Salimusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heviä kehiin ja alkaa rauta liikkumaan :D .

Britney Spears, Tiktak, Disco ja Backstreet Boys ovat ehdottomia suosikkejani salilla. Ilman näitä treenistä ei tulisi mitään. Kotona kuuntelen sitten tietysti metallia, puuta ja alumiinia.

Originally posted by jpm
"sarah o'conner - from sarah with love" tappaa takuu varmasti viimeisetkin treenihalut. :D ei niissä radiokanavissa muuta olekkaan kuin vikaa.

Totta

Kiitän vain onneeni ettei tiukan sarjan aikana ole tullut vielä kertaakaan Jean-Pierre Kusela - naurava kulkuri kappaletta.

Eilen kyllä oli tulla tanko otsaan ranskalaista tehdessä kun tuli Kajaukselta "ilmat pois"*-mainos. Tanko onneksi lensi lattialle ja itse :lol1:.

Parhaana treenimusana kyllä menis sitten AC/DC, Rammstein, yms. jutut.

*) Ilmat pois, paikallinen varastomyymälä jossa myydään "kiinalaisia halpistuotteita".

Meidän salilla kun soi se ****###¤%#¤! Energy, niin joudun sietämään käsittämättömiä tuskia. Niillä on vielä sopimus salin kanssa, eli muu ei käytännössä soi kuin se.

Kuuntelen yleensä autossa matkalla salille Smashing Pumpkinsia.

Originally posted by beginner
aina sunnuntaisin radio ysiysi...ei saatana sitä tuskaa!!! yks perjantai sai vetää kyykyt mikko alatalon tahtiin

Suosittelen vaihtamaan salia ;) Ysiysi nostaa kyllä adrenaliinit sellaiselle tasolle että itkettääpierettäänaurattaayrjöttää :eek:

Korvatulpat on halvempia ku walkmanit, investoi niihin :)

Ajatus oli siinä että mitä ne salinpitäjät luulee reenaajien ajattelevan kun tulee joku scorpionsin winds of change. Kyllä ite ainakin arvostan sellaista salia jossa, kuten vaatekaupoissa, henkilökunta valitsee musiikin. Yleensä musiikki, mistä yksittäinen ihminen pitää, lähes poikkeuksetta on eri musiikkia mitä radiokanavat soittaa. (=kanavat soittaa musiikki mistä kukaan ei pidä?).

Originally posted by S225T
Meidän salilla kun soi se ****###¤%#¤! Energy, niin joudun sietämään käsittämättömiä tuskia. Niillä on vielä sopimus salin kanssa, eli muu ei käytännössä soi kuin se.

Kuuntelen yleensä autossa matkalla salille Smashing Pumpkinsia.

Totta, aivan surkeeta musiikkia tulee. Olisi edes kohtuullista että voisi laittaa oman cd:n soimaan kun käy treenamaassa iltaisin tai aamuisin milloin ei ole porukkaa salilla.

Mulla on soinut viime aikoina autossa salimatkan aikana Immortalin sekä Deathin cd:t.

Re: musiikista

Originally posted by rotting man
Aivan käsittämättömiä ihmiset ovat musiikkinsa suhteen ja varsinkin salimusiikin. Luulisi raudan liikkuvat jos sterkoissa orkesteroisi vaikkas cannibal corpse, bolt thrower, morbid angel, hate eternal, impaled nazarene, rotten sound tai vastaava.

Toisaalta minkäs teet kun kaupallisuus ja humppaheikit ovat kansoittaneet maamme. Mitä raskaammin ja ajoittain ehkä nopeamminkin sen parempi. Kuolema pop-musiikille!

:D

Rotiskon (=Rotten Soundin) tahdissa on mukava treenata :D
Salilla jossa käyn ei muuten usein poppi soi vaan alla mainitsema biisi saa kyllä raudat kulkemaan...Näin ainakin isot pojat kertoo ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by S225T
Meidän salilla kun soi se ****###¤%#¤! Energy, niin joudun sietämään käsittämättömiä tuskia.

Joo NRJ on kyllä pahinta huttua mitä on. Energyn profiiliin vois kuulua vielä ne 20v tyttöset, jotka ovat laittaneet itsensä viimeisen päälle puolvuotista punttipäiväänsä varten...

Ja toinen on Radio Nova, jossa ollaan aina sienimetsässä...

Ei sitten ole tullut mieleen keskittyä siihen oleelliseen eli treenaamiseen eikä musiikin kuunteluun.

Itseäni ei haittaa vaikka tulis kulkurin valssi radiosta, koska en sitä kuuntele. Hyvä on että se radion ujellus peittää pahimmat saliäänet... ;)

Kiitos taas tästäkin musagallupista!

Olen itse töissä eräällä salilla muutaman viikonlopun kuukaudesta, ja aikaisemmin laitoin tavallisesti sen nrj:n soimaan vanhasta tottumuksesta.

Kun aloin aktiivisesti seurailla tätä palstaa, muuttui myös soittamani salimusiikki... Nykyisin tarkkailen tilannetta niin, että mikäli "treenaamassa" :D on pari-kolme nuorta tyttöä/naista, annan edelleen sen kaupallisen nuorisokanavan soida, mutta kun asiakaskunta alkaa siirtyä miesvoittoiseksi, vaihdan rankemman musiikin puolelle (eli useimmiten se on sitä jälkimmäistä). Kun itse olen treenaamassa, itse musiikilla ei ole niin väliä (siis kunhan se ei ole mitään lässyä sarahoconnoria, plaah), ainoastaan kaupallisten kanavien radio"persoonat" & -mainokset saavat niskavillat nousemaan, grrr...

Mutta - ainakin mulle saa tulla esittämään toiveita musiikin suhteen, saa tuoda jopa omia cd-levyjä soitantaan, ehdottomasti! Asiakasta varten siellä ollaan!! Ymmärrän kyllä tilanteen isommilla ketjujen saleilla... mutta aina kannatta kysyä! Että semmosta! :)

Oonko mä ainoo, jota toi nrj EI haittaa? Paitti kun alkaa "A jhe, a jhe, a jhe! A hipitipitipidipi an tde habi an tde hubidi ti!" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!!!!!

Vaikka kyllä mä mieluummin kuuntelisin vaikka JFK - Whiplash (Bad Habit Boys mix), Aquagen - Everybody's Free, Dj Shog - Second Dimension. Airopik-salissa soi monesti sellanen musa, minkä tahdissa vois itekin heittää salireeniä.

Ehdottomasti sen pitää olla raskaampaa vääntöä..niin saa vääntöön kunnolla meininkiä..joskus on ihan pakko kuunnella jotain hikistä Radio Novaa,mutta se menee kun puhisee tarpeeksi,eikä niin keskity musiikkiin ja turhanpäiväisiin mainoskatkoihin...
Yleensä saan treenata yksin,niin musiikkikin on sen mukaista.Toki pitää ymmärtää,etteivät kaikki pidä esim.In Flamesin (by the way - MAHTAVASTA-) tyylistä,niin ei voi pakottaa...

Raskasta kaikkein mieluiten.

Ööö.. pakko myöntää ,että mä tykkään treenata kun soi se kaikkien mollaama energy tai kissi..
Kunhan sieltä ei tulisi mitään tik takkia, discoa tai muuta vastaavaa karseeta hömppää, samoin hitaat biisit kuuluu muualle kun salille, jäljelle jää siis nämä kaikkien "rakastamat" poppikipaleet.. ne on ihan.. hyviä...:rolleyes:

no jos sais valita niin kyllähän siellä Iron Maiden soisi!!!

Up The Irons!!:evil:

Ei saa valita, sorry vaan SnakeVee.

Jospa päätämme sporttitytön, rintafileen ja minun yksimielisellä päätöksellä että soikoon kaikilla saleilla aina ja iankaikkisesti hömpäpömppäpoppikanavat (;)), ja lopetamme tämän threadin jottei tehdä tästä toista "tämän musiikin toivoisin salillani soivan" -threadia joka tuolta searchilla jo löytyykin.

:cool:

Suositut

Back
Ylös Bottom