Taisi löytyä uusi trolli pakkikselta. Jos olet tosissasi näitten kommenttiesi kanssa niin ehdotan jippiin foorumeita näitten neuvojen jakamiseen.devil666 sanoi:ei sil oo mitään väliä vaikka vähempi riittäs mitä enemmän sen parempi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisi löytyä uusi trolli pakkikselta. Jos olet tosissasi näitten kommenttiesi kanssa niin ehdotan jippiin foorumeita näitten neuvojen jakamiseen.devil666 sanoi:ei sil oo mitään väliä vaikka vähempi riittäs mitä enemmän sen parempi
devil666 sanoi:no romuluu tuo toimii ainakin mulla loistavastio
ja sitä paitsi et sinä tule ikinä kehittymään kun aattelet "no kyl se vähempikin riittäs" ei sil oo mitään väliä vaikka vähempi riittäs mitä enemmän sen parempi. tietysty nuo 6kpl proteinidrinkkejä vois korvata 3kpl proteinidrinkkejä mut idea tässä on se et proteinia saa 24h/vuorokaus tasaisesti ettei elimistölle tule hetkenkään puutostilaa
Opettajasi kiittää :lol2:devil666 sanoi:No En Sovella Treenaamisessa Ja Sitä Paitsi Mitäs Sanot Siihen Että Sain Penkki Tuloksen Nousee 20kg Kuukaudessa, Et Kyl Sitä Ohjelmanteko,ravinto Ja Treeni Tietoo/taitoo Löytyy Ja Mave Kasvo 30kg
Kuukadessa Puolessa Vuodessa 5kg Rasvatonta Lihasmassaa, Tietysti Nää Mun Metodit Ei Toimi Kaikilla
Sanon että olet aloittelija, mutta pidän sitä trollivaihtoehtoa edelleen todennäköisempänä.devil666 sanoi:Ja Sitä Paitsi Mitäs Sanot Siihen Että Sain Penkki Tuloksen Nousee 20kg Kuukaudessa.
devil666 sanoi:No En Sovella Treenaamisessa Ja Sitä Paitsi Mitäs Sanot Siihen Että ...Tietysti Nää Mun Metodit Ei Toimi Kaikilla
26.08.2004:devil666 sanoi:painoa 65kg ikää 16
01.09.2004:devil666 sanoi:mä painan ite 75kg
Eli olet aloittanut treenaamisen 12 vuotiaana, ravintotietämystä on kerääntynyt massiivisia määriä, penkistä menee 16v natikkana (oletan) 1.8kg oma paino. Ehkä ei uskomatonta mutta vaikuttavaa.devil666 sanoi:olen kyllä yli 4vuotta harrastanu. Sain Penkki Tuloksen Nousee 20kg Kuukaudessa, Et Kyl Sitä Ohjelmanteko,ravinto Ja Treeni Tietoo/taitoo Löytyy Ja Mave Kasvo 30kg Kuukadessa Puolessa Vuodessa 5kg Rasvatonta Lihasmassaa
Vakavasti epäilen mutta jos niin haluat niin osoitteen saat.devil666 sanoi:juha1 tästä keskustellaan vielä joskus................
Tomi sanoi:Devil666, olet suurin idiootti koko Pakkotoistolla viikinki_84:n jälkeen.
Tomi sanoi:Devil666, olet suurin idiootti koko Pakkotoistolla viikinki_84:n jälkeen.
Nope, viikinki_84. Tuo nimi on syöpynyt verkkokalvoilleni ikiajoiksi. Devil666 ehtii luultavastikin järjestää itselleen bannit ennen kuin mikään pääsee syöpymään mihinkään.Kusimato sanoi:[nussinta tagit]Sehän oli Viikink86 eikös?[nussinta tagit]
devil666 sanoi:no kaikkee voi netissä kirjotella mutta paino on ollu ja pysyy 95kg.
Kusimato sanoi:[nussinta tagit]Sehän oli Viikink86 eikös?[nussinta tagit]