Salivarusteesi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on lähinnä vaan parit tietyt verkkarit, joita vaihtelen, salitoppi(näitäkin on neljä samanlaista, joita vaihtelen :D), sykevyö + mittari, jotkut perusliikuntakengät ja ponnari pitämässä tukan pois naamalta. Salihanskat on myös ollut jonkin aikaa mukana, ihan vaan siksi että työssäni en kykene pitämään tangoista karheita käsiä, saati että kovettumat olisi käteviä.

Se, mitä olen varannut pukuhuonevarusteeksi, onkin jo toinen lukunsa. Käyn aina ennen duunia puntilla ja pitää saada naama ja tukka ojennukseen.

Näillä pärjätään:
-College housut adidas
-Vesipullo 0,5l, joku coca colan tai rodeon pullo
-Juuri ostetut duken salihanskat
-kännykkä, missä treenipainot muistissa
+
-Axen tai Puman deodorantti.

Taas christian01:lle...
Älä nyt herneitä vedä, jos toiset vähän oikaisee. Täällä useimmilla kuitenkin vuosien kokemus :) Kun itse aloitin kyykkäämisen, pidin tankoa juurikin niskassa. Se tuntu aina pahalta ja nosto meinasi todella helposti kaatua eteen. Tanko kuuluu olla selässä eikä niskassa ja se oikea kohta on melko helppo löytää. Se on siinä epäkkäiden ja takahartioiden alueella. Kokeile edes :)

En mää herneitä vedä, päin vastoin. Voihan se hyvinkin olla,että olen liikkeen tehny väärin.. Vasta nyt seuraavalla kerralla katson vähän uudestaan sitä tangon paikkaa.. Virheitä syntyy kun ei ole kiinnittänyt huomiota koko juttuun aikaisemmin. Olen oikeastaan kiitollinen tästä vinkistä, nimittäin se voi tulevaisuudessa säästä meikäläisen loukkaantumisilta.

Unohdetaan nyt koko jupakka ja yritän katsoa tästä lähin, mitä kirjoitan. Enkä puutu asioihin jos en niistä mitään tiedä. :piis:

Jos itellä on tiedot puutteelliset, ei niitä kannata oikeina muille huutaa. Ota iisisti vaan, ja itelläki oli aikoinaa hakemista tangon kanssa kyykyssä. Eläkä floodaa enää vaik olisitki kiukkune:D

EDIT: Joo tää postaus oliki sit turha ku ehit ite ensin:)

Sen verran vielä, että muistan kun kyykättiin kaverin kanssa puntilla.. kaverilla oli rautaa 140kg. Etukenoon se sitten rysähti painoineensa kun ei jaksanutkaan nostaa, tai johtuni juuri tosta tangon väärästä paikasta.. onneksi oli turvakaaret häkkyrän ympärillä.:)

Verkkarit/shortsit
T-paita/hihaton
Salihanskat
Fastin voimanostovyö
Juomapullo
Sheikkeri
Joskus karateseuran huppari
karatehanskat
lenkkarit/muut kengät
mp3-soitin jos ei kaveria mukana

Quote:
Originally Posted by christian01
okei.. samapa tuo.. sanoit että olenko maistissa? KYLLÄ OLEN!

vOISITKO KERTOA MITEN VOIN EROTA TÄSTÄ FOORUMISTA?

eI MUUTA THX!

Quote:
Originally Posted by christian01
tarkoitan siis miten voin erota pakkotoisto.comista..

Laita Mikelle vaikka sähköpostia niin se voi jäädyttää sun tunnuksen pysyvästi.

Ei millään pahalla, mutta olin eilen änkyrässä kun ton kirjoitin.. nyt puhaltaa uudet iloiset tuulet täällä:)

Kiitos kuitenkin tiedosta, jos mieli muuttuu..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
christian01: Jokaisen postin oikeessa alakulmassa on muuten se quote-nappi jota kannattaa käyttää jos haluaa lainata jotain aikasemmin kirjoitettua viestiä. Selkeyttää huomattavasti viestien luettavuutta verrattuna siihen, että vain copy pastee jonkun tekstiä siihen omaan viestiinsä.

En huomannu aikaisemmin sori.. En ole koskaan aikaisemmin kirjoitellut mihinkään foorumeihin.
En nimittäin ole perso tietokoneille. Englannissakin sain aikoinani koulussa 6/10 eli ei sekään ole vahvinta alaani..

Menee vähä offtopicics taas tämäki threadi :D:D

Palautetaan ketju takaisin aiheeseen. Salille mukaan yleensä seuraavat kamppeet:
- Vetoremmit
- Palkkari jauheet sheikkerissä + 0.5l maito
- Nostovyö
- 1,5m Ketjua
- rannetuet
- pieni pyyhe
- Treeni vihko + kynä
- MP3-soitin

Tavarat pakataan pieneen "adidaksen" treeni kassiin ja eikun treenaamaan.

Vanhoja hihattomia kesäpaitoja, joita en enää käytä ulkona, mutta jotka ei oo viellä hajonnut.
Stadiumilta mustat salishortsit.
nuomapullo
nilkkasukat
Vanhat lenkkarit

Back
Ylös Bottom