiiliin jostain. Kumma juttu. :D
Severi on kusipää homo.
Ossi on kuin joku ailahteleva akka.

Hyvin tarkkaan sä ainakin näytät tietävän miten niillä seisoo kohtauksia kuvatessa ja miten ne nauttii niistä.
Kokemus tolla taitaa puhua. Pitäisikö perustaa Aschenistolle oma thread jossai voisi sitten avoimesti keskustella homoseksuaalisuudesta? Ei menisi pitkään, kun tulisi "totuus" julki ja Acshella olisi poikaystävä.

itseäni ei sinäänsä homot haittaa, mutta vituttaa ku sitä tuuan joka helvetin asiassa esiin! homo sitä homo tätä perkele! ole suvaitsevainen jne.. no se siitä.. itse katsoisin salkkareissa paljon mielummin lesboilua, se vasta on jotain :D kaivais toi ipe nyrkit esiin ja antas severille oikeen isän käestä

Harmi, että Larilla on lapsi irl. Muuten olisin voinut käydä kaappaamassa sen tulevaksi ex-aviomieheksi.

Se olis dumpannu sut jo ennen avioliittoa.

Pitkästä aikaa katon taas salkkareita, en oo ihan kärryillä vielä. Mut vittu tuo Iida on baitti!

Edit. LOL, toivottavasti hinaajat jää kiinni rysän päältä.

Huvittavaa, kun homot on ällöjä mutta kyllä lesboilu on jees ja sitä moni ihan mielellään katsoo.

Mä veikkaan, että Kuulilla on pahansuopainen poltergeist, joka viistää pepiltä palan otsaa pois.

Alkaa kans jotenkin kyrsiin tuo homojumppailu. Ei siinä muuten mitään, tehkööt mitä tekee. Mutta mun Ben&Jerry's -nautintonikin menee pillle, kun alkaa ällöttään tuo touhu :rolleyes:

Huvittavaa, kun homot on ällöjä mutta kyllä lesboilu on jees ja sitä moni ihan mielellään katsoo.
Ei se huvittavaa ole, se nyt vaan menee näin. Myös itselläni. Johtunee varmaan siitä, koska itse en voi kuvitella tuuppaavani ketään miestä aanukseen, eli kaikki sellainen toiminta on NO NO. Mutta kaksi naista keskenään ei aiheuta muuta kuin ihon menemisen kananlihalle parhaassa tapauksessa, johtuen ehkä siitä että siinä touhussa on jotakin seksikästä?

Suositut

Back
Ylös Bottom