Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
repeated sanoi:kiitosta vain mutta kun todellakin olen niin kämmäri näissä asioissa niin voisiko joku vähän jelppiä että minkälainen treeniohjelma kannattaisi näin nuoren ja pienen tytön tehdä?
Onnea valitsemallesi tielle. Tuolta pakkotoiston naisten osastolta voisi myös löytyä hyviä neuvoja varsinkin ton ruokavalion suhteen. Jos salillasi on jonkinlaista ohjausta kannattaa sekin käyttää hyväksi. Alussa pitäisi olla joku joka neuvoo paikan päällä jotta liikkeet lähtee heti menemään oikeen. Voit tietysti yrittää myös katsella kanssatreenaajilta miten liikkeet oikeaoppisesti ja terveellisesti tehdään.repeated sanoi:Eli olen 16 vuotias tyttö ja päätin aloittaa salilla käynnin. Olen 54kg ja 167cm. Lihaksia mulla ei oo nimeksikään. Neuvoja tarvitsisin ja saliohjelmaa. En näistä jutuista tiedä paskan vertaa joten kaikenlaiset vinkit ja ruokavinkit tervetulleita.
Force sanoi:Otat jotain kokeneempaa hihasta kiinni ja pyydät jelppimään oikeissa suoritustekniikoissa. Kaupallisten salien palveluihin kuuluu yleensä opastus ja neuvonta. Yksinään jos lähtee ilman mitään kokemusta räveltämään niin siitä ei tule lasta ei paskaa, vaikka miten lukisi netistä ohjeita.
repeated sanoi:kiitosta vain mutta kun todellakin olen niin kämmäri näissä asioissa niin voisiko joku vähän jelppiä että minkälainen treeniohjelma kannattaisi näin nuoren ja pienen tytön tehdä?
lansive sanoi:Paha sanoa, mikä kannattaisi mutta laitan tähän malliksi ohjelman, jonka tein vaimolleni
repeated sanoi:Jos jollekin tulee vielä mieleen jotain kerrottavaa niin mielihyvin otan ohjeita vastaan.