Morjens ! Täälä 16v Jannu etelän suunnalta aloittamassa saliharjoittelun. Urheilutaustaa löytyy salibandysta jalkapalloon useita vuosia. Mitat: 174/62 eli todella pienikokoinen olen. Hommasin salikortin Finnbodylle, ja tarkoitus olis lähtee huomenna ensimmäistä kertaa tutustumaan. Penkkiä, enkä muitakaan laitteita ole juuri koskaan kokeillut, joten minkäänlaisia tuloksia en osaa sanoa. Näin alussa sanoisin, että tavoitteena olis lähteä kehittään voimaa, ihan yleisellä tasolla, ja tietty eri treenien liikeradat olis hyvä saada kondikseen. Olen pidemmän aikaa jo lukenut näitä Pakkotoiston foorumeita ja olenkin tainnut tänne joskus jotakin kirjoitellakin. Tänne tulinkin kysymään, kuinka nopeasti luulisitte, että saisin painoa nostettua tuonne +70 kg paremmalle puolelle? Vuodessa, kahdessa??
Ruokavalio ja yöunet ovat olleet melko heikkoa, jo pidemmän aikaa. Nukun jokapäivä 7-9h riippuen päivästä, vklp. enemmän. Herkut + muut limut olen jättänyt vähemmälle, ja pyrin syömään joka aterialla niin paljon kun mahtuu, tietty kunnon ruokaa.
Tarkotuksena olis, että 2-3 krt kävisin viikossa salilla, joten olisiko täälä jotakin valmista treeniohjelmaa aloittavalle salillakävijälle?
Ruokavalio ja yöunet ovat olleet melko heikkoa, jo pidemmän aikaa. Nukun jokapäivä 7-9h riippuen päivästä, vklp. enemmän. Herkut + muut limut olen jättänyt vähemmälle, ja pyrin syömään joka aterialla niin paljon kun mahtuu, tietty kunnon ruokaa.
Tarkotuksena olis, että 2-3 krt kävisin viikossa salilla, joten olisiko täälä jotakin valmista treeniohjelmaa aloittavalle salillakävijälle?