Salit Porissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja man1ac
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
43
Eli jos joku viitsisi neuvoa halpoja saleja Porin keskustan läheisyydestä niin olisin kiitollinen.
Tarkoitan lähinnä vielä, että sali olisi halpa kertamaksulla käytäessä (eli Wellness yms ei tule kysymykseen) . Urheilutalo ei käy, koska keski-kesällä se ei ole auki ja jo nyt ovat viikonloput kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Atlas-Gym oli ainakin vielä viimesyksynä kohtuu halpa. On keskustassa, torilta rannan suuntaan korttelin verran, samassa talossa kun posti.
Porissa asuvat varmaan osaavat neuvoa paremmin, mä olen jo onneksi päässyt sieltä pois;)

Atlas ei mun mielestä ole kyllä kovin halpa. Bobi on vitun kallis. Uimahallilla on punttisali, jota kaveri kehi mutten tiedä millai se on auki ja mitä maksaa. Taitaa olla kesän auki nyt kun maauimala on suljettu. Sitten on Porihalli mut sekään ei kyllä halvimmasta päästä ole. Karhuhallilla on jonkinnäköinen punttis jos enää on. Ei nyt muita tule mieleen paitsi, että joillain kouluilla on hyvä sali esim. Lyseolla mutten tiedä saako sinne mennä ulkopuoliset treenaamaan. Mutta käy tai soittele noihin. Toivottavasti joku paikka löytyy.:thumbs:

Jos ei halua maksaa, niin sitten vaan stadionin punttisalille!

Niin tai Levolla(mäntyluodossa päin) on ilmainen sali siellä käy kaikki hc-treenaajat kuten minä:thumbs:

Silloin kun mä asuin vielä porissa ni kävin entisessä kuntokeskuksessa ja nyt kun käyn Porissa ni menen reenaamaan Muscle Factoryyn tai sit urheilukeskukseen ne on parhaat salit hinta-laatu suhteessa ja tosi mukavaa porukkaa varsinkin muskelissa siellä o reilu meininki ja Kaitsu jelppaa jos on tarvis!!!

Vaikuttaa hyvälle....voisko joku heitää jotain hintoja paljon nuo salit maksaa. Hyvä homma kun ois alle 5e :thumbs:
Missä tuo muscle factory sijaitsee tarkemmin?

Originally posted by parab
Silloin kun mä asuin vielä porissa ni kävin entisessä kuntokeskuksessa ja nyt kun käyn Porissa ni menen reenaamaan Muscle Factoryyn tai sit urheilukeskukseen ne on parhaat salit hinta-laatu suhteessa ja tosi mukavaa porukkaa varsinkin muskelissa siellä o reilu meininki ja Kaitsu jelppaa jos on tarvis!!!

Kaitsu on kyllä Atlaksen kassalla. Sellanen tummahiuksinen jämerä sälli right? Iltapäivisin saattaa kassalla lukea "Myyjä salilla" kun Kaitsu pumppailee/auttaa salin puolella :)

- Porihalli/Ulvila Sportcenter 52e / kk
- Musclefactory samaa luokkaa
- Uimahalli aikuisilta 1.6e / kerta (tilaa todella vähän, paljon ihmisiä, laitteet persestä)
- Urheilutalo 1.6e / kerta (laitteita jonkun verran mutta ei riittävästi)
- Porin Stadion (voimamies-sali, ilmainen, laitteita vähän)
- Porin Atlas Gym 40e / kk (laitteita paljon, loistava reenihenki) + kesätarjous 90e / kesä,heinä,elo

Yhteenvetona, Atlas on hinta/laatu suhteeltaan ehdottomasti paras sali Porissa. Varsinkin bodytreeniin todella kattava laitevalikoima, ja kortilla pääsee 06-23:00 sisään.

Re: Re: Salit porissa

Originally posted by Rock^
Kaitsu on kyllä Atlaksen kassalla. Sellanen tummahiuksinen jämerä sälli right? Iltapäivisin saattaa kassalla lukea "Myyjä salilla" kun Kaitsu pumppailee/auttaa salin puolella :)

- Porihalli/Ulvila Sportcenter 52e / kk
- Musclefactory samaa luokkaa
- Uimahalli aikuisilta 1.6e / kerta (tilaa todella vähän, paljon ihmisiä, laitteet persestä)
- Urheilutalo 1.6e / kerta (laitteita jonkun verran mutta ei riittävästi)
- Porin Stadion (voimamies-sali, ilmainen, laitteita vähän)
- Porin Atlas Gym 40e / kk (laitteita paljon, loistava reenihenki) + kesätarjous 90e / kesä,heinä,elo

Yhteenvetona, Atlas on hinta/laatu suhteeltaan ehdottomasti paras sali Porissa. Varsinkin bodytreeniin todella kattava laitevalikoima, ja kortilla pääsee 06-23:00 sisään.
eikohan musclestakin kaitsu löydy..omistaja meinaa. atlaksen pirikaitsu----)
:david:
ja kerrohan hyvö rock miten yhdistät stadionin ja voimamiesreenin, sen haluaisin tietää. musclen hinta on 40e/kk ja olisko opiskelijoilta -15%.
yhteenvetona.. muscle factory:worship: :thumbs:

Originally posted by man1ac
Vaikuttaa hyvälle....voisko joku heitää jotain hintoja paljon nuo salit maksaa. Hyvä homma kun ois alle 5e :thumbs:
Missä tuo muscle factory sijaitsee tarkemmin?
Sampsantie 8 vanhallakoivistolla. tos on numero 02-6461097/kaitsu

Muscle Factory :thumbs:

Opiskelijoilta 32€/kk juurikin pätevä hinta. Hyvä meininki muutenkin. Ei mitään moitteita.

Alunperinhän kyse oli keskustan läheisyydessä sijaitsevista saleista? Musclehan on vanhallakoivistolla, joten onko keskustan läheisyydessä? Suhteellista tietenkin, mutta jos on auto tai pyörä käytössä ja itse majailee keskustassa niin ongelmia ei luulisi olevan. Uimahalli, urheilutalo, stadion tietenkin lähempänä...mutta no jokatapauksessa. Levon sali ei mitä ilmeisimmin ole enää keskustan läheisyydessä?

Keskustassa on atlas ja porihalli ihan keskustassa tossa valtakadulla on tämä atlas gym.Mutta ei se nyt niin hyvä ole kuin rock mainosti.Ehdotan että kokeilet ja päätät itse minkä otat halpa on myös muscle mutta siellä on tietääkseni omat sopimuksetkin?Bobby wellness on taas mahottoman kallis puuvillatehtaalla oleileva sali jota en ehdottaisi kenellekkään.
Eli paras ja halvin on UK:n sali.Kaikki perusliikkeet siellä saa tehtyä.

Re: Re: Re: Salit porissa

Originally posted by pori1980
eikohan musclestakin kaitsu löydy..omistaja meinaa. atlaksen pirikaitsu----)
:david:
ja kerrohan hyvö rock miten yhdistät stadionin ja voimamiesreenin, sen haluaisin tietää. musclen hinta on 40e/kk ja olisko opiskelijoilta -15%.
yhteenvetona.. muscle factory:worship: :thumbs:

Sitä siis että stadionin salilla ei kunnollista bodyreeniä pysty tekemään, sen verran köyhä paikka kuitenkin. Mavet sun muut menee ok, mut en helvata rupee prässäämään ruosteisella prässillä joka on suoraan kivikauden ajoilta nurkassa pölyttymässä.

Tuo hinta on pudonnut aika reippaalla kädellä? Viimeks kun kävin vaan ihan tsekkaamassa siellä kaverin kanssa niin ne pyysivät muistaakseni 35mk vanhaa rahaa kerrasta :curs:

Täytyykin miettiä jos kuukauden päästä eksyis opiskelijana Muscleen, hinta näyttäis pudonneen sen verran opiskelijasuotuiseen sfääriin, vrt. kaupallistumisen multihuipentuma Porihalli :D

Re: Re: Re: Re: Salit porissa

Originally posted by Rock^
Sitä siis että stadionin salilla ei kunnollista bodyreeniä pysty tekemään, sen verran köyhä paikka kuitenkin. Mavet sun muut menee ok, mut en helvata rupee prässäämään ruosteisella prässillä joka on suoraan kivikauden ajoilta nurkassa pölyttymässä.

Tuo hinta on pudonnut aika reippaalla kädellä? Viimeks kun kävin vaan ihan tsekkaamassa siellä kaverin kanssa niin ne pyysivät muistaakseni 35mk vanhaa rahaa kerrasta :curs:

Täytyykin miettiä jos kuukauden päästä eksyis opiskelijana Muscleen, hinta näyttäis pudonneen sen verran opiskelijasuotuiseen sfääriin, vrt. kaupallistumisen multihuipentuma Porihalli :D

Ja paskan marjat! Mitä muuta boditreeniinkään lopulta tarvitsee,kun levytangon, pari taljaa ja käsipainoja? Olen itse huomannut,että vaihtamalla vähän köyhempään paikkaan tulee treenattua kovia perusliikkeitä eikä keskityttyä hilavitkuttimiin ja eukkojen perseiden katselemiseen. R.Colemaninkin treeneissä on laitteilla aika marginaalinen osuus. Mutta vakavasti urheilukeskus on hinta/laatusuhteeltaan ylivertainen,koska sisäänpääsy maksaa tasan 0€. Muscle factory on kuuleman mukaan hyvä paikka ja vaikuttaa varsin huokealta. Olen treenannut Atlaksella josku puolisen vuotta ja ihan ok paikka sekin. Bobbyllä on loistavat puitteet ja ylivoimaisesti Porin paras kyykkypaikka,vaikka power-rack on 5cm. liian kapea "ultraleveälle ammattilaiskyykky-asennolleni". Muuten koko paikkahan on ihan anuksesta.

ongelmana onkin, että käyn Porissa ainoastaan kahden viikon välein ja viikonloppuna eli kuukausikortti menisi aika paljon hukkaan. Pitäisi siis käydä ainoastaan kertamaksuilla. :(

Originally posted by man1ac
ongelmana onkin, että käyn Porissa ainoastaan kahden viikon välein ja viikonloppuna eli kuukausikortti menisi aika paljon hukkaan. Pitäisi siis käydä ainoastaan kertamaksuilla. :(

Uimahalli ja urheilukeskus. Aurinkoisella ilmalla uimahallille. On vaan aika kusisesti ilmeisesti kesällä auki. Ei tuolla ihmeitä tehdä,mutta kuntoa ylläpitävää perussettiä pystyy hyvin heittämään.

Originally posted by Olbe
Ja paskan marjat! Mitä muuta boditreeniinkään lopulta tarvitsee,kun levytangon, pari taljaa ja käsipainoja? Olen itse huomannut,että vaihtamalla vähän köyhempään paikkaan tulee treenattua kovia perusliikkeitä eikä keskityttyä hilavitkuttimiin ja eukkojen perseiden katselemiseen. R.Colemaninkin treeneissä on laitteilla aika marginaalinen osuus. Mutta vakavasti urheilukeskus on hinta/laatusuhteeltaan ylivertainen,koska sisäänpääsy maksaa tasan 0€. Muscle factory on kuuleman mukaan hyvä paikka ja vaikuttaa varsin huokealta. Olen treenannut Atlaksella josku puolisen vuotta ja ihan ok paikka sekin. Bobbyllä on loistavat puitteet ja ylivoimaisesti Porin paras kyykkypaikka,vaikka power-rack on 5cm. liian kapea "ultraleveälle ammattilaiskyykky-asennolleni". Muuten koko paikkahan on ihan anuksesta.
Puhut asiaa!

Re: Re: Re: Re: Re: Salit porissa

Originally posted by Olbe

Mä en tiedä mikä sulle on bodytreeniä, mutta mulle se on sitä että ärsytetään lihasta eri menetelmin. Toki noilla mainitsemillasi välineillä alkuun pääsee. On myös hyviäkin hilavitkuttimia, ja vaihtelu treeniin on aina plussaa. Itselläni on toki pääliikkeinä aina perusliikkeet, mutta apuliikkeet ovat sitten vaihtelevia.

Atlaksella pystyy keskittymään perusliikkeisiin, ja naisiakaan ei oo "häiritsemässä" sillä niille on oma puoli.

Muscleen ja Bobbyyn taitaa olla muuten aloitusmaksu? Atlakseenhan se on pyöreä nolla juuroa.

Bobbyyn on liittymismaksu 150 euroa ja 50 egee kuussa. Että noin halpaa on treenata hyvinvointikeskuksessa.:rolleyes:

Porin salit

Ei muskeliin tarvi mitään aloitusmaksuja, päin vastoin saat tehdä ilmaseks ekan reenin .Se on legendraarisin reenipaikka koko kylässä ,siellä ei hörhöt notku tiskillä eikä ole varkaita ainakaan mun tietääkseni ,hyvät laitteet ,riittävästi painoja ,ok suihkut,aukioloajat ok,porukka parasta ennen?,voi kysellä neuvoa ,eikä lyödä käteen 20v vanhaa treenipaperia ja sanota et tee noin joten kokonaisuutena paras yksityinen ,Ilmasista saleista paras on urheilukeskus tai Pihlavan uimahalli legenda sekin ??

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom