Salimusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by maxmussel
No, siis meillähän soi musiikkia. Ei radio. Toiveita voi esittää, mutta mitään kovin kevyttä ei kannata pyytää, kun semmoista ei ole valikoimissa...

AC/DC, Rammstein, Ozzy Osbourne, Evanescence, Metallica, Iron Maiden, Nightwish, Prodigy, Linkin Park, Limp Bizkit, Thin Lizzy... Niin ja Matrix Reloaded soundtracki, Deep Purple, Rob Zombie ja sen semmooset. Teretulemast waan. :D :thumbs:

Mjoo melko hyvä tosin vanhaa Prodigya saisi tulla enemmän (ja näitä Kiteeläisiä määkijöitä eli Nightwissiä vähemmän).;)

Yksi todella loistava treenilevy on: Berserkr - Crush the Weak

Ps. biisit löytyy kazaalla koe kuunneltavaksi jos ei levyä saa jostain heti käsiin

Täl hetkel treenilevylle on poltettu kolmen artistin biisei:
-Rammstein
-Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus
-Kotiteollisuus

Huomenna vois loman alkamisen/tulevien synttäreiden kunniaks ottaa pienen nousuhumalan ja poltella uuden levyn..

En mää ainakaan sinne salille musiikkia mee kuuntelemaan. Hiljaisuudessa pystyy keskittymään treeniin parhaiten. Kotona voi sitten soittaa Rokkia, tai vaikka humppaa jos tykkää.

Salilla on hiukan vammasta olla yksin jos radio ei toimi.
Loppuu treenihalut saman tien.

Itse kokoilen levyt joita sitten itsepäisesti soitan.

Muinaisina aikoina salilla oli joitain muinaisjäänteitä, jotka halus kuunnella tyyliin valssi & humppa. Vääntelivät aina volumea pienelleen ja minä aina kun kuljin ohitse isommalleen.

Sittenpä muori siitä avautumaan ja minä sille, että ens kerran on sitten mukana kaikille sopivaa musaa. Toinpa sitten eläkeläisiä ja soitin riittävän isollaan. Tämän jäläkeen kun olen kyseisellä salilla käynyt ei tarvitse neuvotella, kun levyjä soittaa.

:evil: Olen siis ilonpilaajakin. :evil:

oikea musiikki

Tästä on varmaan ollu paljon puhetta mutta vaikuttaako se teillä siihen kuinka jaksaa(motivaatio) tehä jos soi "kunnon" musiikki salilla ? Itselläni ainakin hyvällä musiikilla on paljon vaikutusta siihen kuinka innokkaasti tulee treenattua.

No usein tulee laitettua hirveeta kissantappomusiikkia soimaan matkan ajaksi kun tallustelee salille. sillon on jo sinne paastya sellanen fiilis etta repis vaikka puut maasta juurineen! Meinaa alkulammittelyissakin polkea kuntopyoran paskaks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Räp/hip hop salilla häiritsee ainakin minun treeniäni.

Käyttämäni salin levyistä Judas Priestin Painkiller saa raudan liikkumaan

Juu kyllä noista yleisten salien kajareista monesti tuppaa kuulumaan radiota ja tietenkin joku Kiss Fm tai Energy ja se on sitten sitä "hot sema hama suma sema...didididi tainomait !" ja sitähän ei kukaan kestä :kakka: :kakka:

Hyvä ku muistaa joidenki purkkapoppi biisien sanat ulkoa kun on tuolla salilla "vahingossa" kuunnellut niitä kaiket päivät.

Originally posted by TheSami
Räp/hip hop salilla häiritsee ainakin minun treeniäni.

Käyttämäni salin levyistä Judas Priestin Painkiller saa raudan liikkumaan

etippäs jostain Death:in coveri tuosta painkiller:stä, on meinaan :worship:

optimaalinen musiikki salille on ehdottomasti hard NRG, mättötekno, hc tai vaikka speedcore. Tai mikä tahansa sen tyylinen :piis: Eli siis kunnon adrenaliinipitoista jytkettä.

mutta yliopiston salillapa kuunnellaan kiss fm:aa ja novaa :confused: tämä on kyllä asia, mikä saa mulla veren kuohumaan.

Back
Ylös Bottom