Oon 17-vuotias tyttö, 160cm pitkä ja painan 48kg. Hommasin juuri salikortin ja nyt ois tarkotus ruveta treenaamaan ja hoitaa ruokavaliokin kuntoon, mutta olis muutama kysymys.
Mun lihakset on tosi heikot koska en oo ikinä harrastanut säännöllisesti mitään urheilullista, joten mun pitää aloittaa aluksi aikas pienillä painoilla. Voiko pienillä painoilla saada edes minkäänlaista lihaskasvua aikaiseksi? Aina kehotetaan käyttämään tosi raskaita painoja että lihakset kasvais..
Mikä olisi mun kokoiselle tytölle hyvä proteiinimäärä päivässä? Ja voitteko sanoa esimerkkejä mistä sellasen määrän sais koottua? En haluis ruveta vetämään niitä jauheita..
Mitä kannattais syödä ennen salitreeniä? Ja entäs sen jälkeen?
Onko ok jos käy salilla 2-3 kertaa viikossa ja käy koko kropan kerralla läpi?
Kuinka nopeasti oikealla ruokavaliolla ja treenillä alkaa näkyä tuloksia?
Kiitos etukäteen jos joku viitsii auttaa!
Mun lihakset on tosi heikot koska en oo ikinä harrastanut säännöllisesti mitään urheilullista, joten mun pitää aloittaa aluksi aikas pienillä painoilla. Voiko pienillä painoilla saada edes minkäänlaista lihaskasvua aikaiseksi? Aina kehotetaan käyttämään tosi raskaita painoja että lihakset kasvais..
Mikä olisi mun kokoiselle tytölle hyvä proteiinimäärä päivässä? Ja voitteko sanoa esimerkkejä mistä sellasen määrän sais koottua? En haluis ruveta vetämään niitä jauheita..
Mitä kannattais syödä ennen salitreeniä? Ja entäs sen jälkeen?
Onko ok jos käy salilla 2-3 kertaa viikossa ja käy koko kropan kerralla läpi?
Kuinka nopeasti oikealla ruokavaliolla ja treenillä alkaa näkyä tuloksia?
Kiitos etukäteen jos joku viitsii auttaa!