Salitreeni ilman protskulisiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kyllä pienintäkään merkitystä lihaskipuihin ainakaan mulla. Sä et vaan saa itestä mitään irti miinuksilla ja siksi ei myöskään paikat kipeydy?
Jos illalla habat kramppaa astioita pestessä, lihakset kasvaa ja rasva palaa, niin kai treenatessa jotain on saatu irti. Ja juurihan suoraan kerroinkin, että jaksoin treenata tosi hyvin. Silti, vaikka lihat tuli jauhettua tosi pehmeiksi treenin aikana, niin bcaa- ja eaa-pitoisten litkujen litkiminen ennen treeniä ja treenin aikana poisti käytännössä kokonaan 20 vuoden ajalta hyvin tutut domsit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäpäs siinä jos hyvin menee ilmankin. Itse en ole huomannut kummoisempia myönteisiä vaikutuksia, mutta ei tuosta haittaakaan ole ollut. Jos tuo sen verran kerryttää nestettä, että nivelet saavat edes vähän paremman voitelun, niin voin käyttää ihan vaan sen takia.
Juu, kreatiini ei kyllä voitele mitään niveliä.

Ilmaista kreatiini ei ole, mutta halpaa kuitenkin. Mitähän mahtaisi kreapurkki maksaa, jos joku olisi onnistunut patentoimaan näinkin ok tuotteen? Vastaan itse: maltaita.
Maksaisi saman verran, sillä tämä kuviteltu patentti olisi joka tapauksessa jo erääntynyt.(y)

Jos illalla habat kramppaa astioita pestessä, lihakset kasvaa ja rasva palaa, niin kai treenatessa jotain on saatu irti. Ja juurihan suoraan kerroinkin, että jaksoin treenata tosi hyvin. Silti, vaikka lihat tuli jauhettua tosi pehmeiksi treenin aikana, niin bcaa- ja eaa-pitoisten litkujen litkiminen ennen treeniä ja treenin aikana poisti käytännössä kokonaan 20 vuoden ajalta hyvin tutut domsit.

Paljonko otat nuita? Mulla ollu melko vakio että reenin aikana menee bcaa tai eaa ja reenin lopussa joku palautusjuoma missä hiilaria ja kreatiini. Paikat kyllä kipeytyy aina kun on hyvä reeni. Joskus ei kipeydy kun vetää oikein pitkän reenin ja hakkaa melko loppuun. Silloin ne kipeytyy vasta päivän tai parin päästä jos edes kipeytyy. En ole kyllä vähään aikaan reenannu ilman eaa että huomaisko nyt eroa.

Juu, kreatiini ei kyllä voitele mitään niveliä.

Ei kreatiini itsessään, vaan neste, jota se kerryttää elimistöön. Näin väittää ainakin ylilääkäri Jan Sundell, joka Dr Bodyn nimellä myös tunnetaan. Hänen kirjastaan muistelen tuon tiedon alun perin lukeneeni, mutta laitetaan tähän nyt lainaus hänen FB-sivultaan.

''Erityisesti vammoilta suojaa kreatiini, joka lisää elimistön nestepitoisuutta. Neste lisää lihasten painetta ja kimmoisuutta ja voitelee niveliä ja jänteitä.'

View: https://m.facebook.com/JanSunDrBody/posts/1510464792516110

Ei kreatiini itsessään, vaan neste, jota se kerryttää elimistöön. Näin väittää ainakin ylilääkäri Jan Sundell, joka Dr Bodyn nimellä myös tunnetaan. Hänen kirjastaan muistelen tuon tiedon alun perin lukeneeni, mutta laitetaan tähän nyt lainaus hänen FB-sivultaan.

''Erityisesti vammoilta suojaa kreatiini, joka lisää elimistön nestepitoisuutta. Neste lisää lihasten painetta ja kimmoisuutta ja voitelee niveliä ja jänteitä.'
Klassinen bait-and-switch.

Kreatiini kyllä kerää nestettä kroppaan, mutta ei niveliin, vaan lihaksiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom