Ketju aloitettu 2006. Sun ketju siirretty, koska ketju oli jo olemassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle on selitetty, että ns.miesten punnerrukset (polvet irti maasta) SAATTAA haitata naisen hedelmällisyyttää/kykyä tulla raskaaksi. Liittyi jotenkin lantion alueen paineeseen tms. liikettä suoritettaessa.
Mä oon ymmärtänyt ettei kyse ole heikosta coresta vaan siitä, että se vahvistuu siinä kehityksen mukana. Siihen ei body hommissa tarvis niin panostaa... Mullakin on jotain frendejä, jotka reenaa bodytreeniä valmentajan johdolla eikä siellä kuulemma kuukausiin ole vatsalihasliikkeitä tehty
Vituttaa asiat mitä menneisyydessä olisi voinut tehdä toisin. Jos mä saisin neuvoa 16-vuotiasta pöksyä niin sanoisin sille että vatsaa pitää treenata ja siitä pitää tehdä mahdollisimman vahva monipuolisilla liikkeillä, koska siitä ei ole ikinä ainakaan haittaa.
Vinkkejä vahvan vatsan rakennukselle?
Vinkkejä vahvan vatsan rakennukselle?
Noi rutistukset taljassa on hyviä, samoin kuin jalannostot roikkuen, mutta en mä unohtais ihan tavallista vatsapenkkiäkään kunhan siinäkin pyrkii nousujohteisuuteen ja käyttää lisäpainoja. Itse löysin sen uudestaan jokin aika sitten.
Tuossa mainittiin että sarjoja kahdesta viiteen ja se nyt tietysti riippuu treenitiheydestä. Mulla on tällä hetkellä vähän enemmän sarjoja ja teen 8-12 sarjaa kaksi kertaa viikossa. Tämä siksi kun se tuntuu toistaiseksi pelittävän. Mun on pakko panostaa keskikroppaan vähän enemmän että saan sen vielä joskus sille tasolle millä sen pitäisi olla. Paljon on jo kehitystä tullut mutta paljon on vielä matkaakin.
...etukyykkypidot on yksi parhaista tavoista parantaa vatsalihasten staattista voimaa. Tankoon niin paljon rautaa kuin pystyy etukyykyssä kannattelemaan ja pitää sitä ylhäällä minkä pystyy. Tarkoitus ei ole nojata taakse, koska se vie paineen pois keskikropalta vaan olla suorassa ja pitää asento kasassa keskikropan lihaksilla. Sillä ei ole siis tarkoitus kyykkäillä.
Kyllä. Etukyykyn yläasennossa.OT
Saanko kysyä vielä tarkennusta? Tässä siis ollaan kyykyn yläasennossa staattisesti?
Todella yleinen myytti tuntuu ainakin olevan, että korkea volyymi > matala volyymi.