Salivarusteesi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kulahtanut adidaksen pitkähihanen paita. kulahtaneet adidaksen college housut. kengät. suolivyö+normaali vyö. rannesiteet. kyynärlämmittimet. vetoremmit.
Samoilla linjoilla! Kannattaa kehittää sitä keskikroppaa mieluummin sen verran, ettei norminostoissa vyötä tartte. Ite turvauduin liikaa vyöhön enkä panostanut tarpeeksi keskikroppatreeniin, tuloksena tyrä.
kaveri ei käyttänyt vyötä koskaan ja tuloksena selkä paskana. kiropraktikkokin oli todennut että käytäppäs sitten tästä lähtien vyötä. joten eipä se nyt aivan yksi oikoista ole kannattaako käyttää vai ei. mun mielestä kannattaa käyttää aina raskaaammissa nostoissa tai sellaisissa mitkä ei enään omassa selässä hyvältä tunnu.

- T-paita ja hihaton, hihaton sen varalle jos salilla on läkähdyttävän kuuma sinä päivänä
- Verkkahousut/tuulihousut/colleget
- College-paita kotimatkalle
- Sheikkeri jauhot sisässään
- Juomapullo
- Hikipyyhe
- salihanskat

yskinkertainen on kaunista :rolleyes:

kaveri ei käyttänyt vyötä koskaan ja tuloksena selkä paskana. kiropraktikkokin oli todennut että käytäppäs sitten tästä lähtien vyötä. joten eipä se nyt aivan yksi oikoista ole kannattaako käyttää vai ei. mun mielestä kannattaa käyttää aina raskaaammissa nostoissa tai sellaisissa mitkä ei enään omassa selässä hyvältä tunnu.

tuo on aina niin tapauskohtaista, mutta nyrkkisääntönä ite olen pitänyt sitä, että pelkästään tiukemmat setit vyön kanssa. lämmittely ja keskiraskaat/vast sarjat ilman vyötä. ja tietenkin keskikroppatreeniä paljon käytti sit vyötä tai ei.

ja ilman vyötä nostaessa keskikropan jännittäminen pitäis opetella kunnolla. ite oon vasta hiljattain tajunnut että kyykyssä voi ottaa paineet keskivartaloon myös ilman, että painaa mahaa vyötä vasten... eipä oo enää selkä oikutellut kyykyn jälkeen tuon heurekan takia.

sori :offtopic:

Tasapohjaset tennarit, sortsit, t-paita ja piskunen pyyhe hien kuivailuun.

Perustreenarin ei kannata käyttää vyötä ollenkaan.

Totta ei sitä normaaleissa- ja lämmittelysarjoissa kannata käyttää, mutta kun aletaan testaamaan esim. maksimit niin suosittelen kyllä vyön käyttöä. Kaveri ei myöskään sanonut millaista punttien heiluttelua tekee. Bodaukseen en näe niin hirveää tarvetta kunnon vyölle, mutta voimailussa panostaisin kunnon vyöhön.

Keskikroppaa kannattaa treenata teki mitä tahansa. Onhan tuo vyön käyttäminen hieman "kusetusta" omalle kropalle. Tarkoitan tällä, että saadaan sitä painetta sinne vatsan puolelle. (Huono selitys, mutta jokainen hieman lajin parissa aikaansa viettänyt ymmärtää pointin.)

Esimerkkinä tähän voisin ottaa vetoremmien käytön. Tullut noita käytettyä liian usein ja puristusvoima on mitä on. Nykyään käytän vetoremmejä esim. maastavedossa myötäotteella, että selkä tottuu isompiin rautoihin.

Tulipahan epäselvää tekstiä sitten taas lykättyä. :lol2:

Edit: Sen verran vielä lisään tuohon, että taitaa olla aika yksilöllistä miten sitä vyötä käyttää sarjoissa. Ei sillä kannata alkaa ottamaan isompia rautoja mitä kroppa jaksaa/kestää tekniikan kustannuksella.

-Lenkkarit (joskus sisäpelikengät jos lenkkarit on paskaset lenkin jälkeen)
-Huonompi/"rumempi" t-paita
-Shortsit/verkkarit
-Salihanskat
-Sheikkeri jauhot sisällään
-mp3 kaiken varalta jos kuunnellaan radiota

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salivarusteeni

# T-paita
# Verkkarit / Collegehousut / Shortsit
# Adidas Sisäpelikengät
# Salihanskat
# Hikipyyhe
# 0.5l Juomapullo

Mayflower sanoi:
sykemittari
Mitä sykemittarilla tekee normaalissa puntti treenissä? Noh totta kai kulutuksen näkee ja tietää kuinka paljon lätkiä kaloreita lisää. Alan olla huolissani omasta panostuksesta, koska nyt oma ikänen punttimimmikin hiffistelee enemmän, kekkonen tähän on pakko tulla muutos. :curs:
Noh mulla onkin varaa ottaa läskiä enemmän. :lol2:

+ asenne :evil:
Tuo on jotain tosi harvinaista mitä ei tuon ikäisillä muijilla ole treenaamisessa ja siksi luo kunnioitusta. Asenne on tärkeä ja multa lähtee sairaasti kunniotusta niille jolla on asenne kohdillaan.

Pertti 123 sanoi:
Koskas tämä saadaan P-Storen valikoimaan
Meikäkin haluaisi ostaa. Mayflowerilla on niin kova asenne, että jos siitä riittäisi P-Storeen muutamia prosentteja myyntii? Voi olla kallista kamaa, noh hiffi tuotteet on. :D

Tuus Mayflower expoon ni järjestän sulle ja Änkkärille sokkotreffit;)

Nii,omaan reeni kassiinn kuuluu,kengät,treenivaatteet,rannesiteet,vetoremmit,pyyhe,palkkari,koulureppu,reenivihko,vaihtosukat,vaihtoalkkarit
ja uskoa itseensä

Collegehousut/Shortsit + Bokserit
Sisäpelikengät + Sukat
Hihaton paita
Pitkähihainen paita
Juomapullo
Sheikkeri
Pesuaineet ja dödö
Pyyhe
Kaikki tietysti virallisessa Treenikassissa

Mulla on sykemittari messissä siksi että nään kulutuksen + alku ja loppuverkkojen tehostamiseen, mutta oon harkinnu sen poisjättämistä kun alkaa jo ihan näppituntumalla aavistaa kuinka kova reeni on.

Hifistelyä yritän välttää parhaani mukaan ja pysyä maalaisjärkevällä mielellä hommassa kiinni. Mulla on tavoitteet jotka aion saavuttaa, ja siihen tarvitsen periksi-en-anna asennetta. Tiedän kyllä etten näytä kovin uskottavalta treenaajalta 50-kiloisena rimpulana joka ei nosta penkistä 20 kiloa enempää - vielä. Mutta se on mulle ihan yksijasama, teen tän homman nyt alusta asti kunnolla ja rauhassa, ei oo mikään kiire kun elämää on vielä edessä.

Niin, ja Expoon oli tarkoitus tullakin mutta näyttää siltä ettei budjetti anna myöten. Ellen sitten saa patenttia mun hifi-asenteelle, ja siitä sit tuu P-Storen hittituote.

Mayflower sanoi:
Mulla on tavoitteet jotka aion saavuttaa, ja siihen tarvitsen periksi-en-anna asennetta. Tiedän kyllä etten näytä kovin uskottavalta treenaajalta 50-kiloisena rimpulana joka ei nosta penkistä 20 kiloa enempää - vielä. Mutta se on mulle ihan yksijasama, teen tän homman nyt alusta asti kunnolla ja rauhassa, ei oo mikään kiire kun elämää on vielä edessä.
Tavotteita pitää olla ja niiden eteen tulee tehdä töitä ja valmis vähän nipistämään muista hommista. Sanotaanko näin, että itsekkin olen aivan samanlaisessa tilanteessa, eihän se kovin uskottavalta näytä, kun meikäläinen yrittää kasvaa, mutta ei parane välittää mitä muut ajattelevat. Se mitä itse ajattelet ja se, että uskot että voit saada kehitystä aikaan. Rauhassa kannataa ottaakin, ei sitä Roomaakaan rakennettu päivässä. ;)

hitmään sanoi:
Tuus Mayflower expoon ni järjestän sulle ja Änkkärille sokkotreffit
Seuraavan kerran kun nään sua, pitää kuittailla sulle sun onnetomista reisistäs. :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom