Salimusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raskaampaa musiikkia kuuntelen mieluiten salilla, mutta huomasin tuossa menneellä viikolla seuraavaa. Sonata Arcticaa ja Stratovariusta ei vain yksinkertaisesti voi sietää salilla (eikä sitä mielellään muuallakaan kuuntele)
:urjo:

Hevi on aina hyvää treeni musaa. Motörhead, WASP, Marily Manson, G´N´R, Metallica.

viimeiseen treeni sarjaan yleensä haetaan aina T. Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Viimeinen Päivä Taivaan ja rauta liikkuu

Makuasioista on kai turha kiistellä :) Ehkä sen suuren ristiriidan vuoksi ei saleilla ole koskaan näkynyt kyselyjäkään siittä mitä jengi haluais kuunnella -se ei johtais mihinkään. Salihan voisi tietysti alkaa soittamaan aina ja poikkeuksetta heviä, jolloin asiakaskuntakin ehkä ajan saatossa muokkautuisi sen mukaan.

Treenimusa ei näistä kahdesta parane: Manowar, Rammstein!

Originally posted by Chewbacca
Pakko hehkuttaa vielä Panteraa... Vulgar display of power levyltä löytyy biisi Fucking hostile. Kyllä rauta nousee...ttana.

Joo, tuosta ei todellakaan biisi enää aggressiivisemmaksi tule. On sellaista runttausta se.:kippis1:

Olishan se siistii jos esim. salilla olis kaikki musa mp3 muodossa tietokoneella levyltä tallennettuna (ei imutettuna "laiki ei salli") ja salilla kävijät saisivat käydä laittamassa omat suosikkinsa soitettavien biisien listaan! Tietysti porukka käy muutenkin vaihtaan musaa cd soittimelle mut se on varmaan 0,1% salilla kävijöistä.

Itse soittelen mp3:t konona ja autossa! Aina löytyy heti se biisi minkä haluu kuulla ja musa ei lopu koskaan kesken "netistä saa lisää".

:kippis1:

Originally posted by Otso
Rocky soundtrack;)

toi oli hyvä!
sit strato.manowar,rammstein.
joo ja prodigy.
ja täytyy myöntää et mulla on nyt kännyssä scootteria..
pitää kai poistaa koska se alkaa aiheuttaan bailuajatuksia kesken reenin.. :rolleyes:

siis jotain yksinkertasen tasasta ja potkivaa hevimpää musaa ni se ei tunkeudu liikaa tajuntaan sarjan aikana!

No meikäläisenkin käyttämällä salilla soi useimmiten NRJ tai YleX. Eipä se minua niin helvetisti vaivaa... sen on oppinu sulkemaan ulos tajunnasta. Ja tulee sieltä välillä ihan hyviäkin biisejä.
Tosin, jos itse saan päättää, niin kyllä aina pistän jotain raskasta musaa. Kuten esim. Godsmack, Pantera, Stone Sour, Slipknot, Korn (harvemmin), Machine Head, Mudvayne, etc.
Sit jos oon pyörää polkemassa, niin otan aina oman MD:n mukaan ja sillon soi sitten musiikki melkeen laidasta laitaan (Eminem, Kamelot, Saliva, Incubus, Slipknot, Extreme, Symphony X, Fredrik Thorendal, Andy Timmons, Andromeda, Britney Spears, Jordan Rudess, etc.)

OoDee

Rammstein, Dinosaur jr, Weezer... ja monen monta muuta. Harvoin vaan pääsee kuuntelemaan, kun kaikki ei pidä tuollaisesta musasta, joten yleensä salilla taitaa soida kiss fm. Minua vituttaa ihmiset, jotka tulevat salille ja laittavat omat levyt vaan soimaan sen kummempia kyselemättä. On sitten kiva kuunnella jotain sankariheviä tai teknoa. Ystävällistä olisi kysyä, että voinko laittaa levyn soimaan (salilla minun kanssa samaan aikaan on max 5hlö..). Omien levyjen kanssa kysyn aina ja jos joku tulee myöhemmin salille niin sanon, että vaihda vaan ratio päälle jos tää ei kiinnosta.

Olen kyllä ihan varma, että olen postannut tähän threadiin aiemminkin, mutta eipä näy postauksia..

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Nyt on mies. Se on kova salibiisi.
Kotiteollisuuden biiseistä saa myös lisää virtaa. Hevi yleensäkkin toimii parhaiten salimusiikkina IMHO.

Meikän käyttämällä salilla (joka on todella hyvä muuten) soi AINA joku helvetin tekno-kokoelma tai muu jonninjoutava perseenheilutus-jumputus, ihan kuin olis vinyylilevystä jääny sama raita päälle !!! :mad2: Syy on kai se, että samat jumputukset kuuluu myös naisten puolella, ja tytöthän ei yleisesti ottaen pidä isojen poikien musiikista... (isojen ja isojen...)

No eipä mitään, tästä johtuen V-käyrä on koholla ja agre olo -> treeni luistaa ja kaikki on tyytyväsiä. No Problem!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by SnakeVee
no jos sais valita niin kyllähän siellä Iron Maiden soisi!!!

Up The Irons!!:evil:

Jep, maidenia kehiin, aces high, niin nousee rautakin :D

Originally posted by Sulimaani
Musiikkimakua on varmaan niin monta, kuin salilla kävijääkin, mutta siitä voidaan varmaan olla yhtä mieltä, et olis parempi, että salilla sois musiikki eikä tarvis kuunnella sitä turhaa lätinää, mitä radiokanavien biisien välis joutuu kuuntelemaan...

Joo voi elämä sitä paskanjauhantaa mitä kaupalliset kanavat tunkevat keskimäärin paskan musiikkinsa väliin. Miten siinä voi pokka pitää kun salilla kaikuu "Tule sinäkin nyt City-marketin kuntoviikoille! Minäkin kävin ja nyt on tiukka vatsa ja piukka pylly!". Eahhahoahaohah! Hulluksihan siinä tulee.
En kyllä kykene ymmärtämään radionkuuntelijoita jotka jaksavat kuunnella lähes puolet ajasta mainoksia. Vähän sama vika on nykyajan televisiossa. Mainoksia pukkaa kokoajan, jatkuvasti ja väärään aikaan. Alkoi oikeasti syödä miestä, kun Hohtoa katsellessa iskettiin lakisääteiset mainoskatkot aina väliin. Yritä siinä sitten saada jotain tunnelmaa aikaan (Sponsored by Kotipizza).

Lähetääs nyt perusasioista liikkeelle: Ronnie kuuntelee räppiä posemusanaan, ja reenimusanaan. Räp on siis parasta salimusaa :lol2:

Hahaaa, kerran treenikaveri oli vääntämässä tiukkaa hauis-sarjaa käsipainoilla niin yhtäkkiä pärähtää joku 8-bittinen nintendomusa soimaan ja kaveri repeilee niin että sarjakin meni vituiksi.

Originally posted by Rock^
Lähetääs nyt perusasioista liikkeelle: Ronnie kuuntelee räppiä posemusanaan, ja reenimusanaan. Räp on siis parasta salimusaa :lol2:
Kyllä mulle sellanen agressiivinen räp kelpaisi treenimusaksi, mutta melko kielteisiä tuntemuksia se saa aikaan kanssatreenaajissa. :(

TREENIMUSA!

Näillä lähetään : Horna, Azaghal, Funeris Nocturnum, Nokturnal Mortum, Deicide, Dismember, Myrskog, Mörk Gryning, Barathrum, Slayer, Morbid Angel, Dispatched, Dissection, Arise, Edge Of Sanity, Darkthrone, Dark Funeral, DarkwoodsmyBetrothed, Abyssos, Hecate Enthroned, Eternal Tears of Sorrow, Thy Serpent, Thy Primordial, Ajattara, Mayhem....noista ku jotku valitsee niin rauta tuntuu keveämmältä kuin koskaan. Tosin sillä salilla missä mä käyn ei vois soittaa ainuttakaan piisiä ilman että joku muori tai vaari vietäs sepellä OYS:siin.

Radion puheohjelmat sotkee aika hyvin treenin. Esim kissfm:n pilapuhelut, jotka on todennäköisesti näyteltyjä, ei naurata ja aiheuttavat epämukavan olotilan.

Olakinte tietää!

Juu, mitä tanakampaa ja aggressiivisempaa musiikkia niin sitä terhakkaammin liikkuu rauta. Toisaalta välillä on hyvä kuunnella ratiotakin, sieltä kun tulee joku viimesen päälle turha ja ärsyttävä lässyn-lässyn biisi niin johan sitä vitutuksessa liikkuu tavaraa vielä enemmän!
Onneksi on käytössä "oma" sali, ts. siellä ei käy juuri ketään, niin voi itse määrätä musan. Yeah! Voipi olla että jollain yleisellä radio energy -salilla tulisi vaan kiukku. :curs:

Kyllä salilla pitää räminä rokkii olla muutenhan site tuntee olevan oikea hiiri rautojen kimpussa

Suositut

Back
Ylös Bottom