Salitreenaus koriksen ohessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lelu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jakobille tiedoks kun halusi perusteluja proteinidrinkeille niin mun treenit on sen verran rankkoja että senkin takia proteinia tarttee enemmän toisekseen mulla on aina 5-8vk proteinijaksotus aikoja jolloinka viikosta toiseen syödään proteinia aina enemmän ja enemmän tuloksena on aina 5kg lihasmassaa tämän jälkeen on n.2vko mittainen palauttava jakso jossa proteinin saanti lasketaan vähitellen sille tasolle missä se oli ennen jaksotuksen alkamista.eli jaksotus ei toimi ellei syö runsaasti proteinia

devil666 sanoi:
mulla on aina 5-8vk proteinijaksotus aikoja jolloinka viikosta toiseen syödään proteinia aina enemmän ja enemmän tuloksena on aina 5kg lihasmassaa tämän jälkeen on n.2vko mittainen palauttava jakso
Melkein hävettää vielä tähän threadiin kirjoittaa, mutta suokaa kaikki anteeksi, sillä kirjoitan silti. :D Eli siis sinun 5-8 viikkoa kestävän proteiinijaksotuksen jälkeen olet aina saavuttanut 5 kiloa lisää lihasmassaa? Tähän kun vielä lisätään tuo kahden viikon mittainen palautusjakso, niin koko jakson pituudeksi saadaan sitten korkeintaan 10 viikkoa. Tuo jaksotus mahtuu yhteen vuoteen hieman yli viidesti, ja tästä voisikin sellaisen päätelmän sitten tehdä, kun olet omien sanojesi mukaan yli 4 vuotta harrastanut, että tänä aikana olet sitten kasvattanut puhdasta lihasmassaa yli 100 kiloa (ellei sitten suurin osa tästä "lihasta" aina sula tolla sun palauttavalla jaksolla tietysti :D) :rolleyes: Tämä alkaa muuten olemaan jo H-U-O-N-O thread. :david:

devil666 sanoi:
jakobille tiedoks kun halusi perusteluja proteinidrinkeille niin mun treenit on sen verran rankkoja että senkin takia proteinia tarttee enemmän toisekseen mulla on aina 5-8vk proteinijaksotus aikoja jolloinka viikosta toiseen syödään proteinia aina enemmän ja enemmän tuloksena on aina 5kg lihasmassaa tämän jälkeen on n.2vko mittainen palauttava jakso jossa proteinin saanti lasketaan vähitellen sille tasolle missä se oli ennen jaksotuksen alkamista.eli jaksotus ei toimi ellei syö runsaasti proteinia

:lol2: Oli niin hyvää läppää, että oli ihan pakko vähän uudistaa tota sigua... :D

lelu sanoi:
Elikkäs seuraavanlainen tilanne: Koristreenit on maanantaina, tiistaina ja torstaina.
Treenit on aika raskait, varsinkin jaloille.
Miten kannattais toi salitreenaus sijoittaa viikolle ja millä jaotuksella?
Onko kasvaminen ylipäätänsä enää mahdollista kovan aerobisen treenin ohella?
Salille oon treenannu vuoden verran 4-jakoisella treenillä MaKePeSu, koriksen alotin tauon jälkeen vasta nyt.
Oon 180/78 nyt.

Tää on lelu tätä kun joku puupää tulee ja heittää jotain trollia ja sitten nää ketjut menee vähän offtopikin puolelle, no yritän vastata jotain, vaikka vähän on mulla kokemusta tollasen aerobisen setin ja puntin yhdistämisestä.

Jalkapäivä nyt ainakin ois hyvä pistää perjantaille, jää sitten koko viikonloppu aikaa palautua maanantain koritreeneihin. Keskiviikolle ja lauantaille itse pistäsin ne muut punttipäivät ja varmaan 3-jakonen ois tässä kohtaa paras. Sunnuntaina sitten ehdottomasti lepopäivä.

Ja onhan se kasvaminen mahdollista, mutta laadukasta sapuskaa pitääkin sitten syödä todella paljon. Tosin mitään maksimaalista kasvua ei ehkä kannata odottaa, mutta se sinulla tuskin mikään pääjuttu tässä onkaan??

RoMuLuu sanoi:
Melkein hävettää vielä tähän threadiin kirjoittaa, mutta suokaa kaikki anteeksi, sillä kirjoitan silti. :D Eli siis sinun 5-8 viikkoa kestävän proteiinijaksotuksen jälkeen olet aina saavuttanut 5 kiloa lisää lihasmassaa? Tähän kun vielä lisätään tuo kahden viikon mittainen palautusjakso, niin koko jakson pituudeksi saadaan sitten korkeintaan 10 viikkoa. Tuo jaksotus mahtuu yhteen vuoteen hieman yli viidesti, ja tästä voisikin sellaisen päätelmän sitten tehdä, kun olet omien sanojesi mukaan yli 4 vuotta harrastanut, että tänä aikana olet sitten kasvattanut puhdasta lihasmassaa yli 100 kiloa (ellei sitten suurin osa tästä "lihasta" aina sula tolla sun palauttavalla jaksolla tietysti :D) :rolleyes: Tämä alkaa muuten olemaan jo H-U-O-N-O thread. :david:

päivän naurut.

Koripallosta ja puntista puheen ollen.
Ainakin noilta Nba-pelaajilta löytyy käsivarsista muutakin kuin tummapintaista nahkaa ja luuta.

mike40302.jpg

Matsku sanoi:
päivän naurut.

Koripallosta ja puntista puheen ollen.
Ainakin noilta Nba-pelaajilta löytyy käsivarsista muutakin kuin tummapintaista nahkaa ja luuta.
Vittu noihan on järjestäin yli 3metriä pitkiä kaikki :eek: Olis toikin hanska varmaan ihan kivan näköinen jollain alta 2metriä pitkällä :jahas:

Tylerd sanoi:
Vittu noihan on järjestäin yli 3metriä pitkiä kaikki :eek: Olis toikin hanska varmaan ihan kivan näköinen jollain alta 2metriä pitkällä :jahas:

Kuvan pelaaja sattuu olemaan alle 2m. Kolmemetrisiä ei helvetti! :lol2:

devil666 sanoi:

Jumalauta äijähän on kohta coleman kakkonen ku noin nopeesti tulee liha :lol2: :lol2: :lol2:

Eiku ihan oikeesti lopeta toi paskan jauhaminen.

Timba79 sanoi:
Viikinki86 oli se kaveri joka vaihto nimeään, piru kun ei nyt välähdä millään mieleen se aikasempi nimi.

Viikinki86 oli ennen tietysti legendaarinen Möykky86, joka sitten unohti salasanansa ja loi itselleen uuden nimen. Möykyn silloinen tietämys punttiasioissa oli suurin piirtein samaa tasoa kuin devil666:n on tällä hetkellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lelu, pelaatko sarjaa eli onko teillä viikonloppuisin pelit? Jos näin on niin suosittelen tekemään jalkapuntin alkuviikosta (tiistai voisi olla paras). Itselle ainakin sopi tämä tapa parhaiten. Loppuviikosta kimpoaa sitten jo hyvin :)

Onko sulla ylipäätään mahdollista tehdä puntti ja laji samana päivänä? Kannattaa kuitenkin pyrkiä pitämään viikossa vähintään yksi mielellään kaksikin lepo-/venyttelypäivää.

kuulepas angel of death : :evil: kyllä kuule mulla on enemmän tietoo kun sulla treenauksesta
on mulla sm-mitalejakin et revi siitä! :hyper:
:jahas: mitä paskan puhumisen lopettamiseen tulee voisin lopettaa, mut kun en ole vielä edes alkanu.teillä on vainoharhoja :lol2:

devil666 sanoi:
kuulepas angel of death : :evil: kyllä kuule mulla on enemmän tietoo kun sulla treenauksesta
on mulla sm-mitalejakin et revi siitä! :hyper:
:jahas: mitä paskan puhumisen lopettamiseen tulee voisin lopettaa, mut kun en ole vielä edes alkanu.teillä on vainoharhoja :lol2:
Ilmeisesti opetuksen tarpeessa, nyt olis Ziille töitä.

ban.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lelu sanoi:
Viikonloput vapaana, sarjaa rupeen pelaamaan vasta seuraavalla kaudella, syynä 4 vuoden tauko :)

Sitten ei muuta, kun kovaa punttia lajitreenin ohella. On kuin rahaa laittaisi pankkiin ;) Kannattaa varmaan tehdä 4-jakoista saliohjelmaa ja tehdä sitä jaksamisen mukaan 7-9 päivän kierrolla.

Viikkoon vähintään se yksi lepopäivä. Muista myös tehdä kokeen vuoksi välillä nopeusvoimaa (muutaman viikon jakso) niin saat ensi kautta varten oppia miten kroppasi käyttäytyy tällöin (=kuinka nopeasti saat herkisteltyä itsesi).

Voisi olla myös hyvä systeemi tehdä 3 viikkoa kovaa punttia ja väliin 1 lepo/kevyt viikko. Kevyellä viikolla tekisit sitten pari erillistä hyppytreeniä (aitoja, loikkia yms).

Treeni-iloa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom