Salitreeni+bobypump+combat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Muija
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloin nyt taas treenaamaan ja olen ajatellut harjoitella kolmijakoisella 3 kertaa viikossa, sekä käydä kerran viikossa bodypump ja bodycombat tunneilla.

Bodycombathan on enemmän aerobinen eli ei kai haittaa jos menee peräkkäisinä päivinä salitreenin kanssa, mutta entäs bodypump? Haittaako esim. jos on vaikka salitreeni to ja pe pumppi? Entäs jos salitreeni on pumpin jälkeisenä päivänä?

Toki jos lihakset on edellisen treenin jälkeen kipeät niin ei silloin, mutta minun kehoni yleensä tottuu nopeesti treenaamiseen eikä lihakset kipeydy treenin jälkeen kauheesti.

Eli miltä tämmönen suunnitelma ylipäätään kuulostaa? Onko järkevä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos treenaisit yksijakoisella saisit todennäköisesti aloittelijana parempaa kehitystä ja lihaksesi eivät tulisi kipeäksi suuresta treenikohtaisesta volyymistä minkä tuo kolmijakoinen vaatii. Tällöin on muita liikuntoja helpompi sovittaa viikkoon.

En siis ole ihan aloittelija, olen treenannut yksijakoisella alussa 3kk ja sen jälkeen kolmijakoisella 3kk , nyt sain uuden kolmijakoisen ohjelman jolla alan treenata. Laitoin tän tähän aloittelijoiden osioon kun ajattelin että se muutenki sit siirrettäis tähän..

Ja lihasten kipeytymisestä, niin kuten jo sanoin kehoni tottuu nopeasti uusiin liikkeisiin, enkä sää lihaksia yleensä kipeäksi vaikka treenaisin miten kovaa :)

Kolmijakoinen voi olla hyvä tai huono, ei tuo jako sinänsä kokonaisuutta ratkaise, kun ei sisällöstä kerro mitään. Omat lähtökohdat, tavoitteet jne tarvii myös ottaa aina huomioon. Jos tuo on sulle mielekäs tehdä nyt, niin sekin on tärkeää. Muista myös levätä tarpeeksi ja syödä hyvin, että jaksat. Sekä Pump että Combat ovat jaloille aika rankkoja, joten kovaa jalkatreeniä ehkä välttelisin noiden yhteydessä.

Ja aloittelijaksi voi hyvin kutsua itseään ainakin muutaman ensimmäisen vuoden :).

Zone-sarja -42%
jos ei saa lihaksia kipeäksi treenissä, jonka tarkoituksena on niiden kasvattaminen, ei osaa treenata tai on alien.
niin kauan kun joutuu kysymään tämän langan tapaisia kysymyksiä, on aloittelija...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom