Saliohjelma reilusti alipainoiselle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli oon 17-vuotias poika ja oon reilusti alipainoinen ja oon pian kuukauden käyny salilla, lähinnä sellasella "satunnaisella" ohjelmana (käyn tosiaan vain 2krt viikossa, tiistai ja torstai kun aika ei oikein riitä), aika pitkälti tiistai yläkroppa ja torstai alakroppa. Koitan syödä niin paljon vaan ku pystyn ja fastin massanlisääjää ostin tossa muutama päivä sitten.

Nyt olis tarvetta jonkinnäköiselle ohjelmalle. 17v, 52kg, 175cm.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos ehdit 2-3 kertaa viikossa käymään salilla niin ainakin Arnoldin G6 ja Starting Strenght ovat suosittuja ohjelmia etenkin alottelijoiden keskuudessa. (näistä lisää searchista).
Ruokailuun hyvä apukeino on laskea päivittäinen kalorin tarve ja siihen lisäät +500 kcal niin luulisi että paino rupee nousemaan. Googleen vaan kalorilaskuri niin pitäis löytyä.

Olen saman ikäinen ja pituinen kuin sinä, itse nostin painoani vuodessa 64-73kg, 3-jakoisella push/pull/legs ohjelmalla. Jos vaan käyt kaksi kertaa viikossa salilla ota kokokroppa ohjelma testiin, jossa käytät pelkkiä massaliikkeitä esim penkki,kyykky ja mave. Jätä pois kaikki ylimääräinen kuntotreeni ja tottakai syöminen on se tärkein asia.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom